Wie gaat er voor een 1e kindje (deel 2)

Je bent uitgegaan van een cyclus van 31 dagen, toch?

Spannend blijft het bij je joh!

Ik hoop het zo verschrikkelijk voor je, het is je echt ontzettend gegund!

Dankje! Ben inderdaad maar weer van 31 uitgegaan, weet het anders ook niet zo goed…

Regje onder de pukkels? :hug: :smiley: maarja het is voor een goed doel :thumbup:

Ja kreeg ineens een vlaag en ben midden in mijn strip gestopt, ik wist toen ook nog niet dat het helemaal niet vanzelfsprekend is dat je cyclus blijft doen wat ie altijd doet. Voorlopig nog helemaal niks hier, ik wacht voorlopig nog wel met een test hoor, heeft toch geen zin nu.

@lily wat fijn dat het gesprek goed is verlopen, nu weet je waar je aan toe bent (en het bedrijf dus eigenlijk ook) succes met solliciteren… good luck!!

@myrthe… spannend, nog steeds niks…

Thanks allemaal…:slight_smile: Ik kan nu iig lekker verder…ben al langzaam wat aant snuffelen. Het is niet echt makkelijk iets te vinden, dus ik verwacht niet veel.

@ Myrthe: tjee, het wordt nu wel echt spannend!

Myrthe, nu wordt het inderdaad spannend! Wanneer ga je testen?? Ben maar een beetje nieuwsgierig :wink: :liar:

1. Ik denk zaterdag…Nu nog steeds niets, behalve een beetje een gespannen gevoel in mijn buik en gevoelige (.) (.)…

Het blijft dus spannend voor je!

Ben heftig voor je aan 't duimen hoor :thumbup:

Dank je, dank je…begin hem nou wel een beetje te knijpen… :mrgreen:

Ja, dat snap ik. Is ook erg logisch!

Wanneer heb je ook alweer voor 't laatst getest?

Euh, even kijken…5 augustus…Denk dat ik vanmiddag ff met de huisarts bel om te vragen wat die prednisolon mogelijk met mijn cyclus doet…

…en ik heb iets van opvliegers??? Heb ik nog noooooit gehad ( ook niet na methylprednisolon??)…Weet iemand hier iets van? Temp is nog netjes 37.1…

Tjonge, dat klinkt wel goed myrthe! Mooie temp, spannend!!!

Regje, bij mij komen die pukkels ook elke keer weer… leuk he? hormonen???

Ach ja, ik heb zoiets van, ik weet met welk doel dit is! :lol:

O Myrhte, dat je je kan inhouden! Ik hoop het voor je :slight_smile:

@Myrthe, hoelang heb je al een hoge temperatuur? Want als het al 2 weken is, dan kan je makkelijk een test doen hoor :slight_smile:

Ja ik ga er steeds mooier uitzien, maar alles voor het goede doel :mrgreen:

In ieder geval een kleine week, daarvoor niet getempd, omdat ik ziek was…maar ga morgenochtend testen, hoor! :smiley:

myrthe, spannend spannend, morgen testen… succes… :thumbup: ik duim voor je… :thumbup:

Ben benieuwd Myrthe!!! Veel succes morgen en zal duimen voor een positieve test!! :pray:

Voor iedereen een fijne avond!!

@Veel succes Myrthe en ik duim voor een positieve test :smiley:

@newbe, een hele mooie dag morgen (je trouwdag is morgen toch als ik het me goed herinner?)

Nou morgen 8 dagen overtijd als ik goed geteld heb, heb vandaag toch maar een test gekocht dus ga morgenochtend testen. Krijg er de kriebels van, denk zelf wel dat mijn ongi er gewoon aan moet komen, dat mijn cyclus aan het trutten is enz maar andere kant denk je dan ook ja maar stel nou dat ik wel zwanger ben…vandaar, vind het gewoon eng om te testen morgen :shock: