JAAAAAAAA je hebt helemaal gelijkt :oops:
Hele stomme domme fout van mijn kant SORRY :oops: :wall:
Je nieuwe cyclus begint inderdaad op de eerste dag van je nieuwe menstruatie.
Dus de dag dat je als eerste je bloeding zag
thanks meiden.
Vroeger, voor de pil, werd ik ook maar 1x per 2 maanden ongesteldā¦ dit was dus voor mij niet raar zeg maarā¦ ik verwacht dus inderdaad gewoon weer 54 dagen helaasā¦
Sweet Love, sterkte! Das ook wat! Kan je niet even naar de dokter om te kijken of alles oke is?
Goedemorgen iedereen!
@ Sweet Love, jeetje zeg, dat zal even schrikken geweest zijn!
Je treft het niet zeg!
@ Vliegje, gewoon, als het doorzet, de eerste dag dat je bloed zag rekenen. Ze zeggen weleens dat je inderdaad met overtijd raken enzo van je langste cyclus ooit uit moet gaan. Daarom test ik ook niet eerder weer als vrijdag. Twee jaar geleden hebben we ook geprobeerd zwanger te raken en ben ik wel eens vaker 3 of 4 dagen overtijd geweest. Negatieve test, maar wel alle symptomen. Ben 2 keer zo mega ongesteld geworden daarna dat ik 1 keer daarvan (de tweede keer) naar de huisartsenpost ben geweest. Verhaal uitgelegd en de arts ging uit van een zeer vroege miskraam. Dus eigenlijk mag ik dat niet als menstruatielengte rekenen bedenk ik me nuā¦
Maar goed. Ik voel me nog steeds misselijk, moet vaker plassen, eigenlijk hetzelfde als de afgelopen dagen, dus ik ga nog steeds uit van een zwangerschap 8)
@sweet love, hopelijk is alles nog goed en heeft je beebje geen schade opgelopen
@marisā¦ wat heeeerlijk een mooie echo!!!
Geweldig, nu genieten!!
@Sweet-loveā¦ he gatsieā¦ wat vervelendā¦ gelukkig kun je snel naar de verloskundige!! Duim dat het allemaal gewoon goed gaat!!
Hier toch maar weer begonnen met ovutesten, maar die slaan me net iets te positief uitā¦ dus ook nog maar een zwangerschapstestje gedaan en die was inderdaad nog positiefā¦ Nooit gedacht dat ik zou balen van een positieve zwnagerschapstest!!!
Nou ja ik lees hier en daar dat je best wel een eisprong kan hebben ondanks dat je nog hcg in je bloed hebt van de miskraamā¦ dus we gaan vanaf morgen maar weer aan de klus!!!
xx loesje101
Loesje zwanger worden terwijl er nog Hcg aanwezig zit kan juist heel erg goed.
Er zijn niets voor niet toch vrij veel vrouwen die soms binnen 3 mnd al weer zwanger na hun bevalling.
Er zijn artsen en VK die juist zeggen dat je dan nog vruchtbaarder bent.
Dus hup aan de knuf
Baby Maakt het goed (sorry was vergeten te melden).
Ik ben erg moe en dat is normaal volgens VK.
Ik heb uitwendig gehad en daar was alles te zien!! :mrgreen:
Sweet, je laat ons schrikken meid! Gelukkig is alles goed.
Oh Sweet Love, wat ben ik ontzettend opgelucht dat alles goed is!
Wordt je nu ook extra onder controle gehouden door een neuroloog, na deze aanval?
Hier heb ik net even geslapen. Werd huilend wakker en wist niet meer wat er nou echt gebeurd was. Erg bizar!
Krijg veel zichtbare blauwe aders over mijn borsten en een soort witte pukkels op mijn tepelsā¦
111, hoe vergaat het jou?
Myrthe meid, dat kan bijna niet meer missen hoor bij jou!
Met mij gaat alles nog steeds goed, minder misselijk en draaierig, alleen meer tegelijk nu tijdens de vlagen :mrgreen: Heb meer energie dan de afgelopen paar weken. Wel nog krampen in mn buik en pijn in mijn onderrug die dus uitstraald met tintelingen naar mijn bovenbenen. De pijn zakt steeds weg naar mn bekken, zodanig dat ik echt even amper kan lopen. Is overigens gelukkig alleen 's avonds als ik net even rustig ben gaan liggen en na verloop van tijd is dit over. Mijn heupen staan flink scheef, dat wist ik al, maar heb er nooit echt last van gehad.
Ik ben dus heel benieuwd naar mijn test zaterdag. Nog steeds geen gevoel dat mn ongi voor de deur staat te trappelen, nog steeds geen vruchtbaar slijm maar witte afscheiding, maar ik voel me heel goed verder. 't Zal mij benieuwen!
Hey, ik ga morgen al testen hoor!
Myrthe en 111, wat kunnen jullie wachten zeg! Is het ook jullie 1e kindje??
Veel succes met testen morgen en zaterdag, jullie zijn gewoon zwanger!
Ja, eerste kindje voor mij!
@Sweet, fijn zeg dat alles goed is
Jeetje wat een spanning hier zeg, zou het wel zou het niet, ik duim met jullie mee :mrgreen:
Hier is mijn temp nog verder omhoog gegaan :dance: nu nog 10 dagen wachten en dan weten we meer.
@loesje, gewoon proberen hoor, je hebt nu de beste kansen met nog hcg in je bloed.
Vliegje, ook voor mij (ons) is het de eerste. Maakt het wel extra spannend, alles wat ik voel is nieuw en daardoor superverwarrend.
Myrthe, heb een lijstje gevonden met de hcg waarden per dag bij een zwangerschap. Stel dat je lichaam weinig hcg aanmaakt, dan kun je bij 6 dagen overtijd nog een negatieve test hebben terwijl je bij 7 dagen echt positief moet testen als je zwanger bent. Vandaar dat ik toch voor zaterdag ga, al sta ik wel te trappelen om het eerder te doen hoor!
Maar spannend joh, hoe laat test je morgen? Heb een manier gevonden om op mn werk āillegaalā op kok te komen, dus dan kijk ik meteen effe naar je uitslag!
Haha, ja, euh, ik ga morgen toch testen en als ie negatief is doe ik het zaterdag en zondag nog een keer, wahahahaha!
Hoelaat weet ik nog niet. Zal vannacht wel beroerd slapen, dus kan weleens vroeg zijn. Ik heb vakantie, dus zet geen wekker in ieder geval.
Hahahaha, dat kan natuurlijk ook! :thumbup:
En myrthe al getest???
lekker spannend hier zeg!!!
Ongie is goed door nu, erg buikpijn en bloedverlies is ook richting ānormaleā aan het gaan. Vroeger al veel last van menstruatie, met pil was dat minder. Dus ik kan mijn lol weer op. Maar ben allang blij dat het werkt, mijn cyclus is wel niet zoals het hoort (was vroeger al) maar het werkt uiteindelijk wel
@myrtheā¦ En??? Hou ons niet langer in spanningā¦ hoewel met jouw symptomen kan het bijna niet missen!!!
@111ā¦ dat je nog kunt wachten!!! Niet stiekem toch vandaag testen???
@sweet-loveā¦ Oh wat een opluchting dat alles goed is!!! Heerlijk!!
Vanmorgen voor het eerst weer geklust na de curretageā¦ vond het een beetje een gek iedee, en was beetje bang dat het zeer zou doenā¦ Nou niets van dat alles alsof er niets aan de hand is geweestā¦ Op zich prettig natuurlijk! :oops:
xx loesje101