@myrthe en 111… snap er niets van… alles leek zo goed voor jullie…
Ernorm balen… maar die positieve test die komt er… echt waar!!! Dacht ook dat ie bij mij nooit zou koemn, en ineens was ie er!!!
@lilian… welkom hier en veel succes… zou het niet weten van je ongi… is dit een van de eerste keren dat je ongi bent na stoppen met de pil??
xx loesje101
Hoi Myrthe en loesje101,
Bedankt voor jullie berichtjes!
De afgelopen twee maanden had ik een cyclus van 28 dagen.
Welkom Lilian! En succes
…En toen was het alweer avond (bijna, dan)
Vanmiddag onze nieuwe (tweedehands) auto gehaald.
En zooooo iets vreemds meegemaakt!
We zaten in de auto terug naar huis en ik zei: 'Zal ik anders de auto van binnen schoonmaken?". Manlief zei: “Ja, da’s goed”.
En wat doe ik? Huilen!! :shock:
Maar nou is tie schoon van binnen!! :dance:
Hahahaa, Myrthe, ik jank ook om niks! :mrgreen:
Zal ongetwijfeld toch met de hormoonhuishouding te maken hebben hoor.
En, blij met de nieuwe auto?
Loesje, we gaan er wel vanuit meid dat die positieve tests er komen!
Lilian, leuk dat je met ons mee schrijft! Ik duim voor je dat je snel een positieve test mag krijgen.
@Lilian, Welkom hier, kan het geen innestelingsbloeding zijn of een ovulatie bloeding?
@111, hoe kan dat nou, Negatief :shock: ik was er bijna ook zeker van dat je positief zou gaan testen.
Vandaag heb ik bij mijn zus geklust en haar vriend (in een huis opknappen in dit geval :mrgreen: , haha).Het viel nog niet mee om een beetje uit de buurt te blijven van al die oplosmiddelen maar ik heb erg mijn best gedaan. Want volgende week weet ik pas of het raak is. Dus als er wat zit probeer ik het daar natuurlijk wel te houden.
I know Regje, stond er zelf ook verbaasd van te kijken…
Het enige dat ik vreemd vond is dat de digitale test er ook redelijk lang over deed om aan te geven of ik zwanger of niet zwanger was. Vorige keer was dat binnen een minuut zichtbaar, maar nu heeft-ie toch de volle 3 minuten gebruikt. Grrrr, geeft toch nog weer een beetje hoop dat er toch nog een kansje inzit dus ga volgende week denk ik maar weer testen. Erg he…
111 je hebt dus nog geen menstruatie gehad deze ronde?
@111 wrote:
I know Regje, stond er zelf ook verbaasd van te kijken…
Het enige dat ik vreemd vond is dat de digitale test er ook redelijk lang over deed om aan te geven of ik zwanger of niet zwanger was. Vorige keer was dat binnen een minuut zichtbaar, maar nu heeft-ie toch de volle 3 minuten gebruikt. Grrrr, geeft toch nog weer een beetje hoop dat er toch nog een kansje inzit dus ga volgende week denk ik maar weer testen. Erg he…
Waaaa! Dat was bij mij ook zo!
Dacht dat ik stuk was en toen stond er toch niet zwanger!
Heb een lijstje met hcg waardes gevonden en het kan zijn dat er nu toch nog net te weinig hcg is!
Ik blijf hoop houden!!
Wat doen jullie met die waardes dan? Staat daar precies op hoeveel dagen je hoeveel hcg hebt?
Ja.
Ik zal ze er even bijzoeken.
HCG waarden bij zwangerschap een zwangerschap van 1 kind schreef:
vanaf eerste dag laatste menstruatie (ELM):
3 weken: 0 tot 5
28 dagen: 3 tot 426
35 dagen: 18 tot 7.340
42 dagen: 1080 tot 56.500
49 - 56 dagen: 7.650 tot 229.000
57 - 78 dagen: 25.700 tot 288.000
79 - 100 dagen: 13.300 tot 253.000
2e trimester: 4060 tot 65.400
3e trimester: 3640 tot 117.000
Enkele dagen na de bevalling, niet zwanger: < 5
De meeste thuis testen gaan uit van 50.
Ik zit nu op dag 37.
Dus bij deze waardes 18 tot 7.340
Zoals je ziet kun je nu nog onder de 50 zitten.
Daarom wacht ik toch nog even tot zeg maar dag 42 ongeveer.
Naar dat lijstje heb ik geloof ik ook gekeken…
En aangezien ik gelijk loop met je Myrthe, kijk ik wel effe bij jouw banner hoe lang we overtijd zijn :mrgreen:
Kun jij bij mij kijken hoe lang we nog moeten tot een evt ongi. Toch handig zo :mrgreen:
Dus volgende week zaterdag nog een keertje testen?
Vliegje, klopt. Laatste bloeding was van 18 juli als ik niet zwanger ben.
Dat had ik ook in gedachte!
Helaas heb vandaag weer wat bloedingen gehad. Nu weer alleen bruine afscheiding. Denk dat gewoon ong is.
Het was ook maar de eerte keer volgende keer beter.
Fijn om jullie ervaringen te lezen. Mijn vriend zegt dat ik er niet te veel mee bezig moet zijn, maar dat is best moeilijk. Als jong meisje wou ik al kinderen en die wens is nu zo sterk.
Succes allemaal. En positieve test komen zeker een keer.
Zie dat ik in het eerste berichtje heb geschreven dat ik 24 jaar ben maar ben 26 jaar hihi foutje.
:oops:
heb je ook testen om hcg te testen dan?
Waar kan je die kopen?
Maar waarom zou je dat doen als je zwangerstesten hebt?
Vliegje, volgens mij kun je hcg alleen exact meten met een bloedprik. Anders moet je het toch echt doen met een zwangerschapstest.
Wat 111 zegt, dat kan alleen bij een arts.
Maar het is voor mij ‘bewijs’ dat ik alsnog zwanger zou kunnen zijn, als ik bijvoorbeeld wat minder snel hcg aanmaak.
o ik snap het!