Whaw, Maltezer zijn zo leuk, we hebben vroeger ook een maltezer gehad, echt super leuke honden Helaas is hij na 8 jaar overleden aan een nierziekte
Oh wat sneu! De van ons is nu 8 en nog zo speels als een pupje, haha!
Ze is nu loops, een echte zeurdoos, haha :lol:
Hey, maar jou temp blijft wat aan de hogere kant, of niet?
Leuk, nog meer hondjes mensen! Ik fotografeer heel veel hondjes en ben zelf helemaal sharpeifan
Onze doggies zijn onze kinderen (maar, wij staan wel hoger in rang uiteraard ).
111 succes met testen!
En Regje, temp blijft hoog ja Goed hoor!
Mijne is nu met mijn menstruatie weer gezakt. En blijft de laatste 4 dagen lekker stabiel. Dus hopelijk blijft dat zo en kan ik mijn ei weer goed spotten.
Uiteraard, maar ze kan wel menig potje breken… :roll:
Aaaah, wat een schatjes Vlieg!
Wij hebben ook een hele dierentuin hier…hondje (kruising tussen malthezer en een terrier…juist, ADHD typje dus maar echt vreselijk lief en vooral heeeeel onderdanig, zelfs naar haar knuffels toe, hahaha) en een kater van anderhalf en een poes van ruim 12.
Zal nog wel eens foto’s plaatsen, maar nu nog even niet :mrgreen:
Slaap lekker meiden, tot morgen!
Wij houden het hier in huis lekker bij een Zwitserse witte herder, 2 konijnen, 2 cavia’s en 2 chinchilla’s.
hey meiden!!
Wat een lieve honden!!
Ik heb een klein hondje (jack russeltje) en dat vinden we meer dan genoeg 8)
Nu alle aandacht voor d’r…
Phff verder is mijn moeder hier aan het logeren dus weinig tijd om te lezen en te reageren…
Zondag lees ik alles ff goed bij, las wel dat er een nieuw iemand bij is gekomen: WELKOM
Myrthe: leuk een nieuwe auto!! Gaaf gaaf gaaf!
regje: goed van je temperatuur!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Na mijn ei moet mijn temp ongeveer 14 dagen hoog blijven en als hij daarna niet zakt ben ik waarschijnlijk zwanger dus ik ben voor een hoge temp :mrgreen:
Leuke honden Vliegje :thumbup: Ik ben echt gek op dieren, het liefst zou ik een hele dierentuin willen maar ja dat gaat gewoon niet. We wonen in een appartement
@111, nog niet wakker zeker , dan lees ik het vanavond wel
Negatief…
Dus op naar ronde 3 :mrgreen:
:shock: Jeetje, had ik niet gedacht! Maar jij gaat er dus nu wel vanuit dat die bloeding een menstruatie was?
Ik kan het niet geloven, maar het zal toch echt wel zo zijn anders had ik vandaag wel positief getetst…
Snap er echt helemaal geen jota van! En ik vermoed dat ik deze maand een lange cyclus heb, want ik heb mijn banner ingesteld staan op 31 dagen en die geeft aan dat ik dan nu mn ovudagen heb, maar het vruchtbaar slijm is er nog steeds niet :shock:
Hmmm, ik wacht toch nog even af geloof ik, vind het iets te vreemd, maar zal er uiteindelijk toch ook wel aan moeten geloven dan…
Ik ook…maar goed. Eens zal ik toch positief testen dus we gaan gewoon door en houden vol!
Die positieve test komt er zeker een keer!
Hoi iedereen,
Ik ben Lilian en woon samen met mijn vriend. Ik ben 24 jaar en mijn vriend 28 jaar.
Ik ben nieuw hier op het forum.
Wij proberen zwanger te worden van ons eerste kindje.
Ik ben eind februari gestopt met de pil en in juli voor het echie geprobeerd!
Nu ben moest ik afgelopen woensdag ongesteld worden, maar had alleen beetje bruine afscheiding, donderdag ook en gister dus een beetje bloed en nu heb ik weer nergens last van. Nu vanmorgen een test gedaan maar negatief . Kan het zijn dat ik te vroeg heb getest? Of dat beetje bloed verlies wat ik had gister was mijn ong.?? Als ong niet terug komt ga ik dinsdag of woensdag nog een keertje testen.
Groetjes Lilian
Hoi Lilian,
Welkom en ik hoop dat je snel zwanger bent!
Balen 111, ik dacht echt op een positieve test bij jou en Myrthe…