daar kom je maar op een manier achter Als je nu al zo veel en duidelijke klachten hebt dan moet een test nu al wel positief uitslaan
Ben blij dat ik daar geen last van heb Mag van mij trouwens ook wel zo blijven hoor :mrgreen:
@Dragon, leuk zeg dat je best vriendin ook zwanger is. Lily hier op het forum is ook een goede vriendin van me en hopelijk is zij ook snel zwanger zodat we samen lekker kunnen shoppen :mrgreen:
@Zomervlinder, het zou idd kunnen dat je zo snel al klachten had, ik heb ongeveer 6 dagen voordat ik ongi zou moeten worden, was ik plotseling heel misselijk. Dit duurde trouwens maar een dag en met fikse hoofdpijn erbij. Dus wieweet.
Ben met vlagen misselijk, en nu ook s’ ochtends, mijn lieve mannetje brengt me dan een beschuitje met kaas zodat het de ergste misselijkheid wat weg neemt.
trouwens mijn schoonzusje is ook zwanger (nu bijna 10 weken, ze heeft pas haar echo gehad en die was prima ). Aan het einde van deze week ga ik vertellen dat ik ook zwanger ben (heb een dorpsfeest en ze gaan me echt niet geloven met smoesje dus ga het ook maar gewoon zeggen dan begrijpt ook iedereen waarom ik er soms zo bleek uit zie :mrgreen: ) wat zal ze verrast zijn.
Hai.
Ik ben vannacht ongi geworden!
Joepie!!
We kunnen weer verder.
En nu wil ik gewoon óf op tijd ongi worden óf niet meer wegens een zwangerschap :mrgreen:
Maar ik geloof dat ik dat niet heel erg voor het zeggen heb :lol:
@myrthe fijn dat je ongi bent geworden. Door naar de volgende ronde. En ja het zou makkelijker zijn als we het voor het zeggen hadden met een zwangerschap maar ja het is niet zo
Groetjes
He Myrthe, wat een opluchting voor je! Eindelijk weet je waar je aan toe bent. Gek eigenlijk he, dat je zo blij kunt zijn met een ongi :mrgreen:
Dragon, leuk leuk leuk! Samen zwangeren met je vriendin lijkt me heel bijzonder!
Zomer, kan haast niet missen meid! Al een idee wanneer je gaat testen, of wacht je je NOD af?
@Myrthe, wat fijn dat je ongi bent geworden, ik weet hoe het voelt :mrgreen: En op naar de volgende ronde
@111 wrote:
He Myrthe, wat een opluchting voor je! Eindelijk weet je waar je aan toe bent. Gek eigenlijk he, dat je zo blij kunt zijn met een ongi :mrgreen:
Dragon, leuk leuk leuk! Samen zwangeren met je vriendin lijkt me heel bijzonder!
Zomer, kan haast niet missen meid! Al een idee wanneer je gaat testen, of wacht je je NOD af?
hoi 111,
Ik ben heel nieuwsgierig, maar ik heb alleen een kruidvattest in huis.
Is die ook heel gevoelig??
Anders wacht ik tot 5 of 6 september.
groeten zomervlinder
@dragon wrote:
daar kom je maar op een manier achter Als je nu al zo veel en duidelijke klachten hebt dan moet een test nu al wel positief uitslaan
Ben blij dat ik daar geen last van heb Mag van mij trouwens ook wel zo blijven hoor :mrgreen:
Hoi dragon,
Reageert een test van de kruidvat ook al zo vroeg, moet eigenlijk nog 6 dagen!!!
groet zomervlinder
Ik zou het gewoon proberen, hoor!
Zou toch geweldig zijn als je nu al positief test! Succes!
Ik ben inderdaad vreemd blij met mijn ongi, had tranen in mijn ogen, haha! Maar nu dus vreselijke buikpijn en ik lijk wel zwanger, buik opgezet, maar ja, het is er tenminste weer!!
Alle testen die je in de winkel kan kopen, zijn testen die pas positief reageren als je Hcg waarde boven een veilige norm is, dat wil eigenlijk zeggen als het vruchtje al ingenesteld en je er dus vanuit mag gaan dat je daadwerkelijk zwanger bent.
Sommige mensen maken al heel vroeg behoorlijk wat Hcg aan en ja dan zou ook een kruitvat test positief uit kunnen slaan.
Alle testen die je in de winkel koopt slaan allemaal rond de zelfde waarde positief uit, dus ook die van de kruitvat.
Testen die op het internet koopt zijn gevoeliger, maar zit wel een dikke maar aan. Zij testen al heel vroeg positief nog voor de innestelling en dat is een van de meest kritieke fase op dat moment.
En gaat heel erg vaak mis waardoor je netjes op tijd ongi wordt, maar wel enorm teleurgesteld bent om je denkt dat je op dat moment een miskraam hebt gehad, wat eigenlijk niet zo is.
Daarom worden die vroege testen via internet door bijna alle artsen afgekeurd voor thuis gebruik.
Dus als je er echt van overtuigd bent zou je het met ochtend urine kunnen proberen
bedankt voor de tip dragon,
Ik heb eerder via internet bestelt, maar dat waren de onbetrouwbare romed testen.
Verder alleen ervaring met kruidvat 2 voor 4,99 testen.
misschien dan dinsdag testen?? :think:
groet zomer :vlinder:
Kruitvat is betrouwbaar hoor, de onderste op deze foto is van de kruitvat
Ik heb ruim 1,5 week voor mijn NOD getest omdat ik dacht dat ik wellicht zwanger kon zijn.
(nou moet ik wel zeggen dat mijn cyclus heel onregelmatig was) Mijn officiele NOD was afgelopen vrijdag
@Zomervlinder, je kunt het altijd een test doen, maar vergeet niet dat als hij negatief is, het nog niks zegt. Ik had ook al veel klachten voor me NOD, maar toen ik op mijn NOD teste was het streepje amper te zien. En 1 dag na mijn NOD was hij pas echt duidelijk.
Ik heb het trouwens mijn ouders vandaag verteld, ik moest het toch deze week gaan vertellen en omdat mijn pa de rest van de dagen weg is heb ik het vandaag maar verteld. Ze waren echt super enthousiast :mrgreen:
Dragon, wat een positieve testen! En wat erg van je opa… Hopelijk kan je je echo sneller krijgen!!
En wat leuk dat je beste vriendin ook zwanger is!
Myrthe, fijn dat je ongie bent!
Zomervlinder, nog niet getest??
Wij zijn net terug van de camping, bruidsreportage met mijn mede juni stopper afgelopen vrijdag is goed gegaan. Zitten leuke foto’s tussen denk ik
Ik ben giga verbrand… ik moest trouwens tegen een goede vriendin zooo op mijn lippen bijten om niet te zeggen dat we gestopt zijn met de pil hahaha.
ja zijn inderdaad een hoop testen :oops: De onderste test had ik als eerste gedaan maar vriend lief geloofde me niet.
Dus werd ik bijna het bed uitgeschopt om een nieuwe test te gaan halen.
Dus toen heb ik er maar meteen 2 gehaald van verschillende merken.
Zijn dus alle drie op de zelfde dag gedaan :oops:
Overgins de middelste test is van Predictor en die kun je bewaren in je babyboek, test vervaagd niet. Dus dat vondt ik wel erg leuk
Die onderste is toch best wel duidelijk hoor!
Maar goed, met 3 weet je het zeker :lol:
hoi vliegje,
Nee nog niet getest!!!
Durf niet zo goed, maar wachten duurt ook lang??
de klachten nemen NIET af.
Misselijkheid nu met vlagen en vooral als ik iets gegeten heb.
groeten zomervlinder
spannend!
Hoorde van mijn vriendin gisteren dat zij pas na 1,5 week overtijd heeft getest :shock: Ik zij al “jemig dat je dat zoalang hebt vol gehouden”
Myrte: Die kruitvat test was meteen al zo positief op het moment dat er nog maar 2 druppels urine op de test zaten (moeten er 5 zijn).
De kleur zo als die op de foto staat, in die kleur kwam de test lijn ook onmiddelijk opzetten, voor de controlelijn nog zichtbaar was
Maar van wege mijn “onvruchtbaarheid” geloofde vriend lief het nog niet, en dacht ie dat de test niet goed was
goedemorgen allemaal,
Vannacht niet geslapen van de :sick: en de buikpijn en hoofdpijn en zere (.)(.) met name de tepels.
Ik ga er steeds meer in geloven dat ik zwanger ben.
Wat een pech als dit aanhoud.
Mijn moeder had er ook heel veel last van!!
Heb nog niet getest.
Man lief heeft een beschuitje gemaakt maar alleen al ruiken maakt mij :sick: .
Toch maar proberen te eten.
groeten zomervlinder
goedemorgen allemaal,
Vannacht niet geslapen van de :sick: en de buikpijn en hoofdpijn en zere (.)(.) met name de tepels.
Ik ga er steeds meer in geloven dat ik zwanger ben.
Wat een pech als dit aanhoud.
Mijn moeder had er ook heel veel last van!!
Heb nog niet getest.
Man lief heeft een beschuitje gemaakt maar alleen al ruiken maakt mij :sick: .
Toch maar proberen te eten.
groeten zomervlinder