Simba, jee ook zo lang!
Roosje, ik ben ook bang voor PCOS…
Simba, heb jij daar ook geen kans voor?? Omdat je zulke lange cyclussen hebt, niet iedere cyclus een ei en ook nog eens een miskraam…
Ik word hier ook gek, dag 51 en nog geen ei
Vlieg, heb je 'm niet gemist joh? Kan toch bijna niet, geen ei na 51 dagen? Balen meid!
Sproetje, hihi, zou inderdaad wel leuk zijn ja…helpt me misschien ook wel over mn negatieve vibe heen van sinterklaas (2 jaar geleden heb ik die aanrijding gehad op sinterklaasavond…tijd om los te laten vind ik en een leuke herinnering ervoor in de plaats te krijgen) zo’n positieve test :mrgreen:
…of klink ik nu heeeel hebberig? :mrgreen:
111, nee helaas. Mijn temp stijgt niet…
Loesje, heb je al getest???
@vliegje balen joh geen ei
@loesje succes en ik blijf duimen
moest ook nog even mijn profiel bijwerken zag dat ik ronde vijf was vergeten in te vullen
vliegje hoelang ben je nu precies bezig om zwanger te raken? 51 dagen en nog geen ei is toch echt te lang hoor!
je kan altijd eens naar een gyneacoloog gaan en die kan het je dan zeker weten vertellen want dit is ook niks lijkt me
111, dat lijkt me dan helemaal mooi.
Hoop het echt voor je! :-*
Roosje, puregon is toch ook het medicijn waar Loesje nu waarschijnlijk zwanger ‘mee’ is geworden??
Hoop het echt voor je! :-*
Roosje, puregon is toch ook het medicijn waar Loesje nu waarschijnlijk zwanger 'mee' is geworden?? :pray: :pray:[/quote
geen idee zou natuurlijk mijn goede voorbeeld dan zijn! ben er nu wel benieuwd naar :dance:
@vliegje balen meis :hug:
@loesje!!! succes met testen vandaag!!! en hopelijk blijft ie nu wel zitten :mrgreen:
@roosje moet je geen rustpauzes ertussen nemen?? al die medicijnen achter elkaar is dat wel goed voor je lichaam?? snap wel dat je gauw zwanger wil raken :mrgreen:
@simba ook voor jou vervelend dat je ei nog niet is gekomen!! hopelijk spot je hem gauw
sophie ik hoef niet een extra rustpauze te nemen gelukkig niet ik vind deze weken wachten vaak al lang duren en na de miskraam duurde het ook weer even
ik snap je wel hoor je lichaam zit natuurlijk bomvol medicijnen maar goed me arts schrijft me geen rustpauze voor of ik moet dit zelf willen en dat wil ik nu nog niet :oops:
hopelijk kan ik dit rotjaar mooi afsluiten met een positieve test
hoe is het met jou?
ik zou hetzelfde gedaan hebben natuurlijk, maar vroeg me gewoon af of het wel goed is al die medicijnen zo snel achter elkaar in je lijf, bedoel of dat de bevruchting enzo wel bevordert. Maar ja als je arts er niets van zegt zal het wel goed zijn toch?
Ja wij zijn in afwachting voor het gesprek met de uroloog.
spannend hoor nee kan geen kwaad hoor
Loesje, hoe was je test vandaag? Spannend hoor!
Ik hoop zo dat het nu echt goed gaat!
Was het trouwens niet dat je eigenlijk pas een week na je NOD mocht testen eigenlijk? En nu heb je al zelfs positief voor je NOD getest toch?!
Simba en vliegje, ik hoop dat jullie ei snel komt of beter nog dat jullie denken dat ie niet geweest is, maar dat ie in werkelijkheid geweest en bevrucht is!
Roosje, sproetje en 111 , ook voor jullie hoop ik dat jullie snel een positieve test hebben! Dit jaar nog zou mooi zijn!
Sophie, ik hoop dat jullie snel geholpen worden bij de uroloog!
Haaa meiden!!
Ja ja heb net weer getest met de matcare…
En die werd duidelijker en sneller positief dan dinsdag. Begin nu stiekem wel een beetje blij te worden!!! :dance: :dance:
Zaterdag is pas officieel mijn NOD, dus ik vind het nog wel een beetje gevaarlijk en ook nu kan er nog weer veel misgaan, maar…er is nog steeds geen bloed en dat is volgens mij een goed teken!!!
Ik denk dat ik me nu wel officieel zwanger mag noemen!!! :lol: :lol: :lol:
Banner verander ik wel pas zaterdag by the way…
@Liekie… ja heb me weer vreselijk misdragen deze maand, maar voelde gewoon dat het raak was!!! Maar moest eigenlijk wachten met testen tot 2,5 week na mijn ei, gewoon om zeker te zijn dat als je zwnager bent je dan een positieve test hebt… Boefje ben ik he… :lol:
@roosje… ik gebruik nu utrogestan… ik weet niet of dat hetzelfde is als puregon???
Ben zo blij hier… wel heel stiekem blij!!!
heb mannetje al beetje voorbereid natuurlijk maar mag van hem nog steeds niet eerder testen dan zaterdag…
Geloof niet dat ik erg goed geluisterd heb, hihi :oops: :lol: :lol:
x loesje101
joepieeee loesje!!!
en nu MOET het gewoon blijven zitten!!!
dat je je mond kan houden tegen je partner haha
Loesje, het staat al wel mooi in je onderschrift.
GEFELICITEERD!!! :inlove: :inlove:
Dus hij gaf al 4 dagen voor je nod een licht streepje?
Pff… sommige dingen kun je beter niet weten
Mijn nod is denk ik over een week, maar ik vier dit weekend mijn verjaardag. Vriendlief vroeg vanmorgen of ik niet zaterdag al kan testen.
Dit terwijl hij anti-testen is en ik de afgelopen twee keer pas ruim een week NA mijn nod heb getest… :think:
Loesje, gefeliciteerd! (alvast dan…) Spannend zeg. Ik heb er steeds meer zin in om te gaan beginnen, voor zover het mogelijk is om er nóg meer zin in te krijgen dan ik al heb. :mrgreen:
Oh Sproet, spannende tijden voor je meid. Mn duimpjes draaien volop voor je zoals je weet. 't Is je gegund joh!
O Loesje wat gaaf meis!! Hopelijk gaat nu alles goed!!
loesje gefeliciteerd :dance: