breek even in
Nee hoor loesje, je verbeeld je vast niets… had ik vorige maand ook… alleen eindigde dat bij mij ook in een MK :-*
breek weer uit
@ Loesje: Ohhh…wat spannend…een streepje is over het algemeen toch echt wel een streepje hoor Maar ik snap je twijfel. Morgen opnieuw testen dan maar?
Hoi meiden, ben ff een paar dagen niet geweest…ik moest zo gruwelijk veel werken dat ik me niet eens meer kon herinneren wanneer ik voor het laatst mijn konijnen heb verzorgd :shock:
Voor mij breekt de ‘groene’ periode aan, dus het begint langzaam weer spannend te worden, haha
P.S. Om te vieren dat ik al zoveel ben afgevallen heb ik mezelf een paar Shabbies cadeau gedaan van Fred de la Bretonnière (laarzen). eerst paste echt geen enkele laars me en deze trok ik zo aan in de winkel :shock: Mensen beginnen nu ook opmerkingen te maken…
@Myrthe, ik ben benieuwd wat de test morgen doet! Zal voor je :thumbup: :thumbdown:
@CVS, wat lief van de vriend alleen jammer dat ie inderdaad op was…
hoop voor je dat je voorgevoel klopt!!
@Loesje, een vaag streepje is wel een streepje, maar ik snap heel goed dat je twijfelt! Heb je de test ook aan iemand anders laten zien toevallig… Misschien dat die het ook ziet! En gewoon vanne week nog een keer testen, misschien is het streepje dan duidelijker!! Ik hoop het voor je!!
@Lily, moest wel ff lachen want jouw groene periode breekt aan maar de mijne ook, dus we kunnen er weer tegenaan :dance:
Hier geen veranderingen, af en toe wat rare steekjes maar voor de rest niets eigenlijk, we blijven gewoon wachten :roll: en klussen :dance: …
@ debbert, jahahah, samen met nog 2 mensen volgens mij!
Ik kan niet testen morgen, ze zaten niet bij de post… Nog even geduld dus…
Loesje, spannend!!
Gewoon morgen nog eens testen!
nog een keer een test gedaan… steeds CB… maar hij staat er echt… ondanks dat ie heeeeeeeeeeeeeeeel vaag is en je echt van heeeel dichtbij moet kijken en onder een bepaalde hoek…
Morgen nog maar weer een keertje testen, kijken of ie donkerder is dan vandaag… de kans is nog steeds heel reeel dat het nog rest hcg van de MK is… aan de andere kant, heb ik nog een test bewaard van van het weekend en die was hartstikke negatief.
Nou wil me nog totaal niet blij maken, maar is toch wel een beetje spannend. net nu in vanavond met twee vriendinnen de stad in ga…
Wat zeggen jullie… gewoon maar een borrel drinken???
xx loesje101
@Loesje, je bent gewoon weer zwanger hoor, dat zie je vaker dat na een MK het meteen weer raak is, niet zo gek ook, je hebt eerst nog HCG in je bloed en dat is een goede trigger voor een eisprong. Dus ga maar al vast je gereed maken voor je knal positieve test van morgen :mrgreen:
@Lily, verwen jezelf maar goed hoor, tis echt super goed van je dat je het zo goed volhoud allemaal en tussen door niet vergeten te klussen.
he meiden,
Vandaag erg druk gehad op het werk.
Morgen zou de officiele innesteldag moeten zijn ( hoop op een innestelbloedinkje voor de duidelijkheid ).
Maar weet iemand of je ook wat meer :oops: witte vloed kan krijgen :oops: ik heb echt veel en dik.
Is dit een positief punt voor een innesteling???
verdere symptomen: (.)(.) steken in buik en zij , rommelende darmen , moe en pijn in mijn ogen
groet zomervlinder
Loesje: Probeer eens een CB digi test dan? dan heb je echt zekerheid. Vind het erg moeilijk om te bepalen of je zwanger bent of niet.
Hoop het natuurlijk wel voor je! Je hoort het wel vaker na een MK.
Zomervlinder: Ik heb geen idee. Ik had helemaal geen innestelingsbloeding, geen vruchtbaarslijm eigenlijk helemaal geen afscheiding :silenced:
geen pijnlijke (.)(.), alleen in het begin wat ongi achtige steekjes in mijn onderbuik.
Hoop het natuurlijk van harte voor je hoor!!
zomervlinder,ik had hele erge buikpijn(ben er zelfs voor naar het ziekenhuis geweest) en vreselijk verstopt gezeten.
Had ook veel witte vloed,dacht al dat er iets niet goed was en was bang dat ik ieder moment ongesteld kon worden ook vanwege de ongi-achtige krampjes maar ik ben inmiddels al 13 weken opweg dus ja het kan :mrgreen:
Zo zie je maar dat het bij iedereen weer anders is
Eigenlijk weet je het pas echt zeker als je overtijd bent en een pos. test in handen hebt
CVS, dat voorgevoel ken ik…alleen heb ik n stemmetje in mn hoofd die ronde 5 aangeeft, dus de volgende ronde. Hoop voor jou en mij dat onze voorgevoelens uit gaan komen :mrgreen:
Myrthe meid, nog steeds niets?
Ik heb de kriebels te pakken hoor dames! Gisteren bij mijn zus op bezoek geweest in het ziekenhuis. Heeft dinsdag een keizersnee gehad bij haar 3de spruitje. Wat een kjoetie!!!
Stijn is te vroeg gehaald omdat het een resus-baby is en mijn zus de zwangerschap dus niet kan uitdragen, dus hij is met 38 weken gehaald. Slechts 45 cm lang en 2660 grammetjes…EN IK MOCHT HEM HEEL EVEN VASTHOUDEN :inlove: Zoooo schattig die kleine handjes, oortjes, teentjes en neusje… IK WIL OOK!!! :mrgreen:
…en aangezien ik weer slijm begin te krijgen en mijn ovudagen dus blijkbaar zijn begonnen, zijn we druk aan de knutsel! :mrgreen:
Nope. Nog steeds niets…dag 64 vandaag…
Euh, volgens mij komt het zo, de ongi.
Heb al paar uur kramp en steken :dance: :dance:
Dan kunnen we weer verder…komt u maar, :evil: …
spannend! hoop het zeer voor je ! dan ben je van een heel stuk onzekerheid af en kun je mooi verder.
en myrthe al ongi… hoop voor je dat 't doorzet.
Wij zijn ook druk aan de klus… groene periode is in volle gang.
alleen dit weekend 4dgn lang feest in de stad daar wordt flink alcohol geschonken, hoop dat m’n mannetje zich 'n beetje in kan houden… heeft ie wel beloofd…
en ik drink denk ik ook maar een wijntje anders valt het volgens mij teveel op… moet kunnen denk ik…(?)
Vanavond eerst nog maar ff klussen zonder alcohol in ons lichaam.
iedereen succes.
en een fijn weekend.
Ik ben gestop met alcohol drinken tegelijkertijd dat ik stopte met de pil.
Je weet immers maar nooit
Ik zat er deze vakantie nog aan te denken of ik een lekker biertje zou nemen,ben blij dat ik het niet gedaan had want bleek dat ik al dik zwanger was :mrgreen:
En dat was voor mijn groene periode en net vlak na mijn menst.
Dus je weet het nooit
hmm ja ik weet het ook niet, heb heel erg getwijfeld maar ik weet zeker dat ik opval zonder 'n wijntje… nu ga ik nog meer twijfelen. misch dak zo nog maar ff test doe, las net hier berichtje van loesje101 en ICL dat ze een hele korte menses had gehad en toch zwanger bleek te zijn, ik heb ook maar 3dgn heel weinig gemenstrueerd afgelopen maand… dacht meer aan afkick verschijnselen van mirena…
mischien dat ik de wijntjes maa stiekem in de plantenbak weggiet :oops:
haha ik snap altijd niet waarom mensen altijd zo geheimzing er over doen
Elke week een andere antibioticakeur gaat ook zo opvallen
Als er mij wat werd aangeboden zij ik gewoon “nee bedankt” en prate rustig verder, meestal deden ze er niets mee.
Werd er naar gevraagd dan gaf ik gewoon eerlijk antwoord scheelt een hoop gedoe
Mijn menst. duurde ongev 1 a 1 1,5 dag had ik altijd sinds ik gestopt was met de pil.
En stel je doet een zwtest kan die altijd nog negt. zijn he ondanks dat je toch zwanger bent
ja geheimzinnig doen we (ik) wel he???!!!
maar mocht een zwangerschap nog lang duren of mischien wel helemaal uitblijven dan heb ik niet zo’n zin om het uit te leggen aan iedereen.
heb net ff een test gedaan: negatief.
Ik zal vanavond 's kijken hoe ik het ga aanpakken… :think: