Wie gaat er voor een 1e kindje (deel 2)

Hey Vliegje,

Ik hoop dat je ook snel wat duidelijkheid over je cyclus krijgt!

Yep, me too! Heb soms wel wat lichte buikpijn en mijn buik wordt ontieglijk dik, maar das van het eten… ben weer wat aangekomen, echt balen! Snoep veel te veel…

Verder heb ik een enorm vette huid en vet haar. Denk dat het door het stoppen van de pil komt ofzo. Geen idee waar het anders aan kan liggen.

Ook veel haaruitval, herkent iemand dat?

Nee, sorry Vlieg, komt mij niet bekend voor. Ik heb echt misselijkheid bovenin mn keel en ontzettend veel last van oprispingen. Nou ben ik vanavond wel lekker uit eten geweest, maar na 3x omhoog komen is het niet smakelijk meer :sick: Heb ook last van hoofdpijnaanvallen. Nu ben ik een hoofdpijntypje, maar heb het al lang niet meer gevoeld. Als het zo doorgaat met deze lijn gok ik dat ik morgen of overmorgen wel boven de pot zal hangen…pfff…

Maar als het zondag positief blijkt te zijn, vind ik het natuurlijk helemaaaal niet erg dat ik last heb van deze kwaaltjes, ik heb het er dan zelfs graag voor over!

Hallo allemaal,

Mijn nieuwe ronde is vandaag begonnen. Ik werd wakker met de welbekende krampen (voor mij dan). De rode :twisted: kondigde zich aan.

er is wel weer een rust wat er over me neerstrijkt. Ik vind het heel jammer dat het weer niet is gelukt… maar die onzekerheid vind ik ook niks. Lijkt wel alsof me cyclus steeds langer gaat duren.

Nieuwe ronde nieuwe kansen…

x Sharlotte

Hoi meiden,

Sharlotte het lijk inderdaad wel steeds langer te worden maar op zich heb je wel een prachtige cyclus (qua lengte dan) Kan ik hem kopen haha :oops:

Verder duim ik voor iedereen!! Voor mij is het ff afwachten tot maandag…

dag meiden,

wat spannend hier zeg!!! elke maand toch altijd weer afwachten!!

ik heb ook vele maanden gedacht van nu moet ik toch wel zwanger zijn, had alle symtomen van een zwangere vrouw en elke keer weer teleurgesteld…dus ik ben nu wel wat voorzichtiger geworden, want je lichaam maakt je helemaal gek!!

Eind deze maand moet mijn mannetje weer een potje inleveren en dan krijgen we daar in aug. uitslag over…we :pray: zo dat het nu wel goed is anders gaan we verder de mmm in :frowning:

Succes Sophie :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

@111, we lopen lekker gelijk op. Ik werd vanochtend wakker en had het idee of hing het al in mijn keel, maar komt het er niet uit, nu nog steeds, trouwens. Kon nooit makkelijk overgeven, misschien heeft dat er mee te maken.

@ Sophie, succes!

@ Sharlotte, balen, zeg! Op naar de volgende ronde dan maar weer… :hug:

@ Newbee, succes maandag! Toitoitoi!

@ Vliegje, nee, dat haaruitval herken ik (gelukkig) niet!

Hoi meiden,

Mag ik me hier ook melden?

Een aantal van jullie ken ik van andere topics, maar het vorige deeltje telde bijna 100 pagina’s, dus dat vond ik wat veel om terug te lezen.

Vandaar dat ik nu een poging wil wagen.

Wij gaan ook voor ons eerste kindje.

Het was de eerste ronde (vorige maand) gelijk raak, maar dat ging helaas na 5,5 week mis.

Nu heb ik vandaag mijn nod, maar al sinds vanmorgen ongi-achtige krampen.

Vliegje, ik word ook helemaal gek van de haaruitval… ook geen idee waar dat nu vandaan komt :think:

Welkom Sproetje!

Ik las in een ander topic dat je partner niet wou dat je testte, dat je vanzelf ‘dik’ zou worden?

Ga je echt niet testen?

Ha ha, klopt! Dat was die van mij :roll:

Ik denk dat hij maar eens een maandje met een vrouwenlichaam moet rondlopen… :mrgreen:

Ongi zet hier nog niet door, maar wel nog steeds krampen.

Voorlopig dus even geen test (en als ik thuiskom moet ik gelijk weer weg, dus ook geen tijd).

Hoi meiden, ik ben nieuw hier!

Ik sta ook al in het voorsteltopic…

mijn manneke en ik gaan iig voor ons eerste kindje!

Ik zit momenteel begin ‘ronde 1’…zo gek om te zeggen :oops:

Ben al foliumzuur begonnen en heb als ‘voorpret’ een boek erover gekocht…dat mocht van mezelf want er staan ook dingen in over zwanger worden :roll:

hoi meisjes…

Sorry voor mijn lange afwezigheid…

Zoals jullie aan mijn banner zien… ik ben helaas niet meer zwanger…

Afgelopen maandag een defeiniteive echo gehad waaruit bleek dat het met 8 weken niet goed was gegaan. Was tien weken zwanger…

Wou er niet langer meer mee rondlopen en heb dinsdag ochtend een curretage gehad. Ik werk zelf bij de anesthesie op de operatiekamer dus ik wist precies wat er ging komen en het is me ook 100% meegevallen gelukkig.

En eigenlijk willen we er deze maand gewoon direct weer voor gaan…

Het heeft voordat ik zwnager werd ongeveer 8 maanden geduurd dus wil graag weer verder. Vloei nu ng een klein beetje, maar als dat gestopt is mogen we weer voorzichtig gaan klussen :oops:

Je hoort verschillende berichten over direct weer zwnager worden na een curretage… maar je schijnt wel extra vruchtbaar te zijn en ik denk maar zo een lichaam wordt niet zwanger wanneer het er nog niet klaar voor is…

Dus mijn banner is weer aangepast en we gaan er gewoon weer voor!!

Liefs loesje101

Loesje, heel veel sterkte.

En hopelijk zorgen de resterende hormonen snel voor een volgende zwangerschap.

Hier nu toch wat meer bloedverlies, maar wel roze.

Word er wel een beetje gek van, maarja.

Reken er maar op dat de :twisted: morgen doorbreken…

Loesje, he bah, wat ontzettend vervelend voor jullie. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dan ook blijft!

Sproetje, spannend! Maar ga je morgen wel een test doen dan?

Ik voel me belabberd, ben hangerig en moe. Heb vanmiddag liggen slapen, maar het helpt niet echt. Kan het zijn dat als je veel HCG aanmaakt dat je dan ook meer kwaaltjes hebt? Weet niet meer zo goed wat ik hiervan moet denken. Heb geen bloedverlies of kramp, maar ben gewoon ontzettend hangerig.

En Lily, van harte welkom en succes! De zwangerschapsbijbel ligt hier ook al op tafel… :wink:

Sproetje welkom ook bij deze topic, gezellig!! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dan het liefst positie natuurlijk!! :pray:

Lily: Ook welkom!!!

Loesje: Gelukkig is de curretage meegevallen…ik hoop dat je hormonen nu mee zullen werken voor een volgende zwangerschap!! Sterkte en succes!!

Hee sproetje, welkom! Haaruitval ook dus?? Misschien van het ontpillen dan. Ik zou het anders ook niet weten.

Meiden, mijn temp blijft dus hoog :slight_smile: Is dit echt garantie dat mijn ei is geweest?? Of is dat geen garantie?

en wanneer stijgt je temp? OP de dag van je ei, of erna?

In ons stoppers topic zei iemand dat het op de dag is. Op een site (vruchtbaarheid.org) staat dat je temp 2 dagen NA je ei stijgt, maar dat zou niet kloppen?

loesje sterkte met dit grote verlies!! hopelijk raken jullie gauw weer zwanger, je weet iig dat jullie zwanger kunnen raken!! Een positief ding :wink:

spannend voor de andere meiden!! Laat je niet gek maken he :wink:

@Lily, welkom, gezellie :wink:

@Vliegje, Het is vrij snel erna maar niet op de dag zelf, kan idd weleens 2 dagen erna zijn. Maar zolang je temperatuur hoog blijft moet je juichen :mrgreen: :thumbup: En als hij langer dan 2 weken hoog blijft dan heb je grote kans dat je zwanger bent. Hier nog een link naar een site over wanneer je temperatuur stijgt.http://www.babybrabbel.org/reddevilotheek/zwangerworden.html

@Sharlotte, jammer joh, ik ben jaloers op je cylcus hoor, hier is het drama :frowning:

@loesje, wat vervelend allemaal voor je zeg, ik wens je veel sterkte en veel succes met deze ronde. Ik duim voor je.

@Sproetje, Haaruitval nee, daar heb geen last van, maar grote kans dat het ontpillen is. Ik kreeg ook van die vette haren echt niet normaal meer. Is nu minder.

@Sophie, wat zou het fijn zijn als je niet in die MMM terecht hoeft te komen zeg. Laatste ronde wieweet.

@Myrthe, nou bij jou lijkt het wel erg op een zwangerschap zeg. Wanneer ging je nou ook weer testen :oops: ?

Hier is het nog steeds misselijk, maar niet meer zo erge pijn aan een kant. Maar mijn temp is ook nog niet hoger dus ja het is echt afwachten of dit nou mijn ei was, ik hoop het zo :frowning: Want anders wordt ik er echt moedeloos van. Maar goed, in september mag ik naar de HA als mijn cyclus dan nog niet normaal is (in mijn geval is normaal eigenlijk abnormaal want ik had voor de pil ook een hele rare cyclus).

Myrthe, we gaan inderdaad wel heel erg gelijk op met alle klachtjes en kwaaltjes en cyclus. Ik spuug inderdaad ook bijna nooit en had me ook al bedacht dat het daardoor nu ook niet kwam. Maar 't maakt me ook wel weer onzeker. Alsof ik door spugen zeker zou weten dat ik zwanger ben :mrgreen:

Sharlotte, misschien is je lichaam nog aan 't ontpillen waardoor je cyclus langer wordt?

Loesje, :hug: Ik hoop dat je snel weer een positieve test in handen hebt en dat het deze keer wel goed gaat!

Sophie, ik ga voor je duimen dat de mmm jullie bespaard zal blijven.