Als jij dat graag wilt wel!
Je moet het toch kwijt!!
Hij helemaal in de war tijdens zijn volgende lessen…
Maar je hebt een hint gegeven, misschien weet ie het stiekem ook wel…
sms je, papa, wat wil je vanavond eten, ofzo…
Maar kun je geen vriendin ofzo bellen? Of wil je het eerst je man vertellen…
Ik heb mn moeder gebeld…
En nu ga ik maar een boterham eten ofzo wantja het leven gaat ook gewoon verder he :eh:
Gaat het een beetje?
Of ben je nog helemaal verbaasd?
Hahahah ja het gaat wel!
Mijn manneke komt zo thuis Ik denk dattie wel wat voelt hangen maar zichzelf aanpraat dat het iets anders is. Ik hoorde aan de telefoon de vertwijfeling in zijn stem, hihi
Wel balen dat mijn cheap-ass etos huismerktest langzaam een beetje begint te vervagen…Had geen zin een dure te kopen omdat ik zoiets had van “ja ach laten we maar doen hebben we dat ook weer gehad”, hihi
Tijdens het testen sloeg ie meteen uit :shock: Toen dacht ik nog ach, dat komt omdat het vocht er net langskomt als een soort “test”, maar 3 minuten later stond ie er nog steeds :shock:
Haha, gelukkig maar!
Ik ga ervan uit dat ie je zo ook wel gelooft, anders een foto maken ofzo?
Wanneer denk je dat je uitgerekend bent?
Wat zei je moeder!?
Volgens de berekeningen 24 mei…
Je ziet de streep nog wel hoor, je hoeft em niet in het licht te houden ofzo
Mijn moeder die flipte em helemaal uit, hahahah. Positief dan he :lol: Die ging meteen roepen “en IK koop met jullie de kinderwagen! Oh en voor de volgende winter baby uggs en als jullie in de zomer toch weg willen blokkeren we wel een week in het huisje” (wij hebben een bungalow in zeeland)
Geweldig! Leuk he, zulke reacties!
Mooie maand, mei, ik ben de derde jarig
Ben ook benieuwd naar de reactie van je man straks…
JAAAAAAA!!!
lily!!!
:dance: :dance: Gefeliciteerd!!!
Heerlijk!!!
xx loesje101
Hahah mijn vriend snapte het allemaal niet zo goed :eh:
“Hoezo? Ja maar…hoe…hè? Dat kan toch helemaal niet? Dat kun je toch nog niet weten?”
Hahahah, heb em die test onder de neus geduwd en toen stond ie er een beetje in te staren “en welk lijntje is nou welke?”
Flapdrol :lol:
gefeliciteerd!!!
Wat een goed nieuws zeg, en wat lief dat je vriend zo reageert!! Mei is zeker een mooie tijd, kun je als het lekker weer is gaan showen met je beeb!! :mrgreen:
Geniet er maar van meid!!!
Maar had ie na je sms wel een vermoeden dan, Lily??
Lilly: gefeliciteerd! lekke joh, en die steekjes en krampjes betekenen helemaal niets
Ik had ze namelijk ook toen ik de test ging doen (zelfs wat bloedverlies) en ook ik was er van overtuigd dat ik ongi ging worden… zo zie je maar weer :thumbup:
Persoonlijk zou ik hem niet het goede nieuws sms of door de telo vertellen, dat vind ik altijd zo onpersoonlijk en bovendien krijgt hij mega goed nieuws en kan er vervolgens geen kant mee op.
Vriendlief zou mijn dat totaal niet in dank hebben afgenomen
@Lily, WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH GEFELICITEERD, super joh, zie je nou wel :mrgreen: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: . Kunnen we saampies (als alles goed gaat natuurlijk) babykleertjes gaan shoppen.
Lily, wat super… GEFELICITEERD!!
Geniet er lekker van…
las net even terug in het forum… je had 't echt niet verwacht he?!
je ei zou iets later zijn, krampjes, steken etc.
liefs
eej ik lees hier altijd mee en ik wil lily ook even feliciteren!!! :dance: :dance: :thumbup:
ikzelf heb gisteren ook getest en het is raak…echt een heel raar idee hoor!! Maar wel super leuk!
mijn man reageert net als lily hahahaha
(oh ja…ook 1e kindje, vandaar dat ik altijd mee lees )
Kloos en Lily: WHAAAAAAAAAA!!! GEFELICITEEEEEEERD MEIDEN!
Helemaal leuk!
Nu maar lekker gaan genieten van de eerste paar weken op die roze wolk jullie! Gaaf hoor!
Wow Lily!!! GEFELICITEERD!!!
En die steekjes heb ik ook af en toe, hopelijk lijkt het op die van jou en de andere meiden hier
Kloos, jij ook feli he :mrgreen:
@Lily2006 wrote:
Nou…
Ik wil graag zwanger worden, en ik wil graag een betere baan waarin ik me wel gelukkig voel. In eerste instantie had ik zo’n grote mond van tss, ik zoek iets anders, wanneer ik ook zwanger word. Maar nu er dan echt een baan is die ik écht graag zou willen, realiseer ik me dat het wel heel erg zonde zou zijn als ik hem eventueel zou verliezen door (eventueel al vroeg) binnen een jaarcontract zwanger te raken…
Maar, als ik een paar maanden wacht, zet ik “mijn leven” weer aan de kant voor mijn werk…wie zegt dat ik deze baan krijg? en wie zegt dat ik snel zwanger word? Zo komt er namelijk telkens wel iets…
Ik ben in die zin ook gewoon bang het risico te nemen…hoe zit het nou als mijn contract afloopt terwijl ik tegen die tijd vlak voor of nog in mijn verlof zit? hoe zit het als ik een eventuele nieuwe baan verlies en nog geen verlof heb? Hoe zal het zijn als ik zwanger blijk te zijn, voor een eventueel gesprek…heb wel besloten eerlijk te zijn, als dat zo is.
Ik ben dus eigenlijk bang de verkeerde keus te maken, met als resultaat wel een baan en geen kind, of géén baan en wel een kind…
Dus zodoende…in het kort :oops:
En wat beslis je nu???
@lily WOW meid gefeliciteerd geniet er lekker van.
Een vraagje wie is er na het stoppen van de pil aangekomen.
vanholland; ik volgens mij…was al wat aangekomen na mn trouwen, maar in juni was ik gestopt met de pil…en toen was ik echt wel 2 kilo zwaarder hoor… :o nu ik zwanger ben vind ik het niet zo erg…maar eregns vond ik wel dat ik te zwaar was…dankzij de pil :x