Liekie, wat lekker!!! :dance:
Ik lijk mijn rusteloosheid van vorige week een beetje kwijt te zijn.
Gelukkig, want ik word wel moe van mezelf als ik zo neerslachtig ben.
Gelukkig ben ik meestal wel vrolijk en optimistisch 8)
Vannacht had ik gedroom dat ik weer ‘zwangere’ borsten had, dus het eerste wat ik vanmorgen deed was in mijn borsten knijpen :lol:
Helaas, gewoon zoals gewoon… :mrgreen:
@ wat vervelend dat je je zo neerslachtig voelde… helemaal als je anders zo vrolijk bent… ken het gevoel wel een beetje… ben er de laatste tijd een beetje doorheen gegaan. Maar het komt allemaal weer goed meis… ook voor jou! :hug:
@liekie! Super, gefeliciflapstaart!!!
@CVS… spannend bij jou! Die bloeding… dat kon nog wel eens iets wezen…
@111… nog geen nieuws???
hier gelukkig nog steeds geen klachten van de utrogestan… vandaag soms heel af en toe steekjes in mijn (.)(.), maar het mag geen naam hebben. Kan er bovendien niets van zeggen, aangezien het ook de pillenm kunnen zijn! Zaterdag ga ik eerste keer testen…
x loes
Ik lees het al: de spanning begint hier weer toe te nemen.
Zelf ben ik volgende week jarig, maar dat is echt te vroeg om te testen.
Uit principe test ik sowieso niet voor mijn nod en ik weet ook nog niet of mijn banner nu wel klopt.
Maar ik denk niet dat ik er ver naast zit
lieke super dat je echo goed was :dance:
Nog steeds niks van 111… haar vader was toch ziek? Zou het slecht gaan… maak me wel zorgen…
Nog geen ei hier… temp wil niet stijgen…
oh ja vliegje… je hebt gelijk, haar vader is erg ziek… oh nee, ik hoop niet dat er iets ernstigs aan de hand is … begin me nu ook een beetje zorgen te maken :think:
Trouwens wat klote zeg dat je nog steeds geen ei hebt… wanneer had je nou ook alweer een afspraak bij de gyn??
Nog niet… pas wanneer deze cyclus voorbij is moet ik terugbellen naar de ha en krijg ik een verwijzing.
Maar zoals het er nu naar uit ziet duurt deze cyclus nog heel lang of ik word ongie zonder ei. Nou laat het dan maar snel komen, zodat ik verder kan.
Ben bang voor PCOS… omdat dit vroeger ook al zo was. Maar ja, als 14/15jarige maak je je daar niet druk om he?
Dames, hier ben ik al!!!
Geen positieve test en zondagmiddag kondigden zich dan eindelijk de :twisted: aan.
Op naar de volgende ronde, nieuwe NOD is 6 december.
Matthijs ziet het positief in, en hoopt dat we nu uitgerekend worden op zijn verjaardag op 15 augustus, hahahaaha. We gaan dus weer hard aan de knutsel :mrgreen:
En om op mijn reactie in het andere topic aan te vullen:
een positieve test als sinterklaascadeau is ook helemaal niks mis mee :thumbup: :thumbup:
@Liekie, wat ontzettend fijn voor je :thumbup: geniet van dit moment want over een paar dagen ga je weer druk maken (ik spreek uit ervaring :lol: ).
@Loesje, ik duim voor je.
@Vliegje, dit is echt ontzettend balen voor je zeg, nog een langere cyclus
111 wat balen dat je ongie bent, maar hup, positief zijn inderdaad!
Durf het hier bijna niet meer te vertellen, maar eh…
Had vandaag de hele dag een beetje een raar gevoel in mijn buik… en hoewel ik er niet op gespitst was, voelde ik het vaak…
Heb mezelf niet kunnen beheersen en heb (weeeer… zucht) getest…
Had gewoon het gevoel dat het moest… ondanks dat ik mijn vriend beloofd heb nu echt te wachten tot zaterdag, om te voorkomen dat ik mezelf weer gek maak… Helaas niet gelukt dus…
Maaaaaaaaaaarr…
Totaal niets verwacht en tot mijn verbazing verschijnt er een voorzichtig maar toch duidelijk kruisje op de CB!!!
WHOEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! :shock: :shock:
Ik meteen bang dat het nog van vorige maand is… maar dat kan helemaal niet, want bij de laatste keer testen was mijn HCG maar 3…
En het goede nieuws is, nog steeds geen bloeding hier…
Zou het dan deze ronde echt eens lukken… Zou de utrogestan mijn wondermiddel zijn???
Donderdag nieuwe test… Hoop zo dat hij dan weer duidelijker is, is
Sta wederom te shaken…
Heb het mijn vriendje nog niet verteld… hoe moeilijk het ook is, ik heb besloten dit tot zaterdag even voor mezelf te houden (en jullie natuurlijk, hihi) en aan te zien hoe het zich ontwikkeld voordat ik hem weer blij maak met een dode mus… Snappen jullie dat of is dat raar…
x loesje101
oh loesje… wat spannend… kan begrijpen dat je helemaal zit te shaken… shake bijna met je mee… hoop t zo voor je…
111, oh, wat balen meid!!! Succes deze nieuwe ronde, hopelijk ben je snel zwanger en heb je een mooi sinterklaascadeau!!
Loesje… WAUW!
Het is je gegund meid, hopelijk is het inderdaad een wondermiddel
Ik kan me voorstellen dat je het nog even voor jezelf houd…
maar hou er wel rekening mee dat je ook je hart wilt kunnen luchten als het onverhoopt toch alsnog mis mocht gaan. Maar dat mag je natuurlijk ook lekker bij ons doen :mrgreen: Bovendien gaan we er nu heel hard voor duimen dat het goed blijft gaan en dan is het helemaal niet nodig, vandaar maar even onder een spoilertje… Spannend meid!
Hopelijk heb je donderdag een mooie duidelijk test
Oo Loesje!!!Ik hoop het zo voor je!! Succes meis!
We lopen helaas niet meer gelijk haha, nog geen ei hier
Vliegje… :hug:
dat duurt toch wel erg lang nu.
En als je 15 bent is dat inderdaad niet erg, maar nu mag er toch wel een eitje komen
heeeey meiden
hier ben ik ook weer even na een lange tijd :oops:
:oops: ik lees soms wel mee maar het gaat me soms net wat te snel
vandaar dat ik ook niet zovaak reageer!
@vliegje, meid ik weet hoe klote het is om zulke lange cyclussen te hebben,
heb je de andere 2 lange cyclussen wel een ei gespot???
hopelijk is jou cyclus snel weer oke :hug:
@loesje, meid wat geweldig mijn duimen draaien hard voor jou
het is je zo gegunt!!!
@Heeee simba meid! Alles goed met jou? Geeft niets hor dat je weinig schrijft, gewoon af en toe eens lekker je gezicht laten zien! Hoe is het met jou cyclus op dit moment??? :think:
Lieve reacties verder dames. Hier nog steeds af en toe steekjes in (.)(.) en soms een vreemd gevoel in buik… en belangrijkste nog steeds geen bloeding!!! Had gister na de CB ook nog een matcare gedaan, en die was ook positief…Durf het bijna niet te zeggen maar heb er een goed gevoel over. … Maar nogmaals eerst morgen stiekem nog een testje… gewoon voor de zekerheid… oh wat ben ik erg…
Verander de banner nog niet, dat doe ik eventueel pas zaterdag, daqs mijn officiele NOD…
Zucht zoooooooo lang nog tot zaterdag…
x loesje101
@loesje, het klinkt goed meid
nog even volhouden en dan is het zaterdag
hier in mijn cycles nog steeds een zooitje
deze maand ook geen ei gespot en daar baal ik echt van
maar vorige keer was ook 2 maanden lange cyclus en de 3de raak
dus ik hoop dat we dat geluk nu ook weer hebben
maar een ei en kortere cyclus zou ik ook al blij mee zijn
hallo
hier ben ik ook weer eens het was wel weer een grote teleurstelling hoor niet zwanger!
ik ben gister begonnen met een kuur primolut dit om de ongesteldheid op te wekken ben nu namelijk 12 dagen overtijd
me buik staat op knappen zo lijkt het wel het kan nog weken lang duren voordat ik zelf een goede cylcus krijg heb namelijk pco :doh:
deze kuur neem ik 10 dagen en 3 dagen erna ongeveer word ik ongesteld en dan mag ik eindelijk door met nieuwe medicijnen met de puregon dat is een injectiepen vind het wel erg spannend
maar wel fijn dat we weer verder kunnen
hopelijk kunnen wij dit rotjaar toch nog een mooi eind geven met een positieve test :inlove:
hoe is het hier verder?