jammer van de negatieve testen. Volgende keer hopelijk een posi test.
Ik had gisteren wat slijm en dat was bruin sorry een beetje goor :oops:
Dus ik dacht de ongi komt eraan maar vandaag weer helemaal niks. Ik snap er werkelijk niks meer van. Ik verwacht elk moment dat de ongi komt maar ik wacht het af
Groetjes
Wij zijn weer flink aan de klus deze maand, nou vroeg ik me af, de vruchtbaarste dagen rond de ei, elke dag of om de dag klussen? nu deze dagen doen we om de dag. ik weet dat om de dag inprincipe beter is, maar ook rond de ei?
groetjes
Ik hou het gewoon op om de dag, dat is wat ik het meeste lees. Als je nou zeker weet wanneer je je ei hebt, is het de moeite waard om het drie dagen achter elkaar te doen… :mrgreen:
Het is het beste om de dag, ook rond je ei. De zaadjes hebben tijd nodig om volwassen te worden zeg maar. En als je mannetje elke dag loost hebben zijn zaadjes geen genoeg tijd om volwassen te worden, dus minder mogelijkheid om een eitje te bevruchten. Wij hebben rond eisprong om de dag gedaan en gelukt :mrgreen:
Yep, doen wij ook hoor - om de dag.
Enne Lady, wij hebben een drive-in woning, dus als jij bij ons wil gluren heb je wel een ladder nodig :mrgreen:
Debbert, mijn ventje beschuldigde mij daar ook altijd van hoor, dat het aan mij lag en dat ik niet normaal ben :mrgreen: . Maar daar is hij nu helemaal van teruggekomen, hihi.
Volgens mij is mn ei vannacht gesprongen…had wat krampen ineens en gistermiddag al ontzettend veel last van mijn rug. Denk dat dit aan mn eisprong ligt, want ik heb er anders alleen rond mn ongi last van. En vandaag ben ik wat misselijk, dat komt er vast ook van. Gelukkig vanochtend vroeg nog geknutseld, gisteren is het er toch niet van gekomen.
@Myrthe wrote:
Ik hou het gewoon op om de dag, dat is wat ik het meeste lees. Als je nou zeker weet wanneer je je ei hebt, is het de moeite waard om het drie dagen achter elkaar te doen… :mrgreen:
Hoi Myrthe,
Alle dagen achter elkaar slecht.
De zaad kwaliteit loopt dan snel achteruit.
Bij om de dag, kan het zaad goed aangevuld worden en is van betere kwaliteit.
Groeten zomervlinder ( operatieass. )
@vanholland wrote:
jammer van de negatieve testen. Volgende keer hopelijk een posi test.
Ik had gisteren wat slijm en dat was bruin sorry een beetje goor :oops:
Dus ik dacht de ongi komt eraan maar vandaag weer helemaal niks. Ik snap er werkelijk niks meer van. Ik verwacht elk moment dat de ongi komt maar ik wacht het af
Groetjes
Misschien innesteling???
gezien je banner zit je midden in je vruchtbare dagen.
zomervlinder
@zomervlinder wrote:
@Myrthe wrote:Ik hou het gewoon op om de dag, dat is wat ik het meeste lees. Als je nou zeker weet wanneer je je ei hebt, is het de moeite waard om het drie dagen achter elkaar te doen… :mrgreen:
Hoi Myrthe,
Alle dagen achter elkaar slecht.
De zaad kwaliteit loopt dan snel achteruit.
Bij om de dag, kan het zaad goed aangevuld worden en is van betere kwaliteit.
Groeten zomervlinder ( operatieass. )
Je hebt gelijk, ik bedoelde dat het misschien handig was dat als je weet wanneer je je ei hebt dat je het dan beter kunt timen…
Maar inderdaad, een hele tijd elke dag is zeker niet bevordelijk!
@zomervlinder
Ik weet het echt niet ik wacht het wel af want ik weet nog niet precies hoe mijn cyclus loopt ik ben pas na 96 dagen voor het eerst ongesteld geworden dus ik wacht het nu heel geduldig af. Misschien dat ik binnenkort wel weer een testje er tegenaan gooi maar daar moet ik goed over nadenken want als hij negatief is dat baal ik toch een beetje
groetjes
Hmm, nu we het er toch over hebben he…
Als je een dag vóór je eisprong klust, is dat dan nog “goed”? Want langer dan de dag ervoor gaat niet werken…
En als je op de dag van je eisprong vlak ervoor klust, of dezelfde dag nog ernaast? en is een dag dan 12 uur of 24 uur…
Het lijkt een beetje overdreven precies, maar ik werk onregelmatig, vandaar…
P.S. Joepie, taille - 10 cm!!! (Heupen - 7 cm)
@Lily2006 wrote:
Als je een dag vóór je eisprong klust, is dat dan nog “goed”? Want langer dan de dag ervoor gaat niet werken…
En als je op de dag van je eisprong vlak ervoor klust, of dezelfde dag nog ernaast? en is een dag dan 12 uur of 24 uur…
Volgens mij kun je beter ervoor dan erna, de dag zelf is nog wel goed.
Volgens mij was het 2 of 3 dagen voor en de dag zelf ofzo…
Ja, hoor 2 tot 3 dagen ervoor schijnt het beste te zijn, de zaadjes doen er namelijk wel even over voordat ze het eitje bereiken.
nou super al die reacties.
Wij doen het dan inderdaad maar om de dag, en volgens mij zit je dan altijd goed met je ei.
inderdaad om de dag is dan het beste…alweer wat geleerd
Hier gister heel even een paar steken rechtsonderin mijn buik gehad, lijkt me raar dat het een ei zou kunnen zijn. Maar toch maar voor de zekerheid nog even geklust. Want het is toch zo dat je ei nog een dag “goed” blijft?? En anders klussen we gewoon verder!! :dance:
Fijn weekend iedereen!!
Zodra je het voelt springen en je gaat meteen klussen kan je nog op tijd zijn.
Moeilijk hoor, soms ben je gewoon te laat zeg maar.
Want hoelang duurt het voor de zaadjes bij je ei zijn??
En hoelang blijft een ei goed?
Dus als je hem voelt springen op de middag en je klust 's avonds ben je eigenlijk te laat?
En 3 dagen blijft sperma wel goed dus?
Het ligt een beetje aan het sperma zeg maar, hij sterker het zaad hoe langer het leeft. Normaal sperma leeft zo’n 2 tot 3 dagen en heel sterk sperma kan wel een week leven en heel zwak sperma soms maar een dag. Dus ja…maar dat is niet het enige, wat ook belangrijk is, is of je baarmoederslijm de goede pH heeft. Als de ph te zuur is overleven de spermazaadjes het veel minder lang. Dus het is de combinatie die er voor zorgt hoe vruchtbaar je bent. De best combi is sterk zaad met een goede pH baarmoederhalsslijm.
@Lily2006 wrote:
spermacellen leven 48 uur tot max 72 uur
groet zomervlinder
@vliegje wrote:
Moeilijk hoor, soms ben je gewoon te laat zeg maar.
Want hoelang duurt het voor de zaadjes bij je ei zijn??
En hoelang blijft een ei goed?
Dus als je hem voelt springen op de middag en je klust 's avonds ben je eigenlijk te laat?
En 3 dagen blijft sperma wel goed dus?
hoi vliegje,
-10 uur voordat zat bij ei is in de eierstokken
- ei is 24 uur vruchtbaar, na gevoel eisprong kan je nog klussen!!!
vruchtbaar 3 dagen voor ei en 1 dag na eisprong
groeten zomervlinder
Dank je!!