lief van je schoonouders… dat ze zo meeleven!
@Sproetje wrote:
…
En dan 111 nog die gewoon al weet dat ze zwanger is :dance:
…
Ehm…Sproet? Wat weet jij dat ik nog niet weet? :mrgreen:
Ben nog steeds niet ongi, dus ga zondag weer proberen een streepje te plassen
Heb nog steeds wel goede hoop, al begint de moed me wel wat in de schoenen te zinken. Ben nog steeds erg misselijk, maar heb nog niet hoeven spugen - wel een paar keertjes bijna. Krampen in mn buik zijn over of in ieder geval niet zo erg meer en ook veel minder vaak per dag.
Pfff…ik weet het niet meer hoor! Hopen maar dat zondag eindelijk wat duidelijkheid gaat brengen!
@111 wat een onzekerheid voor je. ik blijf duimen voor je :thumbup: hopelijk heb je een binnenkort een posi test in handen
111, op de hoeveelste cyclusdag zit je nu?
Ik duim voor je dat je morgen inderdaad een duidelijke tweede streep te zien krijgt.
Mijn test was vanmorgen negatief, dus dat is keurig zoals het moest.
Maar als ik nu geen hcg meer in mijn lichaam heb, vraag ik me wel af waarom het voelt alsof ik af en toe nog wel een hormonster ben :eh:
sproetje na een mk kan je je nog heel lang anders voelen
je hormoonhuishouding ligt totaal op de kop dus wel logisch hoor meid
Heb net een cursusweek achter de rug waardoor ik niet kon kijken op forum. Ik heb even snel er door heen gelezen. Tis niet echt leuk nieuws allemaal zeg, behalve dan dat de echo van Liekie goed was (super meid:-))
@Sophie, wat ontzettend balen, en dan ook nog niet vergoed worden. Ik weet niet wat ik verder moet zeggen behalve dat ik je veel sterkte ermee wens. Ik had nog nooit van deze techniek gehoord.
@Vliegje, ik zou maar eens naar de gyn gaan, dit duurt wel erg lang.
Hier nu 17 weken zwanger, de misselijkheid lijkt nu weg te zijn maar ik durf nog niet te hard te juichen. Verder voel ik de baby heel veel bewegen, het worden steeds duidelijkere duwtjes tegen me buik (ik denk dat er een voetballertje in zit:-))
HOi allemaal!
@Regje… wat heerlijk zeg dat je je baby nu zo goed en veel voelt… dat neemt ook een stuk zorgen weg natuurlijk… je weet nu dat hij er is, en dat het goed gaat!
@vliegje… nog steeds niets??..
@sophie… had er ook nog nooit van gehoord zeg… maar wie weet is het jullie ei van columbus
Hier nu bijna een week aan de pillen en ik moet zeggen dat ik volgens mij geen bijwerkingen van de utrogestan heb. Ben wel wat moe maar dat heb ik eigenlijk al een aantal weken… Heb de afgelopen week van de 4 depersoon te horen gekregen dat ik er eigenlijk een beetje slecht uitzag en een beetje afgevallen in mijn gezicht… moet zeggen loop ook continu met flinke wallemn, die niet weggaan ondanks veel slaap…
Nou ja misschien hebben de afgelopen maanden in mijn hoofd toch een beetje zijn tol geeist, wie weet…
Hoop dat ik volgende week rond deze tijd naar een positief testje zitte kijken, maar vooral… dezed week niet alsnog weer een bloeding krijg door de medicijnen heen!!! Want dat zou beteken dat ze eindelijk werken!!
x loesje101
gelukkig hebben we zelf onderzoek gedaan en naar het CVZ gebeld en die zeiden dat het vergoed moet worden uit de basisverzekering :dance:
toch wel fijn als je bij een zorgverzekering werkt, dan weet je een beetje hoe het allemaal werkt
@loesje hopelijk heb je volgende week een positieve test in je handen blijft het nu lekker zitten!!!
@vliegje heb je je ei al gehad???
@regje, wat fijn dat je zwangerschap goed gaat!!! lijkt me een heerlijk gevoel als je het voelt trappen!!! wanneer heb je je 20 weken echo???
@111 nog steeds niet ongi??? goed teken hoor, hopelijk heb je morgen een positieve test
Regje, klinkt goed zeg!
Sophie, hoe snel kunnen jullie een oproep verwachten? Wat goed zeg van de verzekering!
Meiden, hier nog geen ei… tenminste, dat denk ik. misschien nu, heb last van mijn buik. Maar dat heb ik de hele week al.
En heb geen testen meer, express. Werd er knettergek van…
Loesje, misschien wat meer rust pakken?
Tja Sproet…als ik me niet aan de juiste gebruiksaanwijzing hou, krijg ik natuurlijk nooit een positieve test:
:shock: OMG!!! :wall: :wall: :wall: :wall:
@Marlous79 wrote:Ik gebruik een digitale CB, tot nu toe in de straal gehouden maar nu in een plastic bekertje opgevangen, da’s toch makkelijker. Heb ik alleen de gebruiksaanwijziging niet goed gelezen…je moet het 5-7 seconden in de straal houden maar 15 !!! seconden in een bekertje.
…mijn twee tests heb ik ook maar steeds 5 seconden in het bekertje gehouden… Wat ben ik ook een ei!
Heb gelukkig nog een test liggen, morgenochtend dus maar meteen testen en dit keer goed :wall:
Mega sukkel die ik ben! Morgenochtend dus meer nieuws dames…
111 het is ochtend!
En, en, en???
Regje, fijn dat je je zo goed voelt!
En wat leuk dat je het beebje al voelt!
Vliegje :hug:
Sophie, wat een goed nieuws dat het vergoed gaat worden!
Dat geeft vast een beetje rust.
Jeetje Loesje dat gaat wel weer snel op zich bij jou (jij vindt het natuurlijk veels te lang duren!).
Volgende week weet je hopelijk weer meer en ik voor je mee voor een positieve test meid!
111, ik plaste overigens ook altijd in een potje hoor. Dan had ik het idee dat ik het in ieder geval niet fout kon doen…
Je moet hem dan natuurlijk wel lang genoeg erin houden! :doh:
Hier alles goed! Voel me wel steeds wat lamlendig, want ben vaak misselijk en ga dan tegen wil en dank weer eten, omdat dat dan helpt. Weet dan alleen steeds niet wat ik moet eten, want heb nergens trek in. Maar ja, het is voor een goed doel!
Morgen weer een echo; blijft spannend hoor!
:-*
Nog niks van 111
Nee…ben ook benieuwd!
ik ook!!..
ik niet… :liar:
hey meiden… hoe is het hier?
pfff, druk weekend gehad, klein beetje gevloeid (innestelingsbloeding??)… spannend dus, maar t zegt niets natuurlijk
Ik zie dat we nog steeds wachten op reactie van 111, spannend hoor!!
sophie, goed nieuws zeg, dat t vergoed gat worden!
lieke, vandaag echo?? spannend
vliegje, hopelijk heb je snel je ei meid! of misschien houd je lichaam je voor de gek en heb je m toch al gehad en ben je nu gewoon zwanger…
regje, 17 weken alweer… wouw, gaat snel he??
hoe gaat t met de rest??
hallo allemaal,
ik schrijf niet zoveel meer mee kan het niet allemaal meer bijhouden geloof ik :think:
ik mag morgen beginnen met een kuur om de ongi op te wekken dan ben ik 10 dagen overtijd ben er zo zat van zere buik enz enz
Roosje :hug:
CVS spannend!
111, al nieuws??
Hier was de echo vanochtend gelukkig helemaal goed! :inlove: