Nou dames,
Ik durf vandaag al wel mijn banner te veranderen!
Net een vette positieve Cb test in handen gekregen! Zo’n verschil met dinsdag!!! En geen bloed!!!
Oh wat ben ik blij!!!
En mijn mannetje is ook helemaal blij! Wel nog een beetje scrupulus tot aan de eerste echo… die is natuurlijk heel erg spannend… Maar nu eerst genieten van het idee!!!
GEFELICITEERD LOESJE
Haha, die Loesje!
Zelfs met de banner kan ze niet tot zaterdag wachten! :naughty: :mrgreen:
En je mannetje is ook op de hoogte inmiddels begrijp ik?!
Helemaal gaaf hoor meid! :inlove:
Ik hoop echt dat het nu gewoon blijft zitten!
ja dat hoop ik ook…
Maar het begin is in ieder geval al beter dat welke ook dit jaar.
Geen bloeding en zo’n superpositieve test!
En ik voel dat er iets gebeurt, dat had ik ook niet eerder~!
En toch merk ik dat ik ook ergens zoiets heb van, ik moet het allemaal nog maar eerst zien hoor… eerst dat hartje en dan verder…
Oooo Loesje wat gaaf!! Heb je een foto??? GEFELICITEERD! Ik ben zo blij voor je!
ja heb wel een foto maar heb geen flauw idee hoe dat moet… :oops:
x
Je mag het wel mailen hoor! Als je het leuk vindt om dat te plaatsen.
Loesje gefeliciteerd super voor je
loesje, super hoor gefeliciteerd. was weer even niet online geweest en echt leuk om jou verhaal terug te lezen… (ga echt niet testen voor zaterdag enz. ) nu lekker genieten meid.
wij zijn weer begonnen aan 'n nieuwe ronde. nieuwe ronde nieuwe kansen…
liefs
loesje, heb je een berichtje gestuurd
Hey meiden!
Lang niet geweest hiero!
We zijn verhuisd en ik heb sinds een dag of drie weer internet.
Alles gaat redelijk op dit moment.
Alleen heb ik pijn, veel pijn en steeds meer spasmen in mijn rug…
Bewegen wordt moeilijker en slapen doe ik al weken slecht…
Na overleg met huisarts en lange, moeilijke gesprekken met hubje hebben we besloten dat het voor mij niet meer te doen is zonder medicatie, dat ik te snel achteruit ga en dat het voor mij dus het beste is weer te starten met de medicijnen.
Een moeilijk besluit, want je mag en kunt niet zwanger worden met die pillen. Er komt dus geen kind…zucht…
Ik trek het gewoon niet meer, maar baal als een stekker…Denk steeds, als ik er maar geen spijt van krijg en meer van dat soort dingen…
Deze beslissing is de moeilijkste die ik tot nu toe moest nemen…
Weet niet of ik er ooit vrede mee krijg, maar zal wel ‘moeten’, ooit…
Meiden, ik wens jullie het aller-allerbeste toe!
Zwangeren, fijne zwangerschap, goede bevalling, niet zwangeren, snel zwanger worden en genieten!!!
Ik blijf wel meelezen, maar zal dus niet meer (actief) posten…
O Myrthe, ik miste je al. Wat erg!!! Betekent dit nu dat een kindje definitief van de baan is?? Hoe oud ben je eigenlijk?
Verschrikkelijk zeg… sterkte!!
mirthe ik ken je verder niet en weet je achtergrond niet maar dit is zeker een moeilijke beslissing voor je :hug:
myrthe, wat een verhaal zeg…
en wat een moeilijk besluit… maar als je lichamelijk verder achteruit gaat is natuurlijk ook niet goed en de bedoeling.
ben er helemaal van onder de indruk. sterkte meid!!!
liefs :hug:
@Myrthe, wat een dapper besluit hoor, petje af, maar ik hoop dat je ooit toch nog een kindje krijgt. Wieweet…
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties.
Voor de mensen die het niet weten, ben 28 jaar en weet sinds twee jaar dat ik MS heb. Helaas gaat het harder achteruit dan we gehoopt hadden…Kans is dan ook zeer klein dat er ooit een kindje gaat komen, helaas!
mirthe een dikke :hug: voor je
O wat erg… :hug: :hug: :hug: :hug: