@dragon… ach joh je hebt toch een aantal knalpositieve testen in handen gehad? Das niet in een keer niet meer zo hoor! Wen nou maar gewoon lekker aan het idee!!!
@Sweet-love!.. geweldig hoorm gefeliciteerd! De meest spannende periode heb je doorstaan! En je kindje is nu vast en zeker al de mooiste van allemaal toch??? :mrgreen:
@CVS… Balen zeg… :hug:
@van holland… jammer zeg… ken de teleurstelling. Nu weer opladen voor een volgende ronde… Is ook soms beste moeilijk. Maar idd je cyclus beginbt er steeds meer op te lijken nietwaar!
Hier ongi dus… Heb wel vreemde krampjes en pijntjes hoor… Wel anders als mijn vorige ongi’s… Maar dat zal wel door de miskraam komen… zucht…
xx loesje101
@Vanholland, wel jammer dat je ongi bent geworden, maar deze cyclus is wel mooi kwa lengte :thumbup: Beter dan 96 dagen.
@Loesje, zucht wat allemaal vervelend voor je hier een :hug:
VanHolland, erg balen maar zoals al gezegd - wel een mooie cyclus nu van 30 dagen. En je weet ook weer waar je aan toe bent, er is in ieder geval geen onduidelijkheid meer.
Myrthe, jemig joh, wat ellendig! Duurt wel heel lang zo he?
CVS, voor jou blijft het nog even spannend dus?
Lovely, leuk dat je meedoet hier!
Tja, hier gaat het zijn gangetje. Gister super sjaggie, vandaag gaat het beter maar wel sinds deze week last van tintelende handen en armen, maar vooral handen. Heel vervelend. Morgen weer naar de acupuncturist, misschien dat hij weet hoe het komt.
Ja ik vind het nu fijn om te weten dat mjn cyclus er op begint te lijken. Het is zo wie zo beter dan 96 dagen. Ik weet nu ook beter waar ik aan toe ben
hier een dippie, meiden…
ben vanmorgen in alle vroegte ongi geworden… Gelijk zo hevig… daar baal ik wel van… grrr
nou ja, dag 1 zit er weer op… nog 29 dagen te gaan, whaha
thanx voor t duimen…
van holland, idd fijn dat je nu beter weet waar je aan toe bent!
[/code]
Balen cvs!!!
Maar met een goed gevoel door naar de volgende ronde
zomervlinder
Goede morgen allemaal,
Ik kan jullie nog niet allemaal uit elkaar houden.
Ik wil in ieder geval diegene die en positieve test hebben van harte felliciteren!!! :thumbup: Geniet van de komende periode!!!
De anderen die ongi zijn geworden: Heel veel succes de volgende ronde!!! En ik hoop volgende maand een een positieve berichten door positieve testen!!
Een vraagje: ik heb van die ovulatietesten maar ik scoor ze nooit echt positief volgens de gebruiksaanwijzing!! Zijn die dingen wel betrouwbaar?? Zijn er mensen die er ervaring mee hebben???
Groetjes Olivia 29
Hier iemand die om mediche grond ovu testen moest gebruiken.
Ovu testen zijn betrouwbaar mits je ze elke dag op precies het zelfde tijd stip uitvoert en je mag nooit ochtend urine gebruiken (op CB na)
Ook moet je een beetje weten of je een regelmatige cyclus hebt of niet.
Heb je die niet dan moet je eigenlijk vrijwel direct na je menstr. beginnen en net zo lang tot je hem gespot hebt of tot je volgende menst. weer begint.
Wil je ze echt betrouwbaar gebruiken dan is het beter om 2 keer perdag een test de doen 1x in de ochten en een keer in de avond, om er zo voor te zorgen dat je zeker weten je piek niet mist.
Hou er rekening mee dat vrouwen niet altijd elke maand heel trouw een eisprong hebben. Soms om wat voor reden ook gebeurt het niet of is het eitje niet geschikt voor bevruchting.
Maaruh vele zijn er hier mee begonnen en bij vele is ie ook zo weer in de prullenbak belant
Als je ze eigenlijk niet nodig hebt zou ik er ook niet mee beginnen, want zo gemakkelijk in gebruik zijn ze niet en het brengt een hoop twijfel met zich mee.
Ik vond het echt ondingen en ondanks dat ik ze van de gyn moest gebruiken ben ik er ook mee gestopt met zie onder prima resultaat
hoi dragon,
als eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Bedankt voor je reactie. Mijn periode is inderdaad elke maand anders, dan 25 dagen dan 26 en dan 28. Hij blijft echter schommelen tussen de 25 en 28 dagen. OVU testen gebruik ik niet regelmatig. Dan in de avond dan in de ochtend. Het tweede streepje wordt wel zichtbaar maar net niet zo donker als het controlevenster. : Word inderdaad knettergek van die dingen :? en misschien een goede tip om daarmee te stoppen. Brengt alleen maar onzekerheid en stres. :wall:
Geniet van de komende 9 maanden en nogmaals bedankt voor je reactie.
Groetjes olivia
Als je je ovu testen inderdaad niet regelmatig gebruikt dan kan het kloppen dat het niet werkt
Tweede streepje wordt inderdaad zichtbaar en de zichtbaarheid schommelt steeds, dit komt omdat het hormoon altijd in je bloed zit en per dag in hoeveelheid wisselt.
Alleen vlak voor je eisprong is er een piek waarneembaar en dan slaat ie donkerder uit dan de controlle streep.
Maar die piek kun je heel gemakkelijk misssen vandaar dat je echt elke dat stipt moet testen anders doe je het voor niets eigenlijk.
En inderdaad als je ze eigenlijk niet nodig hebt hup in de prullenbak met die dingen
@Myrthe, jeetje das niet niks! Heb je het ook al met je huisarts over gehad of niet? Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!
@CVS, jammer zeg dat je ongi bent geworden… Op naar de volgende ronde :hug:
Debbert, de huisarts zei dat de medicatie die ik gebruikt heb menstruatiestoornissen kan geven en dat ik geduld moet hebben…
Geduld…is moeilijk!! :mrgreen:
@CVS… k**** hoor, die ongi… Nu moet je je weer opladen voor de volgende ronde. En dat is even moeilijk. <aar je hebt wel de goede instelling te pakken, de eerste dag/dagen van de nieuwe ronde zijn alweer geweest, hihi! Zo kun je het ook bekijken!
@Myrthe… wat een gedoe zeg… alsof zwanger worden op zichzelf al niet een hele kluif is! :hug: voor jou!
x loesje101
dag dames,
Wat geweldig weer een aantal mei mama’s.
Ik hoop dat ik mijzelf daar volgende week aan kan bijsluiten.
Zit hier in spanning!! heb krampen in mijn buik / schaambeen en af en toe steken in mijn borsten.
Hoop echt dat het deze maand raak is???
groeten in spanning zittende vlinder
myrthe, dat is aardig van je huisarts, geduld hebben… :roll: Alsof je voor je lol zit te wachten :? En je hebt natuurlijk ook al een keer getest om dat in ieder geval uit te sluiten toch?? Misschien een stoome vraag… :oops:
zomervlinder ik hoop voor je dat het deze maand raak is voor je!!!
En inderdaad in mei uitgerekend zijn is een mooie tijd! Hopelijk kan ik me zelf daar ook straks bij aansluiten…
@CVS, jammer zeg, hier een :hug:
@Olivia, Ovu testen zijn harstikke duur en met z’n korte cyclus als jou kan je prima berekenen wanneer je het vruchtbaarst bent.
@Zomervlinder, ik zal voor je duimen dat je een meimoeder wordt
Debbert, ik ga vrijdag weer testen, inderdaad voor de zekerheid.
Maar ik verwacht van niet, hoor!
dank jullie wel meiden!!
ik ben niet echt teleurgesteld, ja wel een beetje hoor… maar ik heb een voorgevoel, en mijn voorgevoel ligt al een tijdje dat ik met 4 maanden zwanger wordt… dus wie weet…
we waren gister bij de ikea voor laminaat, waren we ook bij de rest aan het kijken… gingen we kijken naar andere dekbedovertrekken, ik had een mooie (dure) gezien, en zei tegen mijn vriend, ach, dit vind jij toch niet mooi en te duur. Zegt ie: neem maar mee, als ik je daar in zwanger kan maken maakt t mij allemaal niet uit welke jij kiest…
whaha wat een schat. Wel jammer dat t op = op was, en ze de maat niet meer hadden.
zomervlinder, volgens mij ben jij gewoon zwanger!!
he dames…
hier iets geks…
Misschien weten sommige van jullie nog dat de maand dat ik zwnager bleek ik gewoon ongi was geworden… en ik bij toeval na mijn ongi een test deed, meer voor de grap en die positief bleek te zijn!
Ik was die maand maar een kleine drie dagen ongi terwijl ik normaal 5 dagen ongi ben…
Deze maand na MK dus weer ongi… aleen weer maar twee dagen…
Dus ik denk, ik doe gewoon weer een test, je weet het bij mij kennelijk nooit… Nu verbeeld ik me echt een heeeeeeel vaag beginnetje streepje te zien. Als je van de verkeerde kant kijkt zie je echt niets…
Ik lijk wel gek te worden of zo… zie ik nou dingen die er niet zijn???
Kan echt niet meer van de MK zijn, want heb al twee weken een negatieve test…
Wordt weer helemaal zenuwachtig… Ben bang dat ik me allerlei dingen weer in mijn hoofd haal, die toch niet zo zijn… Tja dat krijg je natuurlijk als je het graag wilt…
Zucht over een paar dagen nog maar een keertje testen dan maar…
xx loesje101