Vanholland op hoeveel dagen had je je banner ingesteld?
Je bent zo mooi constant.
Spannend hoor!!
Nou, de duimpjes draaien hoor! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Hallo allemaal,
Ik weet niet of ik hier al eens een berichtje heb achtergelaten.
Maar lees al tijdje met jullie mee.
Vanaf hier zal ik ook meeschrijven.
Vanaf oktober zijn wij ook al bezig voor mijn eerste kindje.
Ik zit nu in ronde 3 en heb tot nu toe nog een regelmatige cyclus van 25/26 dagen. (begin okt '08 gestopt met de pil)
Ik wens iedereen veel geluk!
Ik zal niet zo heel veel dingen over mezelf vertellen, aangezien niemand uit de omgeving het nog mag weten…
welkom jane-s
@van holland nog geen :twisted:
Hoi allemaal,
Ik had even over jullie topic heen gelezen, en had er zelf ook een geplaatst, maar werd erop gewezen dat dit onderwerp al bestond.
Ik ben sinds half oktober gestopt met de pil en het lijkt me leuk om met meiden te praten die ook aan het ‘klussen’ zijn voor een eerste kindje. Ik hoop dat ik met jullie mee mag schrijven
Liefs
ook welkom kleintje
Dank je Sophie,
Ik ben even jullie berichtjes allemaal aan het lezen, maar ik ga het geloof ik niet allemaal onthouden. Jeetje, wat veel! en dit is deel 3 al! :o
Nou, ik laat het maar gewoon allemaal op me af komen.
Bedankt Sophie
Hey Kleintje, gezellig, gevonden
"t lijkt mij ook leuk om hier eens mee te schrijven, schrijf vooral mee met de oktoberstoppers.
Schrijf op zich niet zoveel en vaak…
hahaha ja je komt er gauw genoeg in hoor en als je vragen hebt, wij willen ze altijd wel beantwoorden :mrgreen:
Hey Jane, idd gevonden :thumbup: Bedankt!
Ik ga net als jij niet zo heel veel persoonlijks over mezelf vertellen. Er zitten mensen op dit forum die ik ken, en ik wil het ook nog niet bekend maken.
Maar in ieder geval, ik ga nu voor de tweede ronde, NOD is op 13 december. Hebben julie dat ook dat de maanden zoang duren opeens?
hoi meiden,
Moet me zelf echt beschamen want ben hier niet zo veel meer geweest :oops:
had begrepen dat er inmiddels weer nieuwe meiden bij zijn gekomen WELKOM
Hier gaat het helemaal super :thumbup: De eerste weken voelde ik met echt goed beroerd maar moet nu eerlijk zeggen dat ik nergens meer last van heb :mrgreen: (nou ja pukels in ene :roll: lijkt wel een 2e pubertijd)
Maar verder… het is dat de echo laat zien dat er echt wat leeft en ik behoorlijk aan gegroeien ben maar voel met echt niet anders dan normaal (even afkloppen :thumbup: )
Kinderkamer is bijna af op het behang na… en dan is het wachten op de meubels die in feb komen.
Hier gaat het verder met jullie??
Geen dank Kleintje!
Ja dat de maanden langer duren herken ik wel!
zit nu in ronde 3 dus heb al 2 maanden erop zitten (gelukkig korte cyclussen ) Mijn NOD is 21 december dus nog langer… :roll:
@sohpie nog geen :twisted: te bekennen,
Het is wel raar want iedere keer als je naar de wc gaat ga je toch automatisch kijken of dat de ongie doorzet
Voor de nieuwe onder ons welkom en veel succes
hee meiden
voor de nieuwe meiden, welkom!
Dragon, wat goed zeg! Ik wil wel graag buikfoto’s zien
Ging toevallig net ff in jullie stoppers topic kijken voor ik hier keek, was benieuwd hoe het met jou ging. Goed dus, fijn om te weten!
Morgen voor ons een spannende dag, afspraak met de gyn.
Iemand enig idee wat er met zo’n 1e afspraak gebeurd?
Ik krijg dus geen eisprong, zit inmiddels op dag 66 geloof ik. Ben zelf bang voor PCO, dus misschien een inwendige echo?
Vliegje heel veel succes morgen bij de gyn.
Thanks, hoe is het met jou?? Wanneer testen?
vliegje ik ga zondag testen
@vliegje bij ons bij de eerste afspraak ging hij meteen inwendig kijken en bij mijn mannetje ook voelen of alles goed zat, maar hoor ook bij sommigen dat ze eerst moeten temperen nog 3 maanden en alleen een intake hebben…
@dragon wat fijn dat het zo goed gaat!! houden zo…
@jeetje vanholland wat kan jij lang wachten dan :shock: wel goed teken dat de :twisted: er nog niet zijn :dance:
Ik heb al 3 cyclussen liggen die ik getempt heb, dus dat scheelt gelukkig.