Gewoon testen hoor meis, wieweet is het raak, ik duim voor je
Raar zeg…ik krijg al 2 dagen geen mailtjes als er een berichtje op t forum is…irritant!
@Myrthe & Lady: SPANNEND! Ik duim en hoop op een positieve test!
hoi meiden,
Afgelopen woensdag echo --> ei gegroeid naar 18 mm ( super )
vrijdag de 22e weer echo dan is mijn ei waarschijnlijk 22 mm???
dus weer mijn banner aanpassen naar de 28 dagen.
Dus vanaf woensdag om de dag aan de klus!!!
advies van de gyneacoloog.
tot vrijdag met verder bericht.
groeten zomervlinder
Zomervlinder, mooi nieuws meid! Nu maar hopen dat de gyn gelijk krijgt!
Myrthe, ik duim voor je!
Spannend hoor!
Hey hoi,
Nou, negatief, was er al bang voor. De cyclus zal wel in de war zijn van de schub en de medicijnen. Afwachten maar weer…
hoi meiden,
Het net flinke steken in mijn rechter onderbuik!!!
Hopelijk nog niet mijn ei, want we hebben alleen nog maar woensdag avond geoefend??
We zouden vanavond weer gaan klussen!!
Weet niet of het dan al te laat is , als hij toch net gesprongen is?
Weet iemand dat wel.
groeten zomervlinder
Ik kan me bij Myrtye aansluiten, heb de test gedaan maar ook negatief. Dan kan ik er toch wel vanuit gaan dat dat gewoon klopt toch?
Toch gekke cyclus dan en hoop wel dat de ongi snel doorzet nu.
Beetje dubbel gevoel hier, ik heb wel ff opluchting. Mjn gezondheid is op het moment niet goed en ik moet veel pillen slikken om daar vanaf te komen, als ik nu zwanger was geweest dan was dat op het moment niet handig geweest dus nu kan ik wel gewoon eerst daarvanaf komen.
Lady28: Ja, dat is bij mij ook zo. Maar zou nu dan graag weer eens ongi willen worden zodat ik weer wat meer grip heb.
He dames, wat jammer!
Nou, laat die ongi dan maar komen, toch? Blegh, niets aan.
Had zo gehoopt op positieve tests en nieuwe zwangeren hier!
Zomervlinder, voor zover ik weet blijft een ei 12 tot 24 uur vruchtbaar, dus je hebt nog wel tijd hoor vanavond. Natuurlijk is het wel beter om een voorraadje zaadcellen te hebben klaarliggen, maar het hoeft er uiteindelijk maar eentje te zijn :mrgreen:
Wij gaan vroeg in de avond ook aan de knutsel, want mijn groene zone komt er ook weer aan volgens de banner. Matthijs moet vanavond om 9 uur tot morgenvroeg werken dus dan wordt het niets meer en we hebben ons voorgenomen om deze ronde om de dag de zaadcellen te verversen :mrgreen: :inlove:
Myrthe ja dat begrijp ik hoor, vind het irritant dat het niet doorzet want voel me echt een waterballon die op knappen staat. Elke keer als je naar de wc gaat weer afwachten of het nu een keer doorzet of niet, nogal irritant.
Hahahaha 111 krijg gelijk beeld, je mannetje heeft nog geen voet over de drempel gezet of hij wordt al aan zijn haren naar binnen gesleurd en op het bed gesmeten, hij helemaal verlept en uitgedroogd aan het werk vanavond hihi :mrgreen:
Wahahaha, de beeldspraak… :shock:
Wij klussen ook om de dag door en we zien wel waar het ‘schip’ strand…
He he Lady, gluur jij soms bij ons naar binnen? :mrgreen:
Nee hoor, geintje. Zo erg ben ik gelukkig niet en ik denk trouwens dat dat niet eens nodig zou zijn. :mrgreen:
Altijd handig, gewillige mannen…
Hihi, absoluut!
Sinds we gestopt zijn met de pil ligt ons libido redelijk gelijk tot grote vreugde van mn ventje. :inlove: Daarvoor hadden we wel flink verschil, zeg maar :oops:
Da’s inderdaad een veel gehoorde klacht, ook hier is er iemand blij dat we zwanger willen worden… :inlove:
hey meiden,
Mirthe en lady28; echt balen dat de testen negatief zijn, hopen dat jullie snel ongi worden, dan kunnen julli verder.
tja, mannen…als het aan hun ligt… mijn vriend heeft er ook absoluut geen moeite mee hoor
Ach meiden, dat is balen!
Gelukkig zijn jullie alweer volop klaar voor de volgende ronde als ik het zo lees, haha!
En ik maar denken dat ik incognito onder jullie raam stond te gluren
Dat van dat grote libidoverschil is heel herkenbaar hoor, dat is bij ons ook, hij wil altijd wel en daardoor gaat het mij dan weer tegenstaan, als we eenmaal bezig zijn dan krijg ik ook zin maar van te voren moet ik echt wel ff die knop omzetten. Dus hij is ook blij met ons besluit hahahaha alhoewel ik ga nu eerst aan de pijnstillers dus voorlopig condoom en dan hoeft het voor mij weer niet zo nodig
hey meiden, jammer dat het een negatieve test was!!
Hopelijk komt de ongi nu snel, want dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent!!
Ik moest eigenlijk wel een beetje lachen om dat libidoverschil, want wij dachten dat het aan mij lag. :oops:
Sinds ik gestopt ben is het bij mij ook helemaal verandert, niet dat mijn man dat erg vind hoor…
111, klus ze vanavond!!! Of eigenlijk zo meteen
Zomervlinder, dat is goed nieuws!! Hopelijk is het deze keer raak, zal voor je duimen!!!
Hier voor de rest eigenlijk geen veranderingen, geen gekke kwaaltjes of pijntjes! Dus wij gaan met goede moede de 2e ronde in!!!
@Myrthe en Lady28, jammer zeg dat de test negatief is Ik hoop dat jullie ongi snel komt of toch nog vrij snel een positieve test.
Ik ken het van het libido hoor, ik was ook altijd wat minder gek op klussen dan mijn mijn hussie . Maar toen we er voor gingen en zonder pil (dat maakt ook al veel uit) had ik wel meer zin. Tja en helaas voor mijn hussie (vind hij wel wat jammer) was het al snel uit met de pret, want nu ik zwanger ben, is mijn libido erg laag. Maar nu lees ik overal dat dat over een aantal maanden weer beter zou moeten gaan 8)