Wie gaat er voor een 1e kindje (deel 2)

haha een kat op je buik, kan je buikje wel hebben hoor :smiley:

Toen mijn moeder zwanger was kwam hun Bobtail (ongv 40 kilo) geregeld lekker bij haar op schoot liggen en ik heb er geen deuken van opgelopen :wink: :smiley:

Ja lichaam is een raar iets hoor en kan je helaas goed voor de gek houden. :frowning:

Sommige hebben tijdens hun cyclus wel eens last van een spotting

Dat is een hele kleine lichte bloeding die wel eens willenkeurig optreed in een cyclus.

Die suikertest zou wel een goeie geweest zijn, ik zou dan dagelijks een handje in de pot hebben gegooit :smiley:

Hoi dames!

@111… balen negatieve test… gewoon na een paar dagen nog eentje!!!

@vliegje… ik zou inderdaad gewoon een contact met de dokter opnemen. Gewoon eens kijken wat hij zegt! Misschien zegt ie wel dat ie wil wachten met allerlei middeltjes maar misschien wil hij ook al wel helpen!

@Maris… HOE WAS DE ECHO???

Hiuer gaat alles gelukkig weer goed… voel me helemaal hersteld, vloei alleen nog een klein beetje… Maar verwacht dat dat snel over is en dan gaan we er weer voor!!!

xx loesje101

Vandaag is mijn temp weer hoog, 37,1. Hij lijkt dus vooralsnog niet echt te zakken.

test was negatief.

Maris, ben ook heel benieuwd!

Hallo allemaal,

Wat leuk nog meer dames die bezig zijn voor hun eerste :smiley:

Ben zelf nu ruim een half jaar bezig en helaas nog geen positieve test mogen bekijken :frowning:

Voel me wel vandaag erg hangerig en emo en voel wat steekjes in me lies (rechts)… maar goed heb al ondervonden dat die dingen tussen je oren kunnen zitten. We blijven hopen en duimen. :thumbup:

Groetjes,

Ammy

goedemiddag meiden,

even niet veel geweest, veel gelezen, weinig geschreven :smiley:

deze maand wordt het ws toch weer niks…voel de ongikrampen alweer!!

over twee weken weer naar het ziekenhuis voor de tweede testen!!

ammy spannend wanneer is je NOD?

en meiden die nog moeten testen kop op er is nog hoop zolang er geen ongi komt!! maar laat je niet gek maken!! een vrouwenlichaam is een flinke fopperd!!!

vliegje wat vervelend die onzekerheid zeg!!! zo lang geen ongi!!!

ja maris hoe lang ben je nu werkelijk zwanger??

en heb je het hartje zien kloppen!!!

Amy welkom en succes met klussen :wink:

Maris, hoe was je echo? Alles goed?

Hier nog steeds niets te merken van een ongi…

Welkom Ammy, succes! Wanneer kan je testen??

Als het allemaal meezit kan ik 8 augustus gaan testen. Dus moet toch echt nog even geduld hebben.

Zit ondertussen maar in mijzelf… tis vast weer niets komt gewoon omdat je slecht hebt geslapen en je verkeerd heb gelegen.

Maar we hopen dat de rode :evil: weg blijft deze keer :wink:

Meiden… ik ben ongesteld geworden denk ik…

Ik heb de laatste week, steeds als ik ergens heen moest, een tampon in gedaan.

tijdens het eten had ik het er nog over met mijn man, dat als in eind augustus nog niet ongesteld ben, ik de dokter ga bellen. Mijn lichaam mag best ontpillen, maar 3 maanden niet ongesteld zou ik echt abnormaal vinden.

Komen we net thuis, ik naar de wc. Tampon eruit… bruinig… Niet veel, maar het is wel oud bloed. Ik heb sinds gister ook zo’n ongie gevoel in mijn buik en mijn boobs doen erg zeer.

En nega test vanochtend dus had het wel verwacht.

Vind het ook niet erg, ben allang blij dat er een einde komt aan de 1e cyclus.

Morgen is het namelijk 2 weken geleden dat ik mijn ei dacht te hebben, zware krampen. En dat klopt dus wel, dus ben daar heeeeel blij mee!!

Ik hoop dus dat het door gaat zetten.

Ik hou jullie op de hoogte, op dit moment ook weer buikpijn, dus hoop echt dat het doorzet en we de volgende ronde in kunnen.

Ik heb nu een cyclus van 54 dagen gehad (als ik vandaag echt ongie ben geworden en had op dag 41 mijn ei. Erg lang, maar als het goed is komt ie dus wel.

Ik had de dag voor mijn ei ook een tempdip, 36,6. En op de dag 36,8. Toen 36,9 en daarna alleen maar 37. Dus het zou wel kloppen…

even afwachten dus of het doorzet.

@Vliegje, zie je wel het komt goed hoor, tot nu toe zit je nog steeds hoog in je temp.

@Ja, Maris hoe was je echo.

@Amy, welkom, een half jaar al bezig ja dan mag het weleens raak zijn.

Hier is mijn slijm (doorzichtig en wat plakkerig) opgehouden en is mijn temp weer gestegen, maar eerst maar afwachten tot morgen, heb wel alvast mijn banner aangepast maar ik zou dan een cyclus hebben van 45 a 46 dagen en die bestaat niet volgens het forum. Gaat maar tot 44 dagen. Maar goed, mag dan wel een lange cyclus hebben, als mijn ei maar goed is.

@klopt dus allemaal vliegje, op naar de volgende ronde :slight_smile: Jammer niet meteen zwanger maar dat is eerder uitzondering dan regel.

Ja inderdaad Regje :wink:

Over die cyclusdagen heb ik ook al gepbt met Ruud, of dat aangepast kan worden. Kan helaas niet.

Hey girls!!! Bedankt voor de berichtjes hier!! De echo was vandaag, niet gisteren :wink: Maar alsnog: maakt niet uit hoor!! :lol:

De echo was goed!!! Een mooi beebje én een kloppend hartje!! :inlove:

De foto van vanmiddag:

Helaas is de foto wat wazig, maar op het scherm was het gelukkig heel duidelijk. Je kon echt een lichaampje onderscheiden van het vlekje :wink:

Wel bleek dat ik 1,5 week korter zwanger was dan ‘gedacht’ (dus volgens eerste dag laatste menstruatie) dus nu ben ik op 15 maart uitgerekend! :inlove:

Hoe is het hier verder?

Ik verwaarloos jullie een beetje sinds ik bij de 9maanden mama’s mag mee kletsen. Ben nu sowieso niet zo veel meer op Kok eigenlijk.

Komt wel weer als het wat rustiger wordt met werk!

Iedereen hier heel veel succes de komende ronde: volgens mij zijn voor een aantal van jullie net de duivels gekomen of alweer op hun retour? :wink:

Ik hoop jullie allemaal te zien bij de aprilmama’s!!!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

zie er super uit Maris!!!

Nu is het echt he :wink:

gefeliciteerd meid, lekker genieten!!!

Mooie echo Maris! Wat lijkt me dat toch heerlijk, het horen van het hartje!

Ik heb nog steeds geen zicht op een ongi, dus vrijdag of zaterdag gooi ik er weer een testje tegenaan. Misselijkheid is flink afgenomen, nog wel wat met vlagen maar niet meer het gevoel dat ik evt kan spugen. Wel nog buikkrampjes, niet meer de hele dag door maar meer als ik rustig zit of lig. Ben ook nog wel draaierig, komt vooral nadat ik iets inspannends heb gedaan zoals 3 trappen oplopen ofzo (na de lunch op mn werk :mrgreen: ). En verder heb ik sinds gisteren weer erg veel last van mn onderrug en hoofdpijn, maar hoofdpijn heb ik snel en dat zal best door de warmte van de afgelopen paar dagen kunnen komen.

Ben benieuwd wat de test laat zien eind deze week.

@Maris, ziet er goed uit zeg :thumbup: Er is idd iets te zien :mrgreen:

@Vliegje: gelukkig dat je ongi dan toch gekomen is. 3 mnd is lang maar helaas voor het stopen met de pil bij lange na geen uitzondering.

Ik heb zelf eens een topic geopend om de cylcusbanners niet veranderd konden worden qua meer dagen en helaas kon dat inderdaad niet :frowning:

Toen maar een andere banner van het internet afgeplukt die van Lilypie zijn echt mega leuk http://nl.lilypie.com maar helaas deze werd verwijderd want dat mag ook niet.

Dus helaas moet we het doen met de banners die KOK ons bied.

Misschien moeten we ze met zijn alleen gaan spammen voor meer dagen :smiley:

@111: Hopelijk heb je snel duidelijkheid, uiteraard hoop ik positief voor je. Wel nog voor mijn vakantie gaan testen hoor :naughty: :wink:

@Maris: Wat heerlijk nieuws het als je hoort dat alles goed is, echt heerlijk om zo’n ego te zien :inlove:

@amy: Welkom![/url]

@ Maris, wauw, mooi man! Nu is het echt en kun je gaan genieten!!

@ Vliegje, mooi dat je ongi is gekomen, dan heb je in ieder geval weer een reverentiepunt!

Hier wat lichte hoofdpijn, bij vlagen misselijk, lichte krampjes, wat licht in het hoofd en beetje last van mijn borsten. Ben benieuwd!

Oh en trouwens, mijn afscheiding wordt meer en wat meer gelig…Op internet gekeken en het schijnt meer voor te komen.

Maris, gaaf zeg!!!

Zeg dat wel Regje. Duurt mij ook allemaal al veel te lang ;)… Moet geduld hebben natuurlijk maar ow wat is dat moeilijk.

Wat geweldig Maris. Gefeliciteerd :slight_smile: