Wie gaat er voor een 1e kindje (deel 2)

Jeetje wat zijn jullie moeilijk bij te houden zeg!! Jullie kletsen wat af!

Loesje Wat ongelofelijk vervelend van die mk!!! :hug:

Een hoop NOD’s in aankomst! Spannend!!!

Succes allemaal. Morgen ga ik nog ff kijken maar dan ga ik ook een weekendje weg. Maandag naar de gyn.

Ook erg spannend voor mij.

Liefs

Succes bij de gyn!!

Ik ben nu 2 daagjes niet online, morgen een bruidsreportage en vanacht vertrek ik al naar het zuiden des lands, blijf overnachten in een hotel namelijk ivm de reistijd (bijna 2 uur).

Succes voor alle meiden die gaan testen!

@Newbe, veel succes bij de gyn en nog bedankt voor al je hormoontjes die je me toestuurde (bij de maart/april stoppers), maar niet te veel strooien he, je hebt ze zelf hard nodig :wink:

@Vliegje veel plezier met de bruidsreportage.

Hier wel iets verhoging kwa temp maar ben nog niet overtuigd. Morgen weten we meer. Maar die k.t buren hadden vanacht weer veel herrie (mijn vent is even stoer geweest en heeft ze even verteld dat dit niet kan), maar gelukkig stopte het. Maar tis toch moeilijk om dan weer in slaap te komen.

Myrthe, ik hou het op zondag hoor, het testen. Staat ook op het doosje van de tests, vanaf 1 dag na de gemiste menstruatie. Dus, als ik zaterdag NIET ongi wordt, ga ik zondag testen. Alle voortekenen voor mn ongi zijn nog ver te zoeken, heb geen strakke buik of wat opgezette boobs, dus ik blijf gokken dat we zondag een klein feestje hebben :mrgreen:

Hey 111,

Hier ook niets wat erop lijkt.

Ga morgen stiekum toch wel testen, kan het niet laten.

Had nog 1 kruidvat streepjestest liggen, maar heb vandaag ook zo’n 3-pak clear blue digitaal gehaald.

Begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden.

Zaten vandaag al wel een beetje van ‘wat als’…

Ooooh, dan hou ik dit topic morgen effe goed in de gaten! Heb goede hoop dat als jij…nou, dan ik ook misschien wel! :mrgreen: Maar ik ga wel echt zondag pas testen!

Ja, en als ik niet morgen, maar jij zondag wel, dan kan ik ook nog! :mrgreen:

Spannend :lol: :lol: :lol: :lol: , ik houd het ook allemaal goed in de gaten.

Je hebt 'm helemaal door Myrthe! Maar natuurlijk HOEF je helemaal niet meer zondag ook nog te testen, want hij is morgen al goed! Heb je al enig idee hoe laat je 't gaat doen?

Oja, ik weet een hele goedkope manier om te testen of je zwanger bent, ik las het op een ander forum. Als je zwanger bent dan blijft suiker drijven op je urine en anders niet (ik heb dit niet zelf getest). Kunnen er wat zwangere testen of dit zo is :mrgreen:

Ik hoop het je zondag te kunnen vertellen Regje!

Zou wat zijn he, als het klopt…Hoeven we geen digi-testen meer te kopen :mrgreen:

Hoi hoi,

Nou, deze was negatief, maar ben ook wel een beetje vroeg, natuurlijk!

Maar nog geen ongi in zicht, dus zondag maar weer eens proberen

wat spannend meiden!! Succes met testen.

Myrthe was waar schijnlijk wat te vroeg met testen. duimen voor zondag dan maar!!

Ja zou wel een goedkoop worden allemaal :mrgreen: Ben echt super benieuwd.

Hier nog steeds geen EI, wordt er echt moedeloos van :frowning: Mijn cyclus zou nu al 44 dagen lang zijn.

Jeetje Regje, wat rot! :?

De rode :evil: :evil: zijn gekomen. Aan de ene kant ben ik er blij mee maar andere kant een klein beetje niet. Dus ik ga door naar de volgende ronde

He bah, succes in de volgende ronde!

Vanholland, balen voor je meid. Maar je weet nu wel eindelijk waar je aan toe bent. Ik hoop dat je snel een “normalere” cyclus hebt!

Regje, pfoe…duurt ook lang joh… :hug:

Hier nog geen aanwijzingen op mn ongi, dus ik ga er nog gewoon vanuit dat er zondag wordt getest bij ons thuis!

@Vanholland, jammer maar gelukkig een ongi nu kan je naar de volgende ronde. Hoe lang heeft dit nou geduurt? Volgens mij echt wel 90 dagen ofzo? of niet? Volgende ronde gaat vast beter :smiley:

Ik wacht ook al weer 30 dagen op mijn ei :frowning: Maar goed we blijven positief, beter een lange cyclus met ei dan een korte cyclus zonder ei :mrgreen:

@regje zat al op bijna op de 100 dagen