Dames, het is geen ongie denk ik… het bruinverlies gister was heel minimaal. En vandaag tot nu toe niks meer… wel krampen en misselijk… Hopelijk zet het dan snel door!
Kan bruinverlies bij een eventuele late innesteling horen??
heb je al een keer bloed laten prikken vliegje?
ik ben weer ongi geworden, op naar de volgende ronde
Nee kan je daar zomaar om vragen dan?
En wat kan er dan uit die bloedtest komen?
nou daar kunnen ze eerder hcg hormoon spotten!!
bij de huisarts aanvragen…
tijdens een innesteling verlies je meestal geen bruinslijm. Bruinslijm betekend dat je slijm vermengd is met oudbloed.
Als je lichaam oudbloed gaat uitscheiden dan is het meestal een voorbode voor een menstruatie die er aan gaat komen.
De baarmoeder gaat ouderommel opruimen dat als de ware op de “bodem” ligt.
Sommige meiden hebben trouwens in hun eerst cyclus 1dag dat ze ongi zijn.
Volgens mij had 111 dat ook??
Hoop wel voor je dat je snel duidelijkheid hebt.
@vliegje Ik werd ook pas in de derde maand ongesteld dus het kan nog echt wel. Mijn huisarts wou er niet zoveel aan doen. Hij wou pas wat doen als er een half jaar niks was geweest. Ik weet dat het moeilijk is om af te wachten dat had ik ook maar meid hoop voor je dat je ongie doorzet.
Groetjes
Joepie, tis zeker heb een ei gehad :dance: , eerst ging mijn temp naar beneden en daarna omhoog. Ben echt zo blij. Tja wel een lange cyclus, maar dat had ik vroeger ook. Schijnbaar hoort dat bij me :?
@Vliegje, mijn eerste ongi was ook vrij weinig, 3 dagen wat bloedverlies maar dat was niet zoals ik een ongi ken.
Regje, Joepie!! Een ei!! Wel druk geklust, he…
Ik ben vandaag even flink over mijn grenzen gegaan, 1 van mijn hobbies is dat ik amateur fotomodel ben.
Vandaag had ik, sinds lang geleden weer een shoot, bij Lauwersmeer.
Ik moest het water in maar stootte daarbij mijn teen lelijk. Daar kan ik dus niet meer op lopen nu. Ook heb ik teveel gedaan, waardoor ik nu uitgeput ben. Lig nu voor pampus op de bank.
Maar nog steeds geen ongi tekens!
Tuurlijk
Vervelend van je teen zeg
Ja ik denk dat het toch een ongie is dan. Lichaampje is nog in de war
Wat voor foto’s heb je laten maken? Ik ben ook fotograaf, ben altijd benieuwd naar foto’s
@dragon wrote:
tijdens een innesteling verlies je meestal geen bruinslijm. Bruinslijm betekend dat je slijm vermengd is met oudbloed.
Als je lichaam oudbloed gaat uitscheiden dan is het meestal een voorbode voor een menstruatie die er aan gaat komen.
De baarmoeder gaat ouderommel opruimen dat als de ware op de “bodem” ligt.
Sommige meiden hebben trouwens in hun eerst cyclus 1dag dat ze ongi zijn.
Volgens mij had 111 dat ook??
Hoop wel voor je dat je snel duidelijkheid hebt.
Goed onthouden Dragon! Ik had inderdaad in mijn eerste cyclus na 31 dagen ook precies 1 dag bruinverlies als ongi.
Myrthe, au…Lastig hoor, vooral omdat je meteen weinig meer kan he, als je je teen zo gestoten hebt. Hier ook nog steeds geen zicht op :evil: . Heb wel hele witte afscheiding, beetje als yoghurt zeg maar maar niet kleverig of slijmerig zoals in mn ovudagen. Dit heb ik nog nooit gehad. Verder voel ik me goed, vandaag nog wel wat krampjes gehad maar misselijkheid niet meer zo erg.
Ik breek even in…
@Myrthe wrote:
Regje, Joepie!! Een ei!! Wel druk geklust, he…
Ik ben vandaag even flink over mijn grenzen gegaan, 1 van mijn hobbies is dat ik amateur fotomodel ben.
Vandaag had ik, sinds lang geleden weer een shoot, bij Lauwersmeer.
Ik moest het water in maar stootte daarbij mijn teen lelijk. Daar kan ik dus niet meer op lopen nu. Ook heb ik teveel gedaan, waardoor ik nu uitgeput ben. Lig nu voor pampus op de bank.
Maar nog steeds geen ongi tekens!
Waar woon jij Myrthe? In de buurt van het Lauwersmeer?
Ik woon vlakbij Leeuwarden, das een halfuurtje bij Lauwersoog vandaan.
Was wel heerlijk weer, maar denk dat ik wat teveel in de zon geweest ben. Heb paracetamol gehad en ga zo op bed.
De afscheiding is bij mij ook wit en cremig. Dat van gister kwam door mijn multivitamine :oops:
Dit worden voor het grootste gedeelte zwart/wit foto’s. In het water en op het schelpenstrand. Een paar hele mooie in/om een boom en bij een landtong in Moddergat. Ik zal als ik ze heb een paar in het showforum zetten, goed? (5 weken zwanger zet ik er dan wel bij haha).
Ik heb ook vlak bij het Lauwersmeer gewoond… maar dan ongeveer een half uur de andere kant op…
Breek weer uit …
Hey Vliegje, Jij bent een echt shar pei mens! Wat grappig!
Wel ontzettend mooie foto’s heb je op je site staan!
Wij hebben een maltezer, ook leuk.
Klopt, ik ben helemaal van de sharpei’s.
Had mijn site eerst niet bij mijn profiel staan. Ik ken veel mensen door mijn shoots en het wereldje is klein…
Ik fotografeer veel dieren, maar dus ook 2 huwelijken gehad deze maand.
Afgelopen vrijdag een huwelijk met een sharpei geweldig!
Binnenkort moet ik kindjes fotograferen, voor een kinderkleding winkel. erg leuk ook
trusten!
o enne, heb tot nu toe gister kleeeeein beetje bruinverlies gehad en vandaag speldekopje bruin/rood. Dus misschien is dit mijn ongie ja…
En vanaf wanneer moet ik dan mijn nieuwe cyclus rekenen? Gister gewoon?
@Vliegje, Tja dat is moelijk te zeggen maar die ene dag maakt ook niet zoveel uit.
Trouwens je NOD op 20 september dat is wel heel lang, of verwacht je weer een cyclus van 54 dagen :shock:
recertificatie: (schrijf je dat zo? :think: ) met dank aan regje
je nieuwe cylcus begint op de dag dat je weer voor het eerst een bloeding ziet.
Dus de dag dat je het oude slijm zag is je eerst dag van je nieuwe cyclus.
Het klopt eigenlijk ook dan nog als je eerst oud bloed zag en nu wat vers bloed.
Voor je nieuwe cylcus zou ik geen 54 dgn rekenen hoor, maar een beetje een gemiddelde wat langere cyclus b.v 36 dgn en dan kijken hoe je uitkomt.
Even Ego Bericht:
Net heb ik een epilepsie aanval gehad (terwijl ik al even vrij ben daarvan…), en hoop dat ik niet schade heb opgelopen wat betreft zwangerschap.
Ik heb wel wat buikpijn maar dat kan ook spanning zijn, me spieren zijn erg moe door de aanval. En ook ik ben erg moe.
R. heeft mij overstuur aangetroffen, en daarvoor had ik al wat ‘Hartkloppingen die erg naar voelde’.
Heb net even snel gedouched, dat viel even in de goede aarde en werd ik wat meer bij de wereld, en me lucht stroomde weer goed door. (heb mezelf in aanval overstuur gehuild H.A.P denkt dat ik onbewust met baby bezig was dat me neus volgelopen was met ‘snot’ :sick: en daarom dus door me mond ademde)
Ik hoop dat het binnen in nog even goed gaat, dat hoor ik morgen dan moet ik naar de verloskundige. Ik laat het zowiezo weten.
Sorry voor ego bericht.
@Dragon, volgens mij begint je nieuwe cyclus op je eerste dag van je menstruatie??? :think: Tenminste dat heb ik altijd begrepen. Dus zodra je ongi wordt is de dag ervoor de laatste dag van die cyclus en begint je nieuwe cyclus op de dag van je menstruatie.