Wie gaat er voor een 1e kindje (deel 2)

Hoi allemaal,

ben ff niet geweest maar…ik zou morgen mijn NOD hebben, echter kon ik niet zo lang wachten met testen en hebben we dus vanochtend getest…

en de uitslagen van de test zijn:

Zwanger!! :inlove: :inlove:

Dus Lily en Koos we zijn nu gezellie met zijn 3en zwanger!!

whaaa debbert…Gefeliciteerd meid! super! had je al zo’n gevoel dat ie positief zou zijn?? ziek zwak misselijk???

Gaat goed hier op 't forum… allemaal zwangeren.

Jeeeeeeeeejjj! Wat goed debbert! Gefeliciteerd meis!!

GEFELICITEERD Debbertje, helemaal geweldig.

Debbert!! Gefeli meid!

Gaat inderdaad goed hier!

Zeg meiden, blaas eens wat hormoontjes naar de nog niet zwangere meiden hierzo…

O Debbert wat goed! wat gaat het hier ineens hard! Er blijven er straks nog maar een paar over… we moeten allemaal snel zwanger zijn!

Debbert gefeliciteerd meid

wat een vruchtbare maand zeg…allemaal meibeebjes :mrgreen:

gefeliciteerd debbert!!!

vliegje spannend hoor!!!

Sophie, succes morgen meis!

Debbert, van harte!

Achterblijvers (waaronder ikzelf :wink:): kom op, voor ons is het ook weggelegd! :mrgreen:

Het moet gewoon lukken he :wink:

Wie van de zwangere meiden heeft trouwens een innestelingsbloeding gehad?

hoi Debbert gefeliciteerd meid!!! Ik zie dat je ook al bij de mei mama’s hebt aangemeld :inlove: leuk!!!

@zwangerworden; ik wist niet eens of ik wel mn ei had of niet…heb gewoon redelijk veel geklust…vooral in het begin en de 3 week om de 3 dagen ofzo en daarna was ik moe… :zzz: haha…

en toen…was het raak :inlove:

@vliegje; ik niet… zat er wel steeds op te wachten, vandaar dat ik ook steeds dacht dat ik niet zwanger kon zijn, omdat ik nog geen innestelingsbloed had gehad…maar dit hoeft dus niet altijd :inlove:

dank je wel vliegje :wink:

hopelijk heb jij het weekend ook een positieve test :mrgreen:

Succes vandaag Sophie!

Hier nog steeds geen temp verhoging gehad.

Dat wordt dus een langere cyclus dan ik gedacht had…

@zwangerworden wrote:

Vliegje, hoop dat je gevoel klopt… nog even geduld…

Lily, Ik denk dat 't wat je baan/sollicitatie betreft allemaal wel los loopt… stress is nu niet goed voor je :P! Ga evt lekker op gesprek… en daarna zie je wel weer verder.

Dragon, hoe is het met je? nog zo misselijk???

Kloos, gefeliciteerd!

nog ff een vraagje…

wat doen jullie wat betreft 't klussen, de dag van de ei klussen of juist om de dag dus dat je de dag ervoor en de dag erna klust? (als je ei idd volgens mijn banner klopt)

liefs

Jep nog steeds misselijk :sick: Had zetpillen er voor gehad maar die helpen helemaal niets.

OP bed ontbijten en even blijven liggen helpt niet. Ik heb zelfs geprobeerd om “naturel chips en cola” te eten + drinken maar helaas ook geen resultaat.

Rond 19:00 is het zo goed als weg en dan midden in de nacht komt het weer terug helaas…

Debert: GEFELICITEERD!!!

Een innestelingsbloeding komt vaker niet dan wel voor hoor meiden, en soms is het zo licht dat het niet eens opvalt.

Jeetje Dragon, wat ontzettend vervelend dat je zo misselijk bent! Zo kun je ook niet genieten :frowning:

Ikzelf ben helemaal onzeker want ik had al niet heel veel pijn in mn borsten en nu is dat minder geworden…dus nu ben ik helemaal bang dat het niet goed is. De krampjes voel ik nog wel…

In ieder geval heb ik vanochtend nog een test gedaan die niet vervaagt en dit is het resultaat:

Dus daaruit maak ik dan maar op dat t pukkie er nog goed zit…

Ziet er goed uit Lily!

In de praktijk komt het erop neer dat de ene nergens last van heeft, de ander overal en de rest ergens in het midden.

Maak je geen zorgen, geniet!!

Lilly: je moet niet onzeker worden hoor!! Ik heb nu met 8 wkn nog steeds geen pijnlijke of gevoelige borsten hoor en op de misselijkheid na voel ik helemaal niets.

Geen kramp,steekje of wat dan ook.

Ook was ik niet meteen misselijk en toen had ik helemaal nergens last van.

Het is dat de test zij dat ik zwanger was maar daar was ook alles mee gezegt hoor.

Mijn vriendin is even ver en die heeft ook nergens last van, voelt niets en ziet niets.

Dus het zegt echt niets hoor!

Je bent nog zo pril. Meestal komt dat met een week of 6 a 7. En zo niet… wees daar dan heel erg blij mee :wink:

hey dames,

bedankt voor alle felicitaties!!! :mrgreen:

Wij hadden het eigenlijk ook helemaal niet verwacht want we hadden beide zoiets dat het niet raak was deze periode. Ik had ook geen kwaaltjes, alleen vaker plassen maar ik dacht dat dat lag omdat ik teveel had gedronken. Niet dus!

Ik zal de hormonen proberen over te blazen…heb je ze :wink:

Dames voor jullie komt het ook allemaal goed hoor, dat weet ik zeker!

Lily, ik ben nu ook een beetje onzeker hoor. Voordat je het wist dacht je ach dat krampje en steekje dat zal wel en nu is het ineens van o jee…

Heb jij dat ook?? Zag trouwens dat jij ook bij de meimama’s :slight_smile: