Wie gaat er voor een 1e kindje (deel 2)

Sjonge, wat leer ik toch enorm veel bij op dit forum!

Nooit geweten…en nooit over nagedacht ook!

Feit blijft dat het wel heel lang blijft hoor, geen ongi in 3 maanden tijd. Vroeger waren we er allemaal vast heel blij mee geweest, maar nu is het net de verkeerde tijd.

Ik hoop voor je Vanholland, dat het nu echt niet lang meer zal duren voordat je aan ronde 2 kunt beginnen (of zwanger blijkt te zijn natuurlijk!). :thumbup: :thumbdown:

@myrthe

ik doe niks met temp. Ik heb toen ik 1 week overtijd een test gedaan en daarna nog 2 testen gedaan en allebei negatief.

Helaas heeft iedere vrouw afscheiding, tenzij je er draden van kunt trekken maar dat klinkt dan eigenlijk helemaal niet logies.

Je kunt daar maar op een manier achter komen en dat is of gaan tempen of ovu testen gaan doen.

Maar ook dat is moeilijk omdat je natuurlijk midden in je “cyclus” begint.

Kan me helemaal voorstellen hoor dat je er super onzeker van wordt, en inderdaad van je af zetten kan zij makkelijk zeggen zij zit niet in jou situatie… :hug:

@ vanholland, het blijft gewoon afwachten op óf een positieve test óf een menstruatie.

Ik ga slapen. Heb wat spierpijn achtig iets in mijn buik en mijn avondeten hangt in mijn keel.

Tot morgen en alvast welterusten!

@vanholland, tjee ik vind het al lang met mijn bijna 2 maanden cyclus maar jij hebt er nog een maandje bij…Sterkte!

Hoi meiden,

Een tijdje geleden had ik me bij jullie aangemeld maar jullie praten zo veel dat ik het niet kon bijhouden. :oops: Nu weer een nieuwe poging… ik ben toch vrij haha

Ik ben eind februari gestopt met de pil. En had 1 mooie cyclus van 39 (evengoed lang maar oke) die daarna was 45 dagen (meer dan 6 weken) en de derde is niet helemaal duidelijk. Waarschijnlijk heb ik rond dag 45 mijn vruchtbare periode gehad (als ik die wel heb gehad) Afscheiding was draderig enzo. Een aantal dagen erna (2 ofzo) (dat is volgens mij de lutale fase en die moet minimaal 11 dagen zijn… :think: ) had ik allemaal bruinverlies en af en toe weer niet. En ineens bloed en toen weer niet. Dus ben ik maar naar de ha gegaan en die heeft me nu doorgestuurd naar de gyn. Maandag kan ik al heen! Hij denkt dat er misschien iets mis is met mijn hormonen.

Meiden allemaal succes he met wachten enzo!!! :-*

Ik ga jullie nu goed bijhouden hoor!!!

Ik ben wel heel blij dat ik me ei eindelijk kwijt kan… Tegen vrienden of familie spreek ik me vermoedens nog niet uit… en me vriend die kijkt bij iedere zin die begint met zwanger al heel moeilijk…

Hij gaat pas dingen bedenken en leuk vinden als de test possitief is…

Dus alvast bedankt dat jullie er zijn…

dat wilde ik even kwijt

x Sharlotte

Newbe, dan mag je snel naar de gyn! Das wel fijn natuurlijk.

Sharlotte, uiteraard kan je hier je ei kwijt! :slight_smile:

Mijn temp blijft hoog dames! Vandaag weer 37. Dus ik denk dat mijn ei dan toch echt is geweest :slight_smile:

Newbe, lekker snel naar de gyn, dan weet je waar je aan toen bent!

Sharlotte, ja, merk dat ik het ook fijn vind. Alhoelwel het er bij mij wel steeds meer op begint te lijken; manlief gelooft het niet eerder dan als er een positieve test is. Snap het ook wel, maar ze voelen niet wat wij voelen, he!

Vliegje, spannend! Wel druk aan de klus geweest, he! :wink:

Hier pijnlijke borsten en een gespannen buik. Misselijk, moe, veel plassen en, als klap op de vuurpijl, meer speekselaanmaak dan normaal.

Nog een dag of drie, vier…

Zo het nieuwe deel is alwere lekker op gang…met 1,5 dag alweer 5 pagina’s verder :lol:

Vanochtend bij verloskundige geweest, kennismaking. Geen echo gehad, die krijg ik over 2 weken. :lol: En de verloskundige die ik nu had doet ook geen echo’s, dus ik kon haar ook niet overhalen :lol:

Leuk Ellen!! nog 2 weekjes wachten dan??

Jeetje dan moet je nog twee weken wachten totdat je een echo krijgt… dat lijkt mij wel balen… Lijkt mij dat je met een echo echt ziet dat je zwanger bent…

Hoeveel echo’s krijg je eigenlijk als je een normale ‘volgens het boekje’ zwangerschap heb…?

Ik had vanmiddag de schrik… was op de wc en zag bij het afvegen dat het papiertje heeeeeeel licht rose was… Ik had me eventuele zwangerschap meteen weg geschoven… Nou hopen op de volgende ronde dacht ik… Maar tot mijn verbazing heeft het niet doorgezet… ik heb dit echt nog NOOIT meegemaakt, zo begint bij mij de ongi en dan de keer daarop naar de wc en dan zie je het vuile bloed… maar nu zag ik NIKS… Heb wel wat meer het gevoel dat ik ongi moet worden alleen houdt het weer op. en even daarna komt het weer.

echt het blijft iets raars deze tijd.

Kan het een innestelingsbloeding geweest zijn… maar dan was het wel heel weinig… of is het toch de ongi die zich aanmeld vanwege de ongi krampen?

X Sharlotte

@vanholland, ik vind het echt heel erg vervelend voor je, ik bedoel ik vond meer dan 2 maanden al veel maar bij jou duurt het nog veel langer. En ja, je kunt wel zwanger raken ondanks dat je niet ongi bent geworden je moet namelijk eerst een ei hebben gehad voordat je ongi wordt. Of als het te lang duurt kan het zijn dat je een luf-cyclus hebt oftewel een cyclus zonder eisprong waarbij de baarmoeder het oude bloed afstaat. Dus ik zou zeggen wel af en toe blijven testen, je zal niet de eerste zijn die al 2 maanden zwanger blijkt te zijn.

@Vliegje, zeker dat je ei hebt gehad :thumbup: vanaf de verhoging die je waarnam is het ongeveer 14 dagen tot je NOD. Hoelang was dan je cyclus deze keer.

@Sharlotte, geen idee wat het is het kan ook een kleine ongi zijn, was het nou je eerste ronde :oops: Want dan wil dat weleens. Nou ik duim voor je.

Hier had ik weer een slapeloze nacht, ik snap echt niet hoe het kan, ben gewoon niet moe :roll: Zou dat ook bij het ontpillen horen? En ik het idee dat mijn ei er aan komt, maar heb weer last van pijn aan de rechterkant. Is het niet zo dat links en rechts afwisselen of hoeft dat niet?

Ik hoop echt dat het mijn ei is :mrgreen: Flink geklust dus wie weet.

Trouwens we hebben nieuwe bovenburen nou die kunnen ook klussen zeg, niet normaal meer moest gewoon de tv harder zetten anders kon ik het niet verstaan boven hun lawaai uit :lol: Tjonge jonge dat je zo laat gaan :mrgreen: , wij doen het een stuk rustiger :smiley:

Regje, dit is mijn derde ronde.

weet niet goed wat ik ermee moet

de ene keer afvegen wel wat bloed maar niet noemenswaardig eigenlijk en de keer daarop weer niet.

Ik haat de onzekerheid

gr Sharlotte

Het hoeft niets te zijn.

Mijn moeder bloedde de eerste paar maanden van haar zwangerschap ook weleens licht. En ik ben er goed uitgekomen :mrgreen: .

We waren vanochtend bij de Praxis omdat we in oktober gaan verhuizen. We waren een van de eersten en ik moest (weer) plassen.

Ik liep het toilet in en zag dat ze reiniger in de pot hadden gespoten. Dat was wat rood/rose van kleur.

Ik ging plassen, afvegen (geen rood ofzo) en keek in de pot (sorry). En toen zag ik dus iets rozigs. Ik dacht shit!

Totdat ik me bedacht dat dat de reiniger was…

Hoezo, ermee bezig… :wall: :wall:

Sharlotte, er staat dat je 2 dagen overtijd bent, wanneer wil je weer testen?

Regje, mijn cyclus zit dan tegen de 60 dagen…

enne, gezellige buren heb je :slight_smile:

vliegje, ik heb vandaag een test gedaan… die zei weer niet zwanger…

Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken…

gr

maar hoe zit dat dan bij jou vliegje… bij jou staat er ook 2 dagen overtijd?

Wanneer wil jij gaan testen?

gr Sharlotte

He bah Sharlotte, wat vervelend!

Ik hoop dat je snel wat zekerheid krijgt! :pray:

Mijn banner klopt niet. De cyclusbanners gaan maar tot 44 dagen, ik zit al tegen de 60 dagen… Ik haal hem maar even weg denk ik.

Wat balen voor jou. Maar misschien test je over een paar dagen alsnog positief??