haha dat is juist de reden waarom wij er zo open over waren, mensen weten dan waarmee je bezig bent en vaak krijg je dan ook nog veel steun.
Althans zo hebben wij dat ervaren, ik vondt het erg prettig om er over te kunnen praten.
Hier nog geen ongi, maar wel gerommel.
De testen zijn inmiddels binnen, ik ga morgenochtend testen en dan volgende week met de HA overleggen over hoe verder.
Maar ga nergens vanuit
maar het zou wel erg mooi zijn…
Ik duim voor je meid, toi toi toi :thumbup:
spannend myrthe… ik duim voor je op toch een positieve test!! :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
hier 3 dagen super de super overvloedig ongi geweest, en plots… ineens bijna niets meer… :shock:
snap jij t, snap ik t??? ik niet iig…
@myrthe… spannend! Ik duim voor een goede uitslag.
Hier morgenvroeg nog een keertje testen… als het wat is moet het kruisje nu toch echt duidelijker zijn dan donderdag toch…
Durf niet blij te zijn… weer die bloeding he…
liefs loesje101
Loesje: Spannend! waarom die je geen digitest? dan weet je zeker waar je aan toe bent??
En inderdaad je zou nu dan verwachten dat je het kruisje duidelijker zou zien.
Spannend hoor!
Myrte: Voor jou ook spannend Of heeft je ongi vandaag toch door gezet??
Hee meiden. Ff kort berichtje. Ik ben een paar dagen niet online geweest omdat ik de bruiloft van de medekokker heb gefotografeerd. Lig nu nog in het hotel. Straks gaan we naar een camping. Voor het eerst, en dan ook nog voor het eerst met de hondjes is een tent Haha.
Ik lees weer veel ontwikkelingen.
Loesje wat spannend! Het maakt je wel onzeker he. Sterkte meis.
Myrthe,jee jouw cyclussen zijn ook lang… Verschrikkelijk. Ik heb ook cyclussen van 2 maanden. Vlg week verwacht in eindelijk mijn ei weer.
Baal als een stekker,want je hebt wel minder kansen he… Sterkte! Ben benieuwd wat de dokter gaat zeggen.
Voor de meiden in de groene perioden en op de wachtbank,sterkte!
Ik ben maandag weer online!
Sorry dat ik geen enters geef,internet op mobiel
Regje en Dragon,voelen jullie je nog goed?
Oja,ik heb ook enorm witte vloed. Schaapie,jij had dat ook he? Jij bent inderdaad al een eindje meis kan je lekker volgen bij onze juni stoppers.
Nou nu ga ik echt! Doei
Hoi Vliegje hier gaat alles nog steeds goed, soms wat onzeker omdat ik helemaal niets voel ook hoor ik iedereen over zijn (.)(.) ik heb daar dus totaal geen last van.
Wel af en toe met vlagen misselijk vooral in de avond.
Maar sinds 2 dgn ook behoorlijk in de ochtend tegen het spugen aan zeg maar :sick: Dus dat geeft dan wel weer de bevestiging dat er wat zit
Gisteren heel verveelend nieuws gehad, mijn opa heeft keelkanker en de prognose is niet heel gunstig
Hij krijgt nu 25 chemo. maar dat is voor een man in de 80 erg zwaar
Hij laat al heel erg het hoofd hangen, dus vandaar dat ik maandag het ziekenhuis ga bellen om te vragen of de echo eerder kan.
Ik weet namelijk zeker dat, dat nieuws heel veel goed zal doen.
En ik wil toch wel een echo voordat ik het vertel, anders maak ik hem misschien nog blij met helemaal niets
En ik wil gewoon zo graag dat hij zijn eerste achterkleinkind mee kan maken, hij heeft het er namelijk erg vaak over.
Oh Dragon, ja, snap het helemaal! Ik hoop dat je zo snel mogelijk de echo mag!
Hier een negatieve test, zoals verwacht, en nog steeds krampjes en zeurderige pijn, dus het zit er waarschijnlijk wel aan te komen.
We wachten weer af… :?
Hier heel wisselende klachten, soms een beetje misselijk en soms ook weer een dag niet, soms moe soms juist super fit. Soms last van me borsten, soms ook niet. Heb dus echt soms zo onzeker gevoel of het echt wel goed zit zeg maar Maar ja, ik heb geen bloed, dus dan gaan we maar van het beste uit. En een collega die het weet, zei dat het heel normaal was dat je soms wat klachten hebt die opeens weer een week weg kunnen zijn.
Trouwens ik had gisteren een bruiloft en ik was de BOB, maar in het begin van de avond kregen we champagne, normaal zou ik wel een glaasje hebben genomen maar ja nu niet natuurlijk. Maar collega die het weet, pakte snel mijn glas en dronk hem half leeg :mrgreen: na een kwartiertje had ze me hele glas opeens leeg gedronken. En het viel niemand op :mrgreen:
@Loesje, heb je al weer getest?
@Myrthe, ik hoop echt dat je ongi nou eens doorzet, want het is super vervelend hoe het nu gaat.
@Vliegje, ja balen die lange cyclussen he, maar kijk naar mij ook een lange cyclus en toch vrij snel zwanger. Dus niet de moed opgeven. Je temp geeft een ei aan, dus dat is het belangrijkste.
snap er niets van… zie nu weer bijna niets op de test…
heel frustrerend dit… gun het toch nog maar weer tot maandag als er dan niets duidelijks te zien is zal ik het me wel hebben verbeeld…
xx loesje101
Dat is wel ontzettend balen Loesje, ik had goede hoop dat je weer zwanger zou zijn maar wieweet is er toch nog hoop, wanneer ga je weer testen?
maandag denk ik maar…
Had ook wel een beetje goede hoop moet ik zeggen…
Ken mijn lichaam gewoon niet meer…
snap er niets van… ik ga maar eens even op het internet zoeken opCB ook vals-positief kan uitslaan…
Is wel vreemd idd…
Als je nou maandag weer zo licht positief test, toch maar eens een dokter bellen??
Sterkte!!
:hug:
Nou, dit is wel het topic van de vreemde verschijnselen geloof ik :mrgreen:
Hopelijk is er voor iedereen snel duidelijkheid!
jeetje zeg dat is id erg raar loesje. Hopelijk is het maandag wel duidelijk!! :hug:
Dragon, ik hoop voor je dat je snel de echo kan laten maken en dat je opa heel blij is met het mooie nieuws!
Myrthe, ik ga heel hard :thumbup: :thumbdown: voor je dat je heel snel duidelijkheid hebt want zo schite het natuurlijk ook niet op. En anders alsnog een keer contact opnemen met je huisarts en zeggen dat het nu al zo lang duurt en dat je geduld een beetje op is…
Fijne avond iedereen en geniet morgen nog maar van het lekkere weer! 8)
Debbert: Dank je wel, ik hoop het ook.
Meiden net super leuks nieuws gehoord, mijn beste vriendin is ook zwanger en als mijn banner klopt dat zijn we op precies de zelfde dag uitgerekend :mrgreen:
En anders zit er maximaal 2 wkn tussen. Ik vindt het zo mega leuk!
Mede ook omdat het voor hun ook twijfel was of het ging lukken.
(zijn broer is onvruchtbaar en hij was dat mogelijk ook)
We zaten al te geinen dat we maar om een 2pers verloskamer gaan vragen
oh wat een leuk nieuws dragon…
super om samen met iemand zwanger te zijn, en dan ook nog uitgerekend op de zelfde dag!! geniet ervan meis!
iedereen een fijne dag toegewenst met dit super mooie weer!
dank je wel. We zaten hier vroeg wel eens over te grappen dat we “later” (waren toen 15 / 16 jaar :oops: ) gewoon tegelijk zwanger moesten zijn anders was het niet leuk en ook niet eerlijk voor de ander.
Dat was zeg maar ook het tijdperk jong en onbezonnen en met de gedachten dat je elke dag zwanger kon worden :oops:
Nu is het gewoon niet te bevatten dat zo iets nog uit gaat komen ook
hoi dames,
Gisteren was ik een partij :sick: ( kon niets eten of ik werd er beroert van ) en duizelig en hoofdpijn en (.)(.) au!!!
Vandaag stond ik :sick: op en heb nu net een kopje thee gedronken maar het voel niet lekker aan.
Mijn (.)(.) dun zeer en vooral mijn tepels.
Zou het dan misschien toch raak zijn???
groeten zomervlinder