Hallo meisjes allemaal weer!
Ben weer terug van vakantie! Heb een paar pagina’s teruggelezen maar ik had Regje al via sms gefeliciteerd met haar ei
@ alle wachtbank dames: SPANNENNNDDDDDD!
Zwitserland was leuk (en warm en vooral heel erg hoog haha) maar niet veel geklust want ouders constant dichtbij. :roll:
Ja, getest, maar negatief :wall:
Maar waar geen bloed is, is hoop 8)
@Myrthe, Weer negatief :shock: Hoe kan dat nou. Hoe waren trouwens je vorige cycli?
@Lily, welkom back :mrgreen:
@Vliegje, ja vervelend weer die heftige menstruatie he Hier was de vorige cyclus met weinig bloed maar ik verwacht (mocht ik ongi worden, hopelijk niet) dat het dan ook weer vrij heftig is.
@ Regje,
Nooit meer dan 31 dagen. Heb weleens 36 dagen gehaald, maar dat was een zeer vroege miskraam, overigens ook zonder pos test. Ben toen naar huisartsenpost geweest ivm veel pijn en stolsels, en zij bevestigde dit.
Het is dus gewoon even afwachten hoe dit gaat lopen.
Overigens heb ik nu geen idee hoe het zit na de prikpil, maar ben eerst maar van 31 dagen uitgegaan.
Myrthe, balen joh. Had het zo voor je gehoopt! Misschien morgen dan. Ik heb mijn test al klaar liggen voor morgenochtend! :mrgreen:
@111, je gaat toch wel vroeg testen en het resultaat hier op plaatsen he, moet morgen vroeg weg en ben onwijs nieuwsgierig :oops: :mrgreen:
Uiteraard, met ochtendurine en ik wil zo graag testen dat ik vast vroeg wakker ben. Hoe laat moet je weg?
We gaan rond 8 uur weg :oops:
Oh, dat moet lukken hoor.
Ben meestal rond 7en wel wakker voor een eerste plas. Kwestie van gewenning, normaal gaat mn wekkertje om half 6 af dus ik heb om 7 uur al het gevoel enorm lang geslapen te hebben.
Ik beloof niets Regje, zet geen wekker, maar ik ben tot nu toe altijd voor half 8 wel wezen plassen voor het eerst, dus… Zodra ik heb getest plaats ik even een berichtje met de uitslag!
Ik zie het wel verschijnen en anders pas zondag, veel succes en ik zal duimen voor een positieve test
@ Regje, dat weet ik dus niet, dit was de eerste ronde nog maar, geen idee hoe het eruit ziet nu.
@Myrthe, mijn eerste ronde duurde wel 65 dagen dus het kan dan helaas nog wel even duren en ik heb weleens gelezen dat het langer duurt voordat je cyclus weer op gang komt als je de prikpil hebt gebruikt. Maar het het hoeft natuurlijk niet, ik hoop dat het bij jouw snel weer op gang komt.
Hier een site erover:
http://geneesmiddelen.wewi.eldoc.ub.rug.nl/FILES/root/Rapporten/1997/prikpil/Deprikpil.doc
Hey Regje,
Het heeft bij mij 3 maanden geduurd voordat ik weer menstrueerde. Dit is de cyclus die daarop volgt. Ik heb dus al wel weer gemenstrueert.
Ik heb de prikpil 1 maal in januari gehad. Hij werkt 3 maanden, dus in april had ik weer gemoeten, maar heb het niet gedaan. Ik ben uiteindelijk in Juni weer begonnen met menstrueren. Ik herken het van de pil. Ik ben al veel vaker (om andere redenen) met de pil gestopt. Toen had ik eigenlijk weer meteen een redelijk regelmatige cyclus van tussen de 28 en 31 dagen. Die twee van 35 dagen waren de hele vroege (bevestigde) miskramen. Mijn cyclus is dus weer op gang.
Het is dus ongeveer 7 maanden na de laatste prikpil weer op gang gekomen, gelukkig!
@Myrthe, oh oke, dat is een heel ander verhaal natuurlijk, mooi dat het weer op gang is gekomen Vond het al zo vreemd dat je meteen bij de eerste ronde al verwachte zwanger te zijn na het gebruik van de prikpil
Hihi, nee hoor, maar we waren eigenlijk niet meer van plan het te proberen ivm met mijn MS. Dus in jan de prikpil.
In maart naar de supportbeurs. Daar was een vrouw die zat permanent in rolstoel (ik niet) en die wel kindjes had. Die heeft zoveel goede tips gegeven! Toen zijn we erachter gekomen dat de wens wel diep zat nog steeds, maar dat het veel angst was. Veel over gesproken met neuroloog en anderen en dus besloten geen 2e te nemen. Op advies van huisarts veilig gevreeen tot er menstruatie was, wat dus in juni kwam. De kans is dus iets aannemelijker dat ik nu wel zwanger kan zijn, maar hou wel in mijn achterhoofd dat de cyclus nog mega in de war kan zijn, hoor!
Maar voel me wel net zo zwanger als twee jaar geleden, met die miskraam, alleen komt er nu gewoon niets!!
Nou wie weet Hopelijk blijft het nu wel zitten
Ja, dat zou fijn zijn! :inlove:
Hoe gaat het met jou?
Wij hebben vanmiddag een andere auto gekocht! 8)
We hadden een seat arosa, die is vrij klein, maar nu met de rolstoel, hond en hopelijk snel een kinderwagen, hebben we vanmiddag een Golf gekocht. Morgen gaan we hem ophalen, ben eigenlijk best wel een beetje blij… :shifty:
een nieuwe auto dat is niet gek zeg.
Wij (mijn man en ik) gaan morgen klussen in het huis van mijn zus met haar vriend. Ze hebben vandaag de sleutel gekregen. Ik probeer een beetje uit de buurt te blijven van die giftige stoffen (verf enzo) mijn zus weet van onze plannen dus die zou er rekening mee houden. Ben erg benieuwd hoe het huis eruit ziet. En wat er allemaal moet gebeuren.
Is je hond een hulp hond of gewoon alleen als huisdier? Ik heb 2 konijnen, het zijn echt mijn kindjes :mrgreen:
Huishond Chiller de Maltezer, ons 1e ‘kindje’ :inlove: , mijn steun en toeverlaat!