Wie gaat er voor een 1e kindje (deel 2)

O Loesje, lees het nu pas… wat erg !! Heel veel sterkte en veel succes met deze ronde.

regje, je schrijft vrij snel erna. Ik denk namelijk vorige week woensdag mijn ei te hebben gehad, vanaf zaterdag was mijn temp echt hoog. Dat kan kloppen dan??

O Lily, welkom!

Wanneer ben je gestopt?? Als je in juni gestopt bent, kan je bij de juni stoppers komen schrijven :wink:

Dat denk ik wel, maar je temp ging toch langzaam omhoog? Want dat had ik vorige keer ook. En dat is volgens mij normaal :smiley:

@ Regje, ik ga op zijn vroegst vrijdag testen.

@ 111, Ik had gisteravond een beetje gevraagd van als het zo is, laat het me dan morgenochtend merken en toen werd ik dus ontzettend beroerd wakker, haha…

Ik durf er nog steeds niet op te vertrouwen, ben gewoon bang dat ik mezelf voor de gek zit te houden.

Maar heb nog steeds last van gasvorming. Steeds als ik wat kramp voel denk ik ‘ojee’, maar dan ‘onlucht’ ik en is alles weg.

Myrthe, wat heb je gevraagd??

Regje, ja eerst 36,8 en 36,9 en toen 37 of meer.

Hihihi, nou, dit weekend zullen we wel weten of het echt een voorteken was! Ik heb ook last van lucht, maar meer in de vorm van oprispingen. Elke keer denk ik dat ik alvast kan gaan rennen naar de WC om te spugen, maar na het laten van een “burp” is het dan weer even over met de lucht en de misselijkheid.

Pfff…was 't maar vast weekend!

Oh, ik moet morgen trouwens bellen naar de ha voor de uitslag van mn bloedprik vorige week. Donderdag moest ik voor een echo naar het ziekenhuis en is er bloed geprikt voor onderzoek. Ben namelijk al zo’n 6 weken misselijk en zweverig en (had tot vorige week) buikijn en de ha dacht aan een cyste. Gelukkig werd dat niet teruggevonden tijdens de uitwendige echo, maar de uitslag van de prik krijg ik dus nog morgen. De dag na het onderzoek had ik dus die bloeding (innestelling?) dus wie weet komt het wel uit mn bloed dat ik zwanger ben (als dat kan tenminste) en hoef ik niet te wachten tot zondag… :shock: :think:

dank je wel allemaal voor de lieve berichtjes!!!

Spannende dagen voor een aantal dames hier lees ik zo!!

Ik duim voor jullie!!!

@Sophie… ja kan iig zwnager raken… moet ook heel eerlijk zeggen dat daarmee ook wel een van mijn grootste onzekerheden is weggenomen…

@Myrthe… spannend he die laatste dagen… Had elke dag tegen de avond last van een opgebalzen buik. vooral na het eten… ik ben erg benieuwd!!

@Regje… ik herken die pijn aan een kant heel duidelijk als mijn eisrong dus heel goed mogelijk dat dit het bij jou ook was??

@Lily… Welkom hier! Het is hier heel gezellig en houden elkaar hier lekker op de hoogte!!

xx loesje101

@Klopt dus helemaal vliegje. Wanneer zou je nod ongeveer nu zijn dan?

De pijn is trouwens nu zowat weg, dus ja maar het rare is dat ik dit vroeger nooit gehad heb. Misschien is het wel heftiger omdat ik aan het ontpillen ben (zou dat kunnen :lol: )). Tis in iedergeval een vervelende pijn en het zit net boven de schaamstreek (klopt dat??)

Als ik dus vorige week woensdag mijn ei zou hebben gehad, heb ik volgende week woensdag mijn nod.

Dinsdag ben ik jarig en wil ik dan weer testen :wink:

@Vliegje even een vraagje, hoe weet je zo zeker dat woensdag je ei was?? Omdat als je met een ovu test positief gemeten hebt op die dag, dat het dus nog 2 dagen duurt voordat je ei sprong in werkelijkheid optreed.

Heb toen enorme buikkrampen gehad. Ik moest ook enorm plassen. Had mijn plasje opgevangen, maar had veel gedronken en plas was gewoon water. Niet geschikt voor ovu test leek me. Dus donderdags pas getest en toen gaf hij bijna positief. Daarna niet meer getest maar toen steeg mijn temp.

En nog steeds niet ongesteld dus…

Dus ik weet het niet geheel zeker…

Hmm, zou idd kunnen. Idd is je temp hoog dat is een goed teken :lol:

Die ovutesten vind ik zo moeilijk te beoordelen. De lijn was namelijk dik, maar nét niet dik genoeg of even dik als de controlestreep.

Dus kan je hem dan als positief zien…

Want 3 weken geleden had ik ook zulk soort testen! Geen ei gehad dus want ben niet ongesteld geworden.

En een week daarna waren de testen duidelijk negatief.

Weer week later dus mijn eventuele échte ei (vorige week dus).

Dus ik ben best in de war haha. We wachten het maar af he :wink:

je cyclus is waarschijnlijk ook in de war, dus waarschijnlijk is je LH aan het pieken geweest. Dan is je temp betrouwbaarder lijkt me.

Bedankt voor het welkom :slight_smile:

Ik ben begin dit jaar al gestopt met de pil omdat ik de hormonen zat was!

Sindsdien heb ik dit gehad: 33-33-37-37-37-32…ikzelf denk dat eerste 37 de eerste keer was dat mijn cyclus écht helemaal doorzette zegmaar…voor de pil had ik een powercyclus van exact 30 dagen (áltijd) dus ik heb goede hoop dat ik weer die kant op ga…

Vandaag ben ik er ff niet, want met mn ventje naar Bobbejaanland voor zijn verjaardag!!!

:slight_smile:

Vliegje, meer zo van nou, als ik dan zwanger ben, wil ik morgen ochtend een teken. Spontaan beroerd de volgende dag.

Nu vooral een gespannen gevoel in mijn buik, maar niets wat op de verste verte op ongi krampen lijkt!

Wel al bijna twee kilo afgevallen, heb totaal geen trek in eten.

Da’s niets voor mij… :wink:

111, als het zo doorgaat ga ik morgen wel testen; ik neem het risico.

Maar jij weet het heeeeel misschien morgen ook al dus! Succes, zal voor je duimen!

Myrthe, ik vroeg het omdat ik het ook vaak vraag… aan mijn overleden broer en oma… En ze steunen me altijd :wink:

Wat mooi, vliegje, wist ook niet zo goed hoe het neer te zetten zonder als ‘zweefje’ over te komen. Maar dat doe ik dus ook!

Zo, jullie hebben flink gebept :mrgreen:

Mijn haaruitval is niet van het ontpillen hoor, ik was in januari al gestopt om te ontpillen. (misschien komt het omdat ik mijn haar nu laat groeien en lijkt het gewoon meer omdat ze langer zijn :wink: )

Cyclus tot nu toe 29-31-30-mk-31 dus dat ziet er op zich wel netjes uit. En nu dus 31 dagen. Ongi heeft toch doorgezet, dus ik ga door naar de volgende ronde.

Gisteren had ik het er wel moeilijk mee (en met mijn vriend die er niets van begreep) maar ik heb er nu wel vrede mee.

We gaan gewoon weer ons best doen deze maand.