Ja inderdaad. Dus ik hoop dat het het ontpillen is… al heb ik de 1e 4 weken veel last gehad van ontpillen. Daarna niet meer…
En vroeger was mijn cyclus ook zo, werd maar 1x per 2 maanden ongesteld… dus ik ben bang dat dit ‘normaal’ is voor mij…
Sweet: jeetje wat een gedoe, je moet toch van die pijn af, laten ze idd intapen. Of je laat het zelf doen door iemand die EHBO kan.
vliegje: oh ik weet wat je voelt, hier ook van die lange cyclussen. Ik ben toen wel mee naar de dokter geweest, daarna naar de gyn maar ze doen er niet zomaar wat aan. Ze zeggen eerst dat je je lijf de tijd moet gunnen. Maar zolang wachten is zo vreselijk irritant. Ik zat aan de 62 dagen :wall: Ik hoop dat je snel zekerheid hebt!
Hier waren we vanochtend om 7 uur al aan de schoonmaak. We dachten dat het wel koel was, niet dus haha zweet droop van ons af. Daarna heerlijk gedoucht en weer op bed gaan liggen. Net boodschappen gedaan dus nu kunnen we het rustig aan doen. Phff en warm dat het al is.
Ik heb zin om te freubelen, maar dat is op zolder, lekker benauwd dus
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Sweet-Love, fijn dat het al ietsje beter gaat met de pijn. Het blijft heel vervelend, maar met wat minder pijn zal het vast al iets dragelijker zijn.
Vliegje, balen joh. Lijkt mij verschrikkelijk, zo’n lange cyclus. Helaas heb je 't niet voor het zeggen en zul je 't moeten nemen zoals het komt. Ik hoop voor je dat je dan ook extra vruchtbaar bent als je maar 1x per 2 maanden menstrueert.
Mutsie, ik moest eigenlijk werken vandaag maar mn vent heeft verschrikkelijke buikpijn en heeft de hele nacht lopen spugen, echt heel naar. Daarnaast heb ik spanning over een operatie die mijn vader vanochtend is ondergaan, dus ik vond het beter om een dagje thuis te blijven. Ben er toch niet bij met mn hoofd en op mn werk begrijpen ze het gelukkig ook volledig.
111, spannend! Wanneer komt je vader de OK uit?
Vervelend van je mannetje, iets van een buikgriepje?
Ik had rond half 12 gebeld, maar toen was-ie nog niet terug op de afdeling. Ze verwachten dat hij er rond 14.00 uur wel zal zijn :shock: en ze gaan me dan ook bellen om de operatie even door te spreken.
Ja, denk het. Het begon met krampen zei hij en daarna hevige steken. Vroeg al of ik de VK moest bellen omdat de bevalling is begonnen, maar daar kon ie niet om lachen :eh: :mrgreen:
Het gaat nu wat beter, heeft 2 crackers gegeten vanochtend en die zijn binnen gebleven. Heeft een ibuprofennetje op en dat helpt wel wat.
Ze zijn ook zo zielig he, als ze ziek zijn :mrgreen:
Aaaa, ja, mannen… :inlove:
Wel willen testen, maar geen bevalling, tsk…hihi
Succes met wachten, ik hoop dat alles naar wens verloopt!
Pfff…ben net gebeld: paps is weer terug op de afdeling. Operatie is goed verlopen. Straks papa maar even bellen om te horen wat de chirurg nog tegen hem heeft gezegd. Ik ben erg opgelucht, was zo bang dat hij niet meer uit de narcose zou komen! Gelukkig is hij er nog, mijn dag kan niet meer stuk
Wauw! Goed nieuws! Ontzettend fijn!
Echt wel! Pffff…ben zooo opgelucht!
111, wat sneu voor je vriend! beterschap, ook voor je paps!
Ik ben vandaag thuis aan het werk, bruidsreportage. Morgen ben ik ook vrij. Ben jarig, maar ben eigenlijk vrij om thuis te werken ook.
Woensdag weer naar kantoor.
Hoi meiden,
Loesje101 wat vervelend zeg die nasleep van die curretage! Hopelijk is het gauw weer raak!!
Vliegje vervelend dat je een negatieve test had. Dat ontpillen is erg ^%$^ he? Als we dat van te voren hadden geweten…
Vandaag naar de gyn geweest. Ik heb een hoormoonstoornis maar ze gaan nu kijken waar dat vandaan komt. Volgende week mag ik bellen (ze hebben bloed geprikt). En 1 september moet ik weer terug komen. Voor die tijd moet er dus in kaart worden gebracht wat het precies is.
Liefs
En ik ben weer terug van het zwembad. We zijn er welgeteld iets van 20 minuten geweest. Het was zo ontzettend druk dat je niet eens kon zwemmen. Allemaal van die kinderen die aan het dollen waren, allemaal botsingen en ik was ontzettend bang dat iemand me per ongeluk in mijn buik zou trappen. We zijn dus maar op het terras gaan zitten, haha.
Moest toch om het half uur naar de wc, dus…
Volgens mij ben jij zwanger Myrthe. omdat je daar zo mee bezig bent, of er iemand in je buik kan schoppen of niet. Jij gaat vrijdag nog eens testen??
Yep, vrijdag nog een keer.
@Vliegje, heb je dan al 14 dagen lang een hoge temp??? Of kan je het niet afwachten Als je langer dan 14 dagen een hoge temp hebt en geen ongi dan zou ik testen, anders ben je te vroeg.
@111, ik vind het vreselijk spannend voor je, volgens de theorie zou het moeten kloppen.
@Newbe, zoals ik al in het andere topic zei (maart/april stoppers) vind ik het echt heel vervelend allemaal voor je. Heb je nooit een ei geconstateerd (met ovu of temp??) En hoe konden ze zien dat je een hormoonstoornis hebt (via het bloed??) en hebben ze nog een inwendige echo gemaakt?? (sorry ben niet een beetje nieuwsgierig :oops: :oops: :oops: )
@Myrthe, je evt vruchtje zit wel goed beschermd hoor in je buik Maar wel erg grappig dat je daarmee bezig bent :mrgreen:
Hier is mijn temp een beetje omhoog gegaan, maar ik ga pas juichen als hij nog hoger wordt.
As zaterdag zou mijn temp 2 weken hoog zijn… maar hij is vandaag gezakt, heel de week was hij 37, vanochtend 36,9… weet niet of dat goed of slecht is?
@vliegje wrote:
As zaterdag zou mijn temp 2 weken hoog zijn… maar hij is vandaag gezakt, heel de week was hij 37, vanochtend 36,9… weet niet of dat goed of slecht is?
Misschien je eiersprong? Erg laat… maar alles kan . Van welke cyclus ben je uit gegaan (hoeveel dagen)
@Vliegje, je hebt vaak wat pieken en dalen in een cyclus, dus het kan best morgen weer hoog zijn en anders ben ik bang dat je ongi er aan komt, of dat je een innesteling hebt (dat kan ook een temperatuursdaling geven maar dan gaat hij daarna weer omhoog). maar ik zou dus pas na zaterdag gaan testen, als je dat volhoud
Ik zit nu al op dag 53. Eisprong zou ook kunnen… pfff heb eerlijk gezegd geen zin meer me dat af te vragen.
Ook geen ovutesten doen nu. Ik verwacht deze week mijn ongie en als ik na 3 maanden nog steeds niet ongesteld ben, ga ik de dokter bellen.
Ja he, Regje?! Dat vind ik ook nog steeds. Het kan volgens mij echt niets anders geweest zijn dan een innesteling…Maar goed, heb geen zin om mezelf gek te maken dus ik hou erover op :mrgreen: en ga vrijdagochtend testen.'Mocht het dan nog negatief zijn, dan weet ik het echt niet meer en hoor je me nooit meer roepen dat ik een positieve test verwacht :mrgreen:
Hihi, Myrthe, ik heb gisteravond de kat een knal voor zn kont gegeven omdat ie over mn buik liep terwijl ik op bed lag :mrgreen: en ben ook heel bang om mn buik ergens tegen aan te stoten. Zal er wel bijhoren.