Mutsie das vervelend zeg! dat je dus niet ongesteld werd… tsjah, dan kan je inderdaad weinig.
En je vliegt er uit als je begint! :shock: Ook kl*te zeg dat je dan…je wens even weer in de ijskast mag zetten.
Even antwoord geven op jou vragen:
Ik ben met vlagen misselijk, soms wel soms niet. Me eetlust is er ook met vlagen… dus eet ik heel verschillend met tijden, en dingen die ik graag at , vind ik nu misselijkmakend! :think: Verder gaat het mij wel redelijk… vaak moe Maar R. heeft vannacht een lief briefje geschreven… :inlove: En die las ik net (hij slaapt nog.) :inlove: In ons nieuwe huis bevalt het prima…
Vliegje, ik ben met vlagen onzeker… maar dat kunnen ook de hormonen zijn! :lol:
@Sweet, begrijpelijk dat je onzeker bent, zeker nadat je al een mk hebt gehad.
Nee, de suikertest blijkt niet te kloppen, jammer want het zou ons een boel geld schelen.
Hier nog steeds geen ei, waar ik wel veel last van heb is waterige afscheiding?? En een brok in mijn keel.
Mutsje86, welkom en vervelend die lange cyclussen, heb je wel een eisprong? of heb je dat nog nooit getest? want dat is toch wel belangrijk. Want als je cyclus lang is met ei is dat minder erg dan zonder ei.
@loesje, dit is echt heftig voor je zeg :shock: Ik wens je heel veel sterkte toe en hier een flinke knuffel van me :hug:
@maris, ik zal ook mee duimen dat het allemaal goed is.
@Loesje, dat is inderdaad even schrikken!
Ik hoop dat je snel weer zwanger bent!
@Regje, even afwachten hoe het zich ontwikkeld, dus.
@Maris, spannend! Morgen de echo! Laat je weten hoe het ging? Hoop zo dat het allemaal goed is en dat je wat zekerder de rest van je zwangerschap uit mag dragen.
@Sweet love, hoe gaat het? Weer wat tot ‘rust’ gekomen? Lief van je mannetje :inlove:
@Mutsie, welkom en bep een end weg zou ik zeggen! 8)
Hallooww…
Hier een (semi) nieuw lid Ik had al eens berichtjes achter gelaten in het eerste deel, maar ben een tijd afwezig geweest door ziekte in de familie…
Anywaaaay, ik ben dus eind februari gestopt met de pil en tot nu toe nog geen resultaat…
Op de 18e had ik een positieve ovulatie test, dus dat weekend was een extra klus weekend haha :mrgreen: Dus nu wachten we maar weer af…
Niet geschoten is altijd mis, toch? :mrgreen:
Welkom bat-kol, wanneer is je NOD?
@Myrthe wrote:
Welkom bat-kol, wanneer is je NOD?
In principe zou ik rond de 6e/7e/8e ongi moeten worden, als het rond zelfde tijd als vorige maand komt tenminste
(Is dan de 6e mijn nod? ik vergeet steeds hoe dat werkt omdat mijn cyclus onregelmatig is)
:oops:
Nou, ik weet niet wat de duur van je menstruaties is. Dit is gemiddeld 28, bij mij ongeveer 31 dagen. Hoeveel dagen zitten er tussen je menstruaties in?
28 tot 31 ongeveer, ik heb een tijdje terug een hele gekke maand gehad waarin er maar heel kort tussen zat, dus hopelijk is alles nu op orde en komt het volgende maand rond dezelfde tijd. Dan zou het 29 of 29 dagen moeten zijn
regje: ik weet niet eens of ik wel een eisprong heb. Ik heb als het goed is tot nu toe 3 keer een ei gevoeld, maar daarna duurde het eeuwen voor ik ongi werd. Dus dat weet ik ook niet eens zeker.
Ik wil deze ‘ronde’ afwachten en daarna wil ik gaan temperen. Dat eens uit proberen.
sweet: wat lief van je vriend!! wauwie, geef mij zo’n lieverd Mijnes is de deur uit gevlucht omdat ik altijd zo’n heks ben als ik ongi ben. Arme jongen haha, maar wel lekker de boel voor me alleen :shock: :oops:
Lijkt me zo vervelend om telkens misselijk te zijn. Phfff. hopenlijk gaat dat snel over.
bat_kol: Welkom terug.
wat zijn jullie allemaal aan het doen vandaag??
Phff ik heb het zo warm :? Ben maar liedjes aan het downloaden over de zomer haha.
@Mutsje86, je moet tijdens je ongi al gaan temperaturen he? Want dan pas kan je een goed beeld krijgen ban je cyclus. Tis wel een gedoe maar het is geen doen om met ovu testen te werken als je zo onregelmatig bent. en daarnaast kan je de resultaten makkelijk meenemen naar een HA of gyn dan wordt je niet eerst naar huis gestuurd om te temperaturen.
Heeft 111 al een test gedaan? Of heb ik dat gemist?
@Sweet, lief van je vriend zeg, geeft je weer wat moed
Mutsie… ik ben aan het bank hangen met tranen in me ogen van de pijn .
Er is niets op tv dus kijk ik totally spice of hoe je het ook schrijft :oops:
@ regje: dat wist ik nog niet haha dat je nu al moet gaan temperen tijdens ongi. Maar ik wil nog ffies 1 ronde ermee wachten. Ovulatie testen wil ik helemaal niet gebruiken, om jou reden. Te duur en te onregelmatig daarvoor.
@ sweet: zoveel pijn meis? Ohh baleenn!!! Men, ga je ermee terug naar de dokter? Is niet te doen zo hoor.
Sweet love, hoe kan het dat je zoveel pijn hebt?
Moet je dan niet even naar een arts?
Wel goed op jezelf passen, hoor! :hug:
Regje, ik heb inderdaad al getest vanochtend: negatief.
Snap er niets van, ben ook nog steeds niet ongi en mis de klachten die daarbij horen, wel nog steeds misselijk en draaierig. En super-emotioneel ook de laatste paar dagen volgens mn ventje, mij viel het zelf pas vandaag op. :mrgreen:
Ga eind deze week (woensdag of vrijdag ofzo) nog maar eens testen. Je weet maar nooit.
Spannend 111, misschien vergis je je in de dagen? Omdat de vorige keer met 24 dagen zo apart was.
Ik zou idd eind van de week nog een testje tegenaan gooien.
Mutsie, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt…?
Ik heb mijn banner nog ingesteld laten staan op 31 dagen, omdat deze toch echt veel beter overeen kwam met wat mijn lichaam aangaf dan 24 dagen. Want dan zou ik nu dus vruchtbaar moeten zijn en dat ben ik dus echt niet (geen vruchtbaar slijm namelijk). Bedoel je dat?
@111 wrote:
Mutsie, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt…?
Ik heb mijn banner nog ingesteld laten staan op 31 dagen, omdat deze toch echt veel beter overeen kwam met wat mijn lichaam aangaf dan 24 dagen. Want dan zou ik nu dus vruchtbaar moeten zijn en dat ben ik dus echt niet (geen vruchtbaar slijm namelijk). Bedoel je dat?
ja zoiets, ik dacht te lezen dat je het raar vond dat je met 24 dagen ongi was geworden. Omdat je anders een andere cyclus hebt. Daardoor kan je cyclus ook in de war raken. Maar als je 31 dagen hebt aangehouden moet het goed zijn toch?
@Sweet, he wat vervelend voor je, is het idd niet raadzaam om naar de HA te gaan.
@111, misschien idd toch te vroeg getest. Heb je deze ronde ook vruchtbaarslijm geconstateerd?
Hier lijk ik nu last te hebben van vruchtbaarslijm :mrgreen: , tja tis al weer 32 maar goed, beter iets dan niets, het lijkt er toch wel verdacht veel op. Zou dan binnenkort wel moeten hebben dat mijn temp omhoog schiet Ik wacht af…
De HA doet niets kunnen niets doen en toch ga ik morgen afspraak maken.
Voor de dames die niet weten wat er aan de hand is: Ik heb 2 maanden geleden ofzo mijn kuitspier gescheurd heel oppervlakkig klein scheurtje vn misschien 1 cm (is groot als je zo bekijkt maar precies in het midden van mijn kuit.)
Die scheur was snel dicht gegroeid en ik kon weer normaal lopen… (helaas voor korte duur. )
Ik had al een paar dagen voor pijn en beging een misstap en HAP heeft gemeld dat ik waarschijnlijk een scheur heb (of ontsteking. maar hij denkt echt scheur) vanaf net onder me knie tot hoogstwaarschijnlijk of me enkel of daar net iets boven.
Hap doet dus niks er aan omdat ik zwanger ben krijg ik geen ontstekingsremmers (want het is OOK ontstoken dat voel ik gewoon.)
Ook mag ik maar 2 paracetamol per dag. (en dat het liefst ook niet).
Op internet las ik net dat het met 48 uur minder pijn moet doen (en ik loop er nu 3 dagen mee.) En dat is dus niet het geval het doet alleen maar meer pijn zo erg dat R. mij nu bijna moet tillen van pc naar bank!
Net zolang naar de HAP gaan totdat ze je naar je eigen tevredenheid helpen. Kom op zeg, waar gaat dit over!
Er moet een manier zijn om je hiermee te helpen.
Als ze het nou intapen, immobiliseren, zou dat helpen?