@vanholland, jeetje :shock: :shock: dat is echt veel. maar je volgende ronde gaat vast beter worden
@vanholland, toch fijn dat je ongie is gekomen! Liever niet natuurlijk, maar die lange cyclussen zijn ĆĀ©cht balen!
Evenals bij Regje! Balen meis!!
Ik weet hoe het isā¦ zit ook al tegen de 50 dagen nuā¦
111, nog niet getest???
En dat van die suiker, grappig! ik zal het ff in ons juni topic vragen
De bruidsreportage was geweldig vandaag! Zoān leuk stel en familie, hun hond was er de hele dag bij, gĆĀ©weldig! Fotoās heb ik al gauw doorgebladerd (staan nog niet allemaal op de pc) en zitten ĆĀ©rg gave tussen!
Vlieg, nee, we houden stug volā¦Zondag is voor ons de testdag deze ronde!
Regje zoals je weet heb ik het getest: het is een fabel. (de suiker zonk als baksteen.)
Loesje, ik krijg het koud van jou bericht Ik ben zelf ook zwanger en dit maakt mij weer een stukje onzeker! (ben een emotionele achtbaan tegenwoordig.) Maakt niet uit jij maakt dit mee is vele malen erger, hoe gaat het nu met je? Gelukkig viel de curretage erg mee, en het treft zijn voordeel dat je al in die richting werkt dus dat je weet hoe of wat.
Ik voel me goed/emotioneel/achtbaanerig/soms misselijk tegelijk.
Heb veel drinkbuien echt ectreem (heb dus in anderhalf uur een 1,5 liter pak drinken weg gezopen!)
Hartje klopt uiteraard wat een mooi geluid. Alleen ben ik nu weer onzekerā¦ wat als het mis gaat!
Lieve Sweet-Love, waarom zou het misgaan? Je hebt het hartje gehoord dus ga er nu maar vanuit dat het goed blijft gaan hoor :hug:
Bovendien heb je nog steeds klachten, dat lijkt me dus een goed teken :mrgreen:
Kop op meid, niet te negatief denken hoor. Volgens mij hoort het er gewoon bij, die angst dat het misgaat ook al is er geen duidelijke reden voor. Zal wel met de hormonen te maken hebben en het oer-instinct om het ongeboren kind te willen beschermen ofzo. Probeer te genieten van het geluid van het hartje dat je hebt gehoord en van je groeiende buik, het idee dat er leven in zit enzovoorts. Je bent zwanger meid en dat de komende 9 maandjes! :-*
Sweet Love, maak je geen zorgen, net wat 111 zegt!
Wel logisch dat dit door je heen gaat, maar je hebt het hartje gehoord en je hebt je klachten nog, dat is een ontzettend goed teken!
Gewoon vanuit gaan dat het goed is en blijft en dat je over krap aan 8 maanden een prachtige baby in je armen houdt, hoor! :hug:
Sweet Love, heb je eerder een miskraam gehad, omdat je zo bang bent?
Probeer lekker te genieten! je wordt mama!
hoi meisjes!!
Nou mijn horrorverhaal gaat nog even verderā¦
Dacht ervan af te zijn met de curretage dinsdagā¦ voelde me helemaal goed. Tot donderdag eind van de midda, werd in twee uur tijd ineens doodziekā¦ ik ziekenhuis gebeld en toevallig was de gyn er die me dinsdag ook gecurreteerd had. Moest meteen komen. Had hoge koorts en wat bleekā¦ wat weefsel achter gebleven, wat al was gaan ontsteken. Moest donderdag meteen weer voor OK, om het restweefsel weg te halenā¦ Daarna tot vanmorgen in het ziekenhuis moeten blijven omdat mijn ontztekingswaarden in het bloed nog te hoog warenā¦
Zucht wat een dramaā¦
Maar een lichtpuntjeā¦ voel me nu helemaal goed, gee pijnv, vloeien is helemaal over. Dus nu even een beetje bijkomen en dan gaan we er weer voor!!!
Sweet-loveā¦ niet bang zijn hoorā¦ je hebt het hartje al gehoordā¦ Hoewel dit geen volledige garantie is dat het goed blijft gaan natuurlijk, is de kans dat het nu nog fout gaat nog maar een paar procentā¦
Tja en wat de klachten betreft is heb hiervan geleerd, dat dat niets zegtā¦ heb tot aan mijn curretage klachten en verschijnselen gehad die zelfs sterker werdenā¦ Was dus ook volledig uit het veld geslagen toen het niet goed bleekā¦
Maar eh meidenā¦ ik ben gelukkig meer een uitzondering dan regel dus het gaat gewoon allemaal helemaal goed komen met iedereen hoor!!!
Wij gaan er gewoon ook weer voor deze maand!
Verder voor een aantal dames heeeeeeel spannend even dit weekend!
Ik duim voor jullie!!!
liefs loesje101
Och Loesje, bah!
Wat een drama, zeg! Dat is wel het laatste waar je op zit te hopen!
Ik ben blij dat je je inmiddels weer wat beter voelt en hoop dat je snel een gezond kindje in je armen mag houden!
Succes en sterkte!
Loesje: ik heb je verhaal even teruggelezen, wat erg zeg!!
En wat āknapā dat je toch meteen er weer voor wilt gaan.
Ik denk zelf dat ik dat ook zou willen, maar ja je weet het niet
Ik hoop dat je gauw weer zwanger bent!!! :-*
@marisā¦
Ja dat het niet goed is is al kā¦
en dat dit ook nogā¦
Maar goed nogmaals, heb het ondertussen een plekje gegeven en het idee dat ik nu niet meer zwanger ben geaccepteerd.
En dat mijn lichaam nu toch alweer zo goed voelt is fijnā¦ Mag aankomende week nog niet weer klussen, maar reken er maar op dat ik deze maand niet voorbij laat gaanā¦ :oops:
Wil gewoon erg graag!
Denk alleen wel dat ik deze maand toch de ovu testen weer uit de kast haal, want geloof dat het deze maand wel een beetje gokken wordt naar mijn eiā¦
Trouwens marisā¦Ik zie dat jij snel je eerste echo hebt!!! Leuk hoor, ik duim heel erg voor je!!!
Verderā¦ iemand misschien al heel stiekem toch al getest!!!
xxx loesje101
Jee Loesje, wat een ellende! ik hoop voor je dat het deze maand wat soepeler mag gaan!
Sterkte loesje, hopelijk krijg je binnenkort beter nieuws!
De komende week ben ik op vakantie, dus ik wens alle meiden die wachten op nieuws alle goeds, en dat er maar veel dames zwanger mogen zijn als ik terug kom :mrgreen:
Ik heb 1x eerder een Miskraam gehad vliegje.
Kijk maar ; http://kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=58148
heeey meiden
Is er nog een plekje over om mee te kunnen beppen??
Sweet: jeetje joh :shock: wat een verhaal!! :hug:
Mutsie ga je er weer voor? (waarom had je eigenlijk pauze?)
mutsie: tuuuuuurlijk joh!! :mrgreen: welkom terug!!
loesje: ja is erg spannend, vooral omdat ik ook afgelopen week een bloeding gehad hebā¦ we zijn dus wel heel erg zenuwachtig voor dinsdag,
we duimen voor een kloppend hartje
was er geestelijk even klaar mee, werd niet ongi en dan kun je ook niet verder :o
Nu weer ongi geworden en ik hoop (eis van mezelf haha) dat ik nu eens een normale cyclus krijg. Mag wel eens na een jaar. Je word er geestelijk zo nerveus van als je elke keer niet ongi word.
Hoe is het met jou? Word je steeds misselijker of valt het nog mee?? En hoe voel je je in je nieuwe huis
Ik ben ook bezig met een nieuwe baan, als dat wat word pauzeren we een half jaar, anders vlieg ik eruit :?
Och jee, Loesje! Wat zul je toch geschrokken zijn!
Knap dat je je er zo over heen kunt zetten. Ik hoop dat je weer snel en 9 maanden lang zwanger mag zijn.
Dikke knuffel voor jou :hug:
Sweet love, dan snap ik je onzekerheid wel ja. Probeer het toch een beetje van te af te zetten, stress is niet goed.