Wie gaat er voor een 1e kindje (deel 2)

@Myrthe wrote:

Net zolang naar de HAP gaan totdat ze je naar je eigen tevredenheid helpen. Kom op zeg, waar gaat dit over!

Er moet een manier zijn om je hiermee te helpen.

Als ze het nou intapen, immobiliseren, zou dat helpen?

Wat is intapen? Dat las ik op internet ook ergens.

Met verband oid omwikkelen zodat je het niet meer kunt bewegen, dat geeft spieren, gewrichten en banden in ieder geval rust. Misschien dat je dan in ieder geval een stuk minder pijn hebt.

@Myrthe wrote:

Met verband oid omwikkelen zodat je het niet meer kunt bewegen, dat geeft spieren, gewrichten en banden in ieder geval rust. Misschien dat je dan in ieder geval een stuk minder pijn hebt.

Hap doet niets, taped niet in. (hebben ze gezegd.)

Dus nu moet ik er voor zorgen dat ik het ziekenhuis kom. (moet toch wat :cry: )

Nu jank ik zowat alles bij elkaar van de pijn…

Gewoon gaan. Als je een scheur in een spier hebt gehad of nu weer hebt, heb je last van zweepslag.

Dan helpt tapen juist heel goed.

http://www.fysiowarmond.nl/kuit.html

Kijk hier maar eens.

Als ik jou was ging ik gewoon naar de eerste hulp.

Die spanning en energie die deze pijn kost kun je missen als kiespijn!

Hebben ze ook gezegd waarom ze niet tapen?

Had de dokter geen ervaring mee (was een ouwe vrek.) en de middelen niet voor en het was niet nodig!

Ik kan het zeker missen als kiespijn, kan nu echt niet meer lopen (en moet dus 6 trappen af.) en ga nu daarheen want ik kan niet meer :cry:

Wow. Dus. Onkunde.

Heel snel naar de eerste hulp!

Je hoeft deze pijn echt niet te hebben hoor!

En Sweet, hebben ze je kunnen helpen?

Ik hoop het maar, zoveel pijn moeten ze toch iets kunnen verlichten?

Regje, ja, deze ronde had ik vruchtbaar slijm, ongeveer 11 tot 12 dagen voor dat roze en helderrood verlies. Waarschijnlijk heb ik 8 dagen voor die bloeding mn ei gehad, wat dus betekent dat ik zo’n 4 dagen voor mn ei op mn vruchtbaarst was. Deze perioden kloppen precies met wat ik op internet kan vinden mbt een bevruchting, fasen van een cyclus etc. Mede daarom ben ik er ook zo zeker van dat ik zwanger ben…

Ze kunnen niets doen … :cry: Ik heb ik zwaar overleg besproken dat ik 6 paracetamols per dag mag slikken . (elke 8 uur) om de pijn te verlichten zodat ik weer kan lopen!

Welkom Bat-Kol.

Sweet Love, sterkte! Lijkt me geen pretje!

Ik ga toch morgen al een testje wagen…

Ik had vandaag erge steken in mijn onderbuik en dacht, daar zijn de duivels.

Maar nog steeds niks. Misschien waren het mijn darmen…

Allemachtig…en ook niet eens vastgetaped? Advies gekregen om stokken te gebruiken? Ongelooflijk… :hug:

Pootje omhoog dan maar, helpt dat iets?

Pfff, je bent er klaar mee meid! :?

Pootje omhoog is al geprobeerd (afgelopen 2 dagen zo doorgebracht)

‘’ Mevr: 48 uur is wel erg kort voor genezing?’’

‘’ Ik zei ook niet dat het genezen is, ik zei dat de pijn verlicht zou zijn Ook heb ik gelezen & gehoord dat intapen een goede optie is, om druk op de spier te leggen wat dus erg aangenaam kan voelen. En dat het het beste ook nog is!’’

‘’ Nou nee hoor, want dan loopt je bloed niet meer naar je spier! en dan gaat het fout! en 48 uur? dat heb ik nog nooit gehoord.Ga anders pijnstilling slikken… helpt misschien’’

‘’ Dat is het geval ik ben zwanger, anders had ik spidifen geslikt.’’

Na overleg mocht ik PCM slikken maar moet het melden bij VK.

Pff… voel me niet beter… Al zijn we op de fiets gegaan en mijn been hing dus naar beneden en dat voelde aangenaam (me spier spanden dus niet.)

Sweet Love, en ik vind het nog steeds belachelijk!

Maar helpt die pcm nou?

Verder nog advies meegekregen?

Ik hoop dat je hebt kunenn slapen, ik weet dat ik moeilijk slaap met de warmte, ben nu ook nog eens vaker wakker ivm plassen en dan moet ik er niet aan denken om er ook nog eens zoveel pijn bij te hebben!

PCM heeft wel gewerkt hoor, ik heb wel geslapen… niet echt goed ofzo :roll: maar ja, nu was het toch echt de warmte die mij irriteerde…

Gelukkig maar! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt! :-*

Ik kan nu beter lopen (nog niet normaal maar toch.), aangezien hij moet bewegen, maar ik mag nog niet teveel doen (omdat ik hem dan weer OVERbelast.) maar ik voel me wel beter…

Mooizo!

Heb vandaag weer eens een test gewaagd, weer negatief… zit inmiddels op dag 53…

Jeetje vliegje!

Dat is ook niet leuk!

Ging je ook nog naar de huisarts of vond die het nog te vroeg.

Nee voorlopig niet… denk dat ze toch niks doen, of wel?

En er werkt familie van me bij de dokter… die haar mond niet houdt…

He bah, das niet fijn, maar als het niet op gang komt, zal er toch naar gekeken moeten worden, of niet?

Ikzelf heb de prikpil gebruik en het heeft bij mij 3 maanden geduurd voordat ik weer ging menstrueren.

Dit is ook jou eerste ronde na de pil, toch?