Wie gaat er voor een 1e kindje, deel 3

@liekie wrote:

Hier vandaag trouwens echo gehad. Het hartje klopte! :inlove:

Moet wel zeggen dat ik nog steeds heel onzeker ben hoor en durf nog niet echt blij te zijn; want het is natuurlijk gewoon nog heel pril, maar ja voorlopig zijn we al verder dan vorige keren!

Ik mag volgende week weer komen en voorlopig blijf ik tot de 12 weken in ieder geval bij de gyn. Dat vind ik wel een fijn idee. Ze vond ook dat het zo wat rustiger voor mij is.

gaaf zeg! Hopelijk blijft alles goed gaan.

Gaaf nieuws Lieke!

Ik blijf nog even overtijd dames…nog steeds geen ongi, maar de test vanavond was helaas negatief. Ik durf toch te vertrouwen op mn gevoel en lijf, en ga ervan uit dat de volgende test toch echt positief is. Zal zaterdag of zondag wel zijn, denk ik. Mijn klachtjes nemen in ieder geval met de dag toe, dus dat is vast een positief teken.

CVS, veel plezier op de beurs! Ga er niet teveel vanuit dat ze iets zullen zeggen over een zwangerschap, bij ons kwam het gewoon ter sprake. Tijdens het Tarot-leggen kwam het in mijn kaarten sterk naar voren en ze had het idee dat het zelfs al gaande was in mn lijf en anders zeker komende maand. Na het consult zijn we nog ergens anders gaan kijken en daarna wilde Matthijs ook wel een consult bij diezelfde dame als waar ik was geweest. Laat nou die kaart ook bij hem naar voren zijn gekomen op dezelfde plaats als waar deze bij mij lag! En hij heeft de kaarten zelf geschud en neergelegd…Toeval of niet?

Ik ben in ieder geval heel benieuwd wat jou wordt verteld (natuurlijk hoeven wij niet alle details te weten!), dus laat je even weten hoe en wat je ervan vond?

111 jammer dat je test negatief was maar dat je er nog wel vertrouwen in hebt :thumbup:

hier nemen de zenuwen wel erg toe moet 9 uur te bloedprikken en dan tussen half 3 en 3 uur de uitslag of ik nu wel :inlove: of niet :cry: zwanger ben nog steeds geen ongi :dance:

fijne dag dames

Succes Roosje!

Hier is mijn cyclus nog langer aan het worden, heb nog steeds geen ei gehad. Vorige keer had ik een ei op dag 43, zit nu al op dag 45 :frowning:

Heb net ff potje zitten janken, want dit is zo fustrerend…

111, succes hoor! Hoop het voor je!

@roosje wat spannend zeg vandaag!!! zal hard voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@vliegje bah wat frustrerend zeg!!! hopelijk komt er na deze cyclus wat duidelijkheid

@111 wat spannend, klinkt allemaal goed!!!

nog 3 uren :pray:

zenuwslopend zeg dat wachten!!! maar ja als je straks hcg in je bloed hebt dan vergeet je dat ook weer :mrgreen:

daarom :inlove: :inlove:

:pray: :pray: :pray: :pray:

Jeetje Roosje, kom je de tijd een beetje door…

Wat superspannend zeg!!

En dan 111 nog die gewoon al weet dat ze zwanger is :dance:

Hopelijk komt er wat bevestiging van goed nieuws :pray:

Vliegje, voor jou even een dikke :hug:

Want zo’n lange cyclus is echt niet leuk! Toen ik de eerste keer met de pil was gestopt had ik het ook. Erg frustrerend. Maar bij mij had het waarschijnlijk met stress te maken. Gelukkig wordt er binnenkort naar gekeken en hopelijk kan er dan wat regelmaat in worden gebracht.

ja kom de tijd wel door hoor hihi :pray:

nog 40 minuten roosje wat spannend :pray:

ja zo spannend vreet me zelf bijna op :dance: :pray: :pray:

:cry: :cry: :cry: :cry: negatief

He gats Roosje… wat balen meid! :hug: :hug:

hoe kan dat nou?!?!?!?!??!?!

balen roosje!!! :hug:

@Sproetje wrote:

Vliegje, voor jou even een dikke :hug:

Want zo’n lange cyclus is echt niet leuk! Toen ik de eerste keer met de pil was gestopt had ik het ook. Erg frustrerend. Maar bij mij had het waarschijnlijk met stress te maken. Gelukkig wordt er binnenkort naar gekeken en hopelijk kan er dan wat regelmaat in worden gebracht.

Mijn eerste ongi kwam ook pas na 50 dagen. Vorig jaar ben ik ook in de zomer gestopt (niet om zwanger te worden), en toen duurde het ook minstens net zo lang. Echt irri… Maar daardoor was ik er nu een beetje op voorbereid. Ik hoop dat de tweede keer wel wat sneller gaat komen… ff afwachten. Heb toch maar een bannertje aangemaakt gebasseerd op 28 dagen, kan ik meteen zien hoe erg ik er naast zit.

Roosje: Wat een vervelend nieuws zeg! Sterkte ermee! :hug:

roosje, wat balen meid dikke knuf voor jou.

heb net beetje bloedverlies gehad… hoe zal ik dit rekenen vandaag 1e dag ongi of pas als het doorzet???

want daar ga ik nu vanuit.

snap er niks van want heb toch echt +/- 14 dgn voor de officiele NOD meer slijm en draderig gehad…

heb verder ook nog helemaal geen ongi klachtjes…of ik wil ze mischien niet merken.

sorry voor ego berichtje. moest er ff uit.

we zullen zien wat het de komende dagen doet.

@roosje echt balen voor je

oh roosje, wat balen meid…

dank je wel lieve dames doet me goed

net een mooi bos bloemen gekregen van schoonpa en ma super lief van ze :thumbup: