Wie gaat er voor een 1e kindje (deel 2)

Ik ben even zo brutaal om een nieuw deeltje te openen :wink:

Als dat goed is?

hahah tuurlijk!

Heb je gevraagd aan een modie of er op de andere een slotje kan?? :wink:

anders krijg je 2 topics waar door gekletst wordt :lol:

@Dragon: jammer dat je weer ongi bent geworden, hopelijk deze ronde meer geluk!! Ik ga weer duimen voor je! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Nee nog niet, zal ik straks fftjes doen :wink:

Top Vliegje! Al :evil: ?

Maris, alles oke?

hey wat leuk, wij zaten nog gezellig te kletsen op deel 1 zo juist :oops: totdat 111 ons er op wees dat er ook een deel 2 is :slight_smile:

Misschien wel handig om een slotje te vragen en misschien een link naar dit deel??

Maris: Je erg jammer maar had zelf al een gevoel dat ik niet zw zou zijn.

De negatieve test was natuurlijk wel jammer, maar was er al vanuit gegaan.

Gelukkig werd ik 2 uur daar na meteen onverwachts ongi (geen voorpijnen helemaal niets) . Dat was natuurlijk weer wel erg prettig :slight_smile:

Mijn vruchtbaarste dagen zitten nu minden in mijn vakantie en als we terug komen is het precies mijn NOD, zou natuurlijk wel erg leuk zijn :smiley:

Hey hoi,

Hier dus net zo’n verhaal als 111.

Geen bloedverlies, dit twee dagen geleden iets van anderhalve dag gehad, lichtjes, wel misselijk, moe en veel plassen.

Vanochtend smaakte het brood me voor geen meter!

Verder wat steekjes in mijn borsten en rommelende buik met veel lucht… :mrgreen:

@Vliegje, Kijk dat zijn duidelijke temperaturen, je ei is geweest, spannend :smiley:

Mijn ei nog niet, maar goed we houden moed. En we klussen door :wink: :mrgreen:

En voor diegene die denken zwanger te zijn, ik hoop het voor jullie het klinkt in iedergeval goed :thumbup:

111: hey!! Ja alles hier goed! Voel me nu wel belabberd, maar dat komt deels doordat ik erg vroege diensten heb (dus last van ochtendmisselijkheid). Verder nog 2 weken wachten voor de echo, dus we zitten in spanning hier! :mrgreen:

Dragon: wel balen zo’n lange cylus :frowning: , ik werd al gek bij dag 30 of 31!

In de vakantie extra veel klussen wie weet kom je dan terug… :wink: (lekker cliche weer he!)

Myrthe: die rommelende buik met veel lucht: :silenced: , je wilt het niet weten!! :lol: Ik ga voor je duimen de komende dagen!!! :mrgreen: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hey Maris,

Kijk, dat geeft hoop :lol:

Spannend, je eerste echo!

Hoop dak dat ook kan zeggen over een paar weken…

Oh Myrthe, rommelende buik heb ik ook en ook last van veel lucht! Heb de hele tijd oprispinkjes, heel vervelend. We kunnen elkaar dus de hand schudden. Zouden we allebei…?! :inlove: :pray:

Maris, je eerste echo!!! MEGA-stoer! Plaats je wel de foto? Die moeten we zien hoor!

Ik hoop het, 111 :inlove: :thumbup: :thumbdown: :inlove: :pray:

Nou kan niet missen zou ik zeggen :wink:

Laten we het hopen!

Ik ga tv kijken!

Eerst traumacentrum en daarna Deep Impact!

Tot snel!

:oops: :oops: :oops: :oops: nu had ik niet in de gaten dat er een nieuw deel was gestart en heb ik me verhaal op deel 1 geschreven…

Ik ben nog nieuw op het forum en er niet zo in thuis… :oops: :oops: :oops:

Sorry :oops: :oops:

Welkom Sharlotte :smiley:

Ik zal voor je duimen dat je zwanger bent :lol:

Goh mijn duimen raken hier echt versleten :stuck_out_tongue:

Nou Regje, zekerheid hebben we pas bij een positieve test meid…En eerder weigert Matthijs het te geloven :eh: Die kijkt me af en toe aan met zo’n blik :roll:. Hihi, alleen daarom al hoop ik dat ik gelijk krijg, want je weet wel wat er gaat gebeuren als de test toch negatief blijkt te zijn…Hoor 't hem al zeggen een volgende keer: Ja hoor, natuurlijk. Net zo zwanger als vorige keer zeker? Ahum?! :mrgreen:

Sharlotte, je kunt je verhaal ook uit deel 1 kopieeren (tekst selecteren en dan ctrl - c en dan plakken in deze (reactie aanmaken en dan in tekstveld ctrl - v). Scheelt enorm veel type werk.

Maar van harte welkom!!

geef niet kopieer gewoon je berichtje even en plaatsje het hier nog een keer :wink:

Ik snap hem wel hoor 111 :wink: Eerst zien dan geloven. Maar je bent er wel heel zeker van dus ja, dan geloof ik je wel.

@111 wrote:

Nou Regje, zekerheid hebben we pas bij een positieve test meid…En eerder weigert Matthijs het te geloven :eh: Die kijkt me af en toe aan met zo’n blik :roll:. Hihi, alleen daarom al hoop ik dat ik gelijk krijg, want je weet wel wat er gaat gebeuren als de test toch negatief blijkt te zijn…Hoor 't hem al zeggen een volgende keer: Ja hoor, natuurlijk. Net zo zwanger als vorige keer zeker? Ahum?! :mrgreen:

Hihi, lijkt die van mij wel!! Mannen! :doh: