Hoe is het mogelijk he Dragon! Ben erg benieuwd naar je eerste echo!
CVS, gewoon nog een keer testen morgen
meiden,ik weet dat er gezegd word dat het beter is niet elke dag te klussen maar ik ben er toch zwanger van geworden hoor,elke dag klussen.
Maar ik denk dat het allerbelangrijkste is gewoon lekker ongedwongen te genieten van het klussen,de omstandigheden in je baarmoeder zo gunstig mogelijk te stemmen zeg maar.
Dat schijnt echt grote invloed te hebben op het wel of niet slagen,als je minder geniet omdat het ‘nou eenmaal moet’ dan schijnt dat best wel invloed te kunnen hebben.
Dus lady’s,gewoon genieten!!! :mrgreen: :mrgreen:
hoi dames, nog steeds niets te bekennen, ondanks dat ik gister al krampjes had en last van rug en lies… maar t blijft uit…
als het zo blijft, ga ik morgen weer testen… heb nu ook geen test in huis, die moet ik eerst vanmiddag halen.
dragon, wat een wonder om toch nog zo zwanger te worden! nogmaals gefeliciteerd!
hallo allemaal,
Al een tijdje lees ik de verhalen op dit forum. En vele vrouwen zijn net als ik: bezig met tellen en aan het eind van de rit hopen dat je je niet ongi wordt. Nu al een jaar en ja, ik word ongeduldig.
Elke maand vind ik wel symptomen waardoor ik denk: ja, zwanger. Maar dan een dag later: gewoon ongi!!
Kost veel energie… in ieder geval wel fijn dat ik herkenning kan vinden want wat ik hier lees beleef ik ook al een jaar!!
Ga bijna al denken dat ik in de overgang ben :oops:
Hallo dames!!!
Heb jullie laatste tijd een beetje verwaarloosd, maar ga mijn leven weer beteren hoor!!!
Allereerst
@dragon… GEWELDIG!!! GEFELICITEERD MEID!!!
Wat thuiskomen zeg!! Nu even nagenieten!!!
@Olivia… welkom hier!!!
Hier vandaag voor het eerst weer ongi geworden na mijn miskraam… Had niet echt verwacht weer zwanger te zijn, maar we hebben er wel voor geklust, dus was toch verdrietig… Meer ook omdat het nu zo overduidelijk aanwezig is dat ik niet meer zwnager ben. Dat wist ik natuurlijk al wel, maar het drukt zo met de neus op de feiten dat het ook zo anders had kunnen zijn. Het lijkt nu allemaal in een keer weer zo ver weg en onbereikbaar terwijl ik het HAD!!! Sorry voor dit ego bericht maar ben gewoon even erg van slag…
lReageer de volgende keer weer op iedereen!
Zoen van loesje101
sterkte loesje!!! :hug:
dragon gefeliciteerd meid!!! wat een wonder!!!
laat die gyn van je maar lekker schrikken
Vandaag de Gyn gebelt, die viel geloof ik bijna van zijn stoel haha
Hij heeft wel 3 keer gevraagt of ik het echt zeker wist
10 sept mag ik naar de gyn voor de eerste termijn echo.
Mocht het allemaal goed zijn en ik voel me goed dan mag ik verder bij de verloskundige (wat ik zelf heel graag wilde) en daar op zijn advies ook alvast een afspraak gemaakt en daar mag ik 18 sept komen.
En 5 sept nog langs de internist en dan hoop ik toch echt dat ik van het ziekenhuis eindelijk afscheid kan nemen
@Loesje: Wat lees ik nu heb je een miskraam gehad?
Wat erg voor je meid! Kan me helemaal voorstellen dat je je nu erg down voelt is ook best confronteerd dan :hug:
leuk toch dat je gyn verbaasd was…
Dat zou natuurlijk super zijn dat je helemaal afscheid kan nemen van het zkh, en lekker bij verloskundige onder controle kan.
dus nu op naar 10 sept…
ja was wel erg leuk, dus dames de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Mijn ouders en schoonouders weten het inmiddels ook al en ook zij kregen een waare hart verzakking.
Zij hadden altijd wel goede hoop maar waren er op zijn minst volgt van uitgegaan als we dan IUI of IVF in zouden gaan.
De tranen vloeide in ieder geval rijk.
Voel me momenteel heel onwerkelijk en heb echt moeite om het niet tegen iedereen te vertellen.
Gaat zo ie zo wel moeilijk worden aangezien veel mensen van onse situatie af weten en toch regelmatig vragen hoe het gaat.
@Dragon, eigenlijk best grappig, wij waren diegene die dachten dat we niet zo snel zwanger zouden raken en het omgekeerde is gebeurt, en grote kans dat we rond dezelfde tijd zijn uitgerekend, tja dat wordt dan toch echt samen babykleertjes shoppen :mrgreen:
Waarom was je ook alweer bang dat je niet zwanger kon raken :oops: iets met je eileider toch :oops:
@Loesje101, ik kan me het allemaal goed voorstellen hoe je voelt hoor, ik durf nog niet echt blij te zijn nu ik zoveel om me hoor dat het toch nog fout gaat. Ik hoop dat je snel weer een positieve test hebt, je weet nu wel in iedergeval dat het kan.
Vandaag me gemeld bij moeders voor moeders, ik kreeg daar weer een soort van zwangerschapstest en die was echt knal positief nog positiever dan de controle streep. en ik kreeg/krijg ook veel leuke kadootjes :mrgreen:
Ik heb trouwens geen last van ochtendmisselijkheid maar van avondmisselijkheid, ja hoor, ik zal weer eens niet iets anders hebben dan de rest :lol:
Whohoooo 12 weken vandaag! :dance:
Ik heb vanmiddag een echo gehad… en ben zoo… in love!
regje: die kans zit er dik in :mrgreen: (waar woon je )
Ik heb me ook bij moeder voor moeders aangemeld maar nog niets gehoord, dus wacht rustig af.
En ook hier geen ochtendmisselijkheid maar echt in de avond als ik in bed lig en zo nu en dat een vlaag overdag.
Waar ik onvruchtbaar zou zijn was een heel lang verhaal
Kort gezegt ik heb de bof + rodehond gehad, veel problemen +infecties op gyn gebied.
Waarschijnlijk geen eisprong
En afgelopen mei + juli nog een tijd opgenomen gelegen in het ziekenhuis na alweer de bof te hebben gehad en daar had ik nu de complicaties van die slechts 1 a 2 % van de bevolking krijgt.
Een acute alvleesklieronsteking + maagonsteking en als gevolg daarvan heb een lever beschadiging overgehouden.
ZO dat was het dan even in het heeeeeel erg kort :mrgreen:
sweet love, geniet ervan!!
hier nog geen ongi (wel nog steeds de pijntjes) te bekennen. Vriendlief heeft vanmiddag testen van de kruidvat gehaald en hij kan niet wachten en wil vanavond al testen. :mrgreen:
spannend, drink je nu niet te veel dan en probeer je urine minstens 4 uur op te houden.
Dan is het namelijk geconcentreerder
Ga voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
ik doe mijn best
ik weet niet of ik het echt tot 22.15 red… maar doe mijn best,
@Dragon, daar houd ik je aan :mrgreen:
Een wonder zit in een klein hoekje
@CVS, spannend, nog even volhouden en dan weten we meer. ik duim ook mee :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
heb t niet gered, moest echt plassen… geen ongi, en een negatieve test
Balen zeg, hier een :hug:
Wat jammer zeg Ik zie wel aan je cyclus dat deze wel wat langer wordt, misschien dat hij deze keer ook weer wat langer is geworden.
Maar misschien moet je nog een keer testen met ochtend urine???
Regje: Woon je ook in Noord holland dan???
Ik ben rond 21.00 gebeld door moeders voor moeders en ze komen morgen ochtend al langs.
Ook wordt er dan een test gedaan of ik al genoeg Hcg aan maak.
Vind het ook erg spannen hoor, wat nou als die test in eens negatief is??
Kan me niet voorstellen maja…
dragon,
als ik weer test is het woensdagochtend met ochtendurine…
je zou idd denken dat deze ronde 29 dagen moet zijn als het zo zou doorlopen, dat zou ook betekenen dat vandaag mijn nod zou moeten zijn… maar wat ik me afvraag, ik heb dit 2,5 week geleden donderdagochtend vruchtbaar slijm gehad… wanneer zou je je ei dan kunnen verwachten?? dan zou ik het kunnen uitrekenen…