Hier vandaag trouwens echo gehad. Het hartje klopte! :inlove:
Moet wel zeggen dat ik nog steeds heel onzeker ben hoor en durf nog niet echt blij te zijn; want het is natuurlijk gewoon nog heel pril, maar ja voorlopig zijn we al verder dan vorige keren!
Ik mag volgende week weer komen en voorlopig blijf ik tot de 12 weken in ieder geval bij de gyn. Dat vind ik wel een fijn idee. Ze vond ook dat het zo wat rustiger voor mij is.
Jee Sophie… heftig zeg, en ook niet zonder risico als ik het zo lees??
Heel veel sterkte!
Ik ga vanavond nog een ovu test doen, veel buikklachten. Geen vruchtbaar slijm, maar vorige keer ook niet gehad…
Wij gaan ook voor ons eerste kindje. In september gestopt met de pil, en vanaf januari willen we gaan proberen. Nu even aankijken hoe de cyclus blijft verlopen.
welkom naatje hopelijk ben je snel zwanger
Hai dames,
Ook weer eens een berichtje van mij…
Leuk dat deze groep steeds groter wordt!
Voor ons is het ook spannend - nog steeds geen ongi, maar ook geen positieve uitslag dus we moeten het nog afwachten. 't Wordt extra spannend, want een aantal mensen hebben voorspellingen gedaan en ik ben heel benieuwd wat daarvan klopt.
Heb wel wat vage klachten, maar die kunnen ok zeer zeker komen van alle stress van afgelopen weken en de weken die nog gaan komen, dus ik reken nergens op…maar heb wel stille hoop natuurlijk!
Duimen jullie nog even mee? Ik denk dat ik komend weekend maar weer ga testen, dan moet de uitslag wel definitief zijn omdat ik dan 14 dagen tot 1 week overtijd ben (uitgaande van mn laatste cyclus van 23 dagen en mn langste cyclus van 31 dagen).
welkom Naatje…
meiden, ik lees steeds dat er mensen voorspellingen laten doen voor ze… ik ben ook wel erg benieuwd… Wie weet waar iemand dat voor mij zou willen doen???
Ovu test niet postief… dus geen ei… dus cyclus langer dan 56 dagen
welkom Naatje.
CVS, helaas kan ik je niet helpen… Bij mij zijn de voorspellingen gedaan door mn acupuncturist en een paranormaal iemand waarvan ik de naam niet ken :mrgreen: Was op de paranormaal beurs waar ik twee weken geleden was. Ben er wel eens eerder geweest, maar dat ik al zeker 7 jaar geleden - “toevallig” ook bij dezelfde persoon en die vertelde toen dingen die waar bleken te zijn - maar ik had twee weken geleden echt het gevoel dat ik er naartoe MOEST…
dan je 111, ik ga waarschijnlijk zondag naar de paranormale beurs hier in zwolle…
geen idee wat ik kan verwachten… ben benieuwd…
Naatje, welkom!
Vliegje, vervelend dat je nu over de 56 dagen heen gaat.
Da’s echt lang
111, jij bent al wat daagjes over tijd meid!
En gelet op de voorspellingen wordt het dus een spannende week begrijp ik. Zou het echt super voor je vinden :-*
CVS, paranormaal beurs… ben benieuwd…
Tja, word er knettergek van!!
Maar ja, je doet er niks aan he…
nog geen ei vliegje?
naatje welkom hier, hopelijk raak je snel zwanger!!!
Nee nog steeds geen ei… mijn temp is wel iets gestegen, als hij nu hoog blijft… maar dan werken de ovu testen niet!
Plas ik verkeer misschien? Hahahhaha!
:mrgreen:
Sophie hoe voel je je?
haha denk niet dat je verkeerd kan plassen als je er maar overheen plast…test streepje is wel goed?
en ja hoe ik me voel…we hebben samen even flink gejankt enzo!!! we zijn nu ook even met de verzekeringskwestie bezig, want ms wordt die behandeling niet vergoed door de zorgverzekering, omdat het nog een experimenteel iets is in Nederland :?
ow sophie wat balen zeg dat het misschien niet word vergoed overal niet? ik heb het nu eindelijk klaar dat ik de puregon wel vergoed ga krijgen maar wat een gedoe~!!
dat wil je er helemaal niet bij hebbenz :hug:
nee dat is waar, maar ja is niet anders…gelukkig werk ik zelf bij een zorgverzekering, alleen is dat ook weer niet altijd handig :?
jij nog geen ongi roosje?? ziet er wel steeds beter uit he morgen bloedtest??
hopelijk is ie positief
oke dus je zit dichtbij het vuur
nee hier nog steeds geen ongi en ook geen tekenen heel vreemd allemaal doe ook geen testen meer zie het morgen wel
denk niet dat ie positief is maar krijg wel weer een beetje hoop hoor
ja kan ik me heel erg voorstellen dat je hoop krijgt!! het blijft toch in je achterhoofd hangen!!! ik zal voor je blijven duimen!!!
en eerder was je toch altijd eerder of op je nod ongi geworden??
kan het niet door de mk komen dat het langer duurt?
Liekie, gefeliciteerd met de goede echo!! :dance:
Kan me voorstellen dat je nog voorzichtig blij bent tot de 12 weken voorbij zijn, maar het begin is er
En misschien ook wel fijn inderdaad om tot die tijd bij de gyn te lopen.
Ik ben trouwens niet ongesteld geworden hoor. Had dat gevoel 's ochtends wel heel erg en van alles meegenomen omdat ik veel heb gelezen dat de eerstvolgende ongi best heftig kan zijn. Maar het gevoel kwam kennelijk ergens anders vandaan. Gelukkig maar, want ik zit pas op 2,5 week na de mk.
@sophie wrote:
naatje welkom hier, hopelijk raak je snel zwanger!!!
Dank je wel! Het is nog even wachten tot januari… Kan bijna niet wachten om te beginnen hoor. Maar ja, is niet zo handig omdat ik een maand geleden ben ingeent tegen rode hond.