Wie gaat er voor een 1e kindje (deel 2)

@ja… als je niet lekker bent dan schiet het klussen ook niet op…Balen…

@vliegje… wat een mooie foto’s, errug schattig!!! :inlove:

Wat je temp betreft… de verschillen in je temp zijn zo ontzettend klein, dat je denk ik nog niet kan concluderen dat je temp weer daalt…

@myrthe… Go girl!!! :wink:

Hier ondertussen een aantal dagen na mijn ei… heb elke dag steeds vage steekjes ter hogte van mijn rechter eierstok. Heb deze maand volgens mij aan die kant ijn ei gehad… Soms ook een beetje krampjes of zo… beetje vaag… zit nog maar vier/vijf dagen na mijn ei, dus kan volgens mij niet veel betekenen…

loesje101

Hier nog niks…wel vannacht heel stevige buikpijn gehad, iets linksboven mijn schaambeen?! Het was mij niet helemaal duidelijk of het baarmoederkrampen waren maar het deed lelijk pijn :?

@ Vliegje: Wat een schatjes zeg! Wat een leuk werk heb je :slight_smile: al zijn ze vast niet altijd allemaal even welwillend :wink:

@ loesje: spannend hoor :slight_smile: Afwachten dan maar…

Spannend Lily!

Wanneer ga je testen??

Myrthe, lekker een weekend weg!

Thanks voor de reacties, de kindjes van gister werkten super goed mee. Heerlijke kinders!

Loesje, thanks, is toch wel een geruststelling :slight_smile:

Wie weet is het toch alweer raak bij jou joh!

Balen van Holland, dat je je zo rot voelt!

@Vliegje, dit is geen daling van je temp hoor, dit gaat om 2 cijfers achter de komma dat is echt te precies, je hebt toch altijd een bepaalde schommeling. Super leuke en mooie foto’s.

@Lily, spannend :smiley: je krijgt morgen of overmorgen nog mail van me :mrgreen: of foon :mrgreen:

@Loesje, ik duim voor je.

@Vanholland, balen dat je nu net ziek bent tijdens je ei.

heerlijk myrthe, er even tussen uit… hoop voor je dat het doorgaat.

vanholland, sterkte meid!

loesje101, ik duim :thumbdown: :thumbup: voor je dat dit goede vage klachtjes zijn.

Lily wanneer ga je testen?.. spannend! :thumbdown: :thumbup:

Nou hier heeft mijn ongi flink doorgebroken, weer flinke krampen en heftig bloedverlies bijna zoals voor de Mirena…

vind wel fijn dat het weer is zoals vóór de anticonceptie. Wist niet dat ik dat ooit zou vinden!!! maar volgende maand hoeft dit niet meer hoor… :lol:

liefs

Naja…ik denk niet dat ik ga testen want ik heb telkens buikpijn en steken op die plek dus ik denk dat ik gewoon ongesteld word…

hey dames!

hier in de spannende dagen… denk dat het niet raak ik deze keer :frowning:

Ach ja als het zo zou zijn dan gaan we op naar de volgende ronde!

Hoe is het verder met iedereen en met mijn medewachtcollega’s :wink:

Fijne avond nog!

ha meiden

Ja hoop deze maand weer heel hard op een mooie test, maar zal wel niet zo zijn…

Ben er best veel mee bezig, zeker nu ik een keertje zwanger ben geweest, en ze zeggen vaak dat als je er nog veel mee bezig bent je nog niet zwanger wordt…

Hoe frustrerend ook, want ik zou niet weten hoe ik het uit ijn hoofd moet krijgen het zit gewoon in mijn systeem zeg maar…

Maar goed vrijdag is mijn NOD dus we wachten maar weer af en voelen waarschijnlijk weer allerlei gekke dingen, om uiteindelijk toch weer gewoon ongi te worden…

sorry voor dit ego berict!!

x loesje101

@loesje101 wrote:

ha meiden

Ja hoop deze maand weer heel hard op een mooie test, maar zal wel niet zo zijn…

Ben er best veel mee bezig, zeker nu ik een keertje zwanger ben geweest, en ze zeggen vaak dat als je er nog veel mee bezig bent je nog niet zwanger wordt…

Hoe frustrerend ook, want ik zou niet weten hoe ik het uit ijn hoofd moet krijgen het zit gewoon in mijn systeem zeg maar…

Maar goed vrijdag is mijn NOD dus we wachten maar weer af en voelen waarschijnlijk weer allerlei gekke dingen, om uiteindelijk toch weer gewoon ongi te worden…

sorry voor dit ego berict!!

x loesje101

Ik heb er ook last van… krijg het maar niet uit mijn hoofd. En ja, het is frustrerend want ik wil proberen er juist niet zoveel mee bezig te zijn…

Ben hier ook nog eens grieperig, dus ik voel van alles maar niets wat op een zwangerschap lijkt. Gelukkig maar hahaha, anders zou ik helemaal gek worden :slight_smile:

Ik heb zaterdag mijn NOD, wanneer ga jij testen?

ja erg he… zit er ook best mee…

Aangezien ik behoorlijk veel geld al aan onnodige testen heb uitgegeven, ga ik echt pas na het weekend testen, als mijn ongi er dan nog niet is. Ik ben eigenlijk nooit over tijd, dus als mijn ongi niet komt ben ik maandag drie dagen over tijd… lijkt mij een mooi moment! :slight_smile:

Jij?

x loesje101

Ik test zaterdag gewoon hahaha.

Wij hebben 's middags bij mijn gehandicapte broertje op de woning een bbq.

En op de een of andere manier voelt het goed dan te testen.

Met oudste, ook gehandicapte broer, is vorig jaar gestorven. Beiden zwaar gehandicapt en het is ook maar de vraag of het erfelijk is ja of nee.

Pas geleden vrij goed nieuws gehad (ze kunnen namelijk niet vinden WAT mijn broers hebben, laat staan of het erfelijk is ja of nee) wat ons toch heeft doen besluiten ervoor te gaan, wat er ook gebeurd.

Als het dus raak zou zijn, wil ik lekker knuffelen met mijn broertje. Hij snapt er niks van hoor, maar is gewoon een gevoel…

Ik weet niet of ik mijn verhaal hier wel eens heb verteld, anders zal ik het eens opzoeken bij ons stoppers topic binnekort :wink:

Knap dat je kan wachten zeg!!!

OMG

OMG

OMG

OMG

OMG

OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!

OMG!

Ik ben zwanger :shock:

…En ik ben helemaal alleen, dus kan het aan niemand vertellen

Lily!!

Wauw!!

Gefeliciteerd!!!

Dat heb je goed gedaan! Haha!!

En nu, je banner veranderen!!!

Uh…Ja…uh…

Wat moet ik nou doen?

Lily is helemaal van slag, wat lief!

Weet je nog hoe je je cyclusbanner hebt gemaakt?

Ik geeft wel even een linkje,

http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/tickers_001.htm

En dan een uitgerekende datum banner maken.

Je oude weghalen in je profiel en deze nieuwe ervoor in de plaats!

Meid, het is je zooo gegund!!

Hoelaat komt je vent thuis??

Ik heb hem telefonisch gestalkt (hij is leraar en geeft op dit moment les)…hij stuurde een smsje “wat is er, ik ben aan het lesgeven”

Teruggesmst dat hij dat niet via sms wilde horen…met een :slight_smile:

Ik kan dadelijk toch niet als hij belt het over de telefoon zeggen op zijn werk :shock: