Wie gaat er voor een 1e kindje (deel 2)

@lilian82 welkom en hopelijk heb je snel een positive test in handen.

@111 jammer van de negatieve test. :hug:

En voor de meiden die binnenkort kunnen testen succes.

Ik ben nu in de ronde 2. Ben 5 dagen ongi geweest. 2 dagen heel erg en de andere 3 viel wel mee. Ik vond het over het algemeen nog wel meevallen alleen die krampen die vond ik wel heel erg. Volgende week lekker op vakantie.

van holland, jeetje wel balen van zo´n lange cyclus, hopelijk is deze cyclus wat korter en lag het aan het ontpillen…

veel plezier op vakantie :wink:

Ik kan me goed voorstellen dat je idd nog even moet wachten op een positieve test wie weet was je ei deze keer net een paar daagjes later. Want dat de digitale test er zolang over deed is toch wel heel apart, misschien zat je net op de grens. Afwachten idd.

@Vanholland ik hoop echt dat je cyclus korter wordt dan de laatste keer, maar dat zal vast wel. Bij mij is hij al 20 dagen korter :mrgreen:

Welkom Lilian!

Regje, zie je straks :lol: Houd mn kindjes heel he :stuck_out_tongue:

Ik heb een beetje twijfels over mn ei…vroeger (voor de pil) voelde ik altijd exact mijn eisprong, door een soort “klemmend” gevoel aan de linker- of rechterkant, wat dan na een poosje plots weg was. vaak de ene dag links, en dan soms een paar uur of een dag later rechts

Nou had ik het gisterenmiddag links (en dat is toch wel vroeg) en sinds gisteravond rechts…voor de zekerheid heb ik mn man over kunnen halen tot klussen :wink: haha (excuse the details) maar ik heb nog geen vruchtbaar slijm gezien…

dusja…voor de zekerheid deze hele week maar mn best doen…mn cyclus (zonder proberen zwanger te worden) was tot nu toe

33-33-37-37-37-32…vrieger was ie exact 30…

Ik kom eraan, tkomt goed ben over 10 minuten onderweg.

He dames…

Toch lastig allemaal.

wat betreft die HCG waarden, die zijn wel heel verschillend denk ik.

Ik had met vijf weken en twee dagen een waarden van 2500 en met vijf weken en vijf dagen een waarden van 5200…

Maar het kan heel goed dat je na vijf weken nog niet positief test en met zes weken wel… zolang er gen bloed is… is er hoop!!!

xx loesje101

Pffff, ik ben zo beroerd!

Hoofpijn, misselijk en dood en doodmoe!

Lig op de bank voor animalplanet, wilde nog van alles doen, maar weet niet waar ik de energie vandaan moet halen…

:frowning:

buikgriep heerst toch ook, maar ik hoop voor jou myrthe dat het iets anders is :wink:

Hey Sophie,

Heb dat eerder gehad, had toen veel buikpijn en diaree, dat heb ik nu helemaal niet.

Voel me gewoon niet zo lekker…

zou je dan niet eens een bloedtest aan gaan vragen bij de huisarts of doet ie dat niet?

Nu nog niet denk ik, maar ga aan het eind van de week gewoon weer testen :smiley:

Heb het wel aan tijd.

mijn huisarts deed het wel namelijk na een week overtijd en alle symptomen!!! ik stond erop…haha, helaas zonder resultaat, maar dan heb je wel meer zekerheid

nou zal voor je blijven duimen meid :pray:

Thanks!!

Had je helemaal geen Hcg of was het mis?

ja ws mis gegaan!!! hcg was wel aanwezig, maar minimaal

zat op 45 dagen toen ik ongi werd!!!

Aha, dat heb ik ook weleens gehad, alleen voordat de huisarts bloed af wou nemen kreeg ik met 35 dagen al een miskraam.

Dus wacht nu wel even wat langer!!

op hoeveel dagen zit je nu dan?

Hey hallo allemaal,

Was even er tussen uit… Even bijkomen van alle spanningen van het zwanger worden…

@Myrthe… heb je dan helemaal nog geen test gedaan??? Ik zou dat echt niet kunnen een dag na me NOD ga ik al testen… Misschien ook nie goed… maar ben erg nieuwsgierig…

Ik zit nu in me vruchtbare periode en we zijn weer druk met klussen. :wink: Maar niet te vaak… dat las ik laatst dat te vaak klussen ook niet goed is.

groetjes Sharlotte

Hey Sharlotte,

Heb al wel getest hoor! Bij 1 en 6 dagen overtijd.

Misschien duurt het bij mij wat langer…

Over een dag of vier test ik weer en anders ga ik eind deze week naar de huisarts (mits ik niet ongesteld ben, natuurlijk)…

@Myrthe ik hoop voor je dat je zwanger bent… :pray: