hoi meiden,
Jammer voor degene die allemaal ongi zijn geworden.
Maar op naar de nieuwe ronde!!!
Ik heb maandag mijn 2e echo en dan zal mijn nieuwe ei op +/- 18 mm zitten.
Dan kan hij al springen maar meestal is dit rond de 22 a 23mm.
Dus woensdag!!!
Dat betekent dat mijn cyclus rond de 25 dagen zal zitten???
Zal dus vaak mijn banner aan moeten passen.
Spannend we wachten af.
groeten zomervlinder
Oh dat zou fijn zijn Zomervlinder Ik zal voor je duimen.
@Vliegje, mijn temp ging ook vlak voor me ei naar beneden. Ik duim voor je dat je ei krijgt of net hebt gehad.
hoi regje,
Ik lees dat alles goed verloopt met de zwangerschap.
Genieten he meid.
Is 50 km niet wat lang???
Laat je lekker verwennen door je vriend/man
groeten zomer :vlinder:
ik hoop het voor je zomervlinder! Geeft wat duidelijkheid he!!
xx loesje101
50 KM?! Bende op en neer gefietst naar Volendam?! “man, gek!” (zoals ze dat hier zeggen in brabant… :roll: )
@ Zomervlinder, hopen op goed nieuws!
@ vliegje: hopelijk was het je ei/komt je ei bijna! Wel klussen dan he
@Regje…nou…kunnen we geen wedstrijdje houden wie het eerst bevalt …de komende 8 maanden is er nog wel hoop op samen zwanger zijn…en anders ga ik wel gewoon mee shoppen, ook leuk sleur je me de halve stad door naar de babyzaken en ik sleur jou maar mee naar mn “vaste” adresje, haha
Hallo Dames,
Sorry ik verwaarloos jullie heel erg!
Ben ook heel erg bezig met de zwangerschap.
Gisteren heeft mijn vriend de dozen uit de 'Babykamer’naar beneden gebracht, nu staat er een box. Gewoon even het idee te geven dat het definitief is! Daar komt de baby te liggen.
Het is allemaal nog steeds moeilijk te bevatten, dat ik eerst dacht onvruchtbaar te wezen om vervolgens positieve zwangerschapstest in handen te hebben.
En dat ik ook al bijna op de 11 weken zit! (morgen.) en dus…steeds dichterbij de 12 weken de gevaarlijke zone dus bijna uit ben!
Al blijft een zwangerschap altijd gevoelig denk ik.
Mijn vriend is er nog minder mee bezig, dat zal 25 augustus wel veranderen dan krijgen we een 2e verloskundige echo, waar handjes en voetjes ook te zien zijn!
Beide zijn we er ook over uit dat we willen weten wat het word, namen hebben we namelijk al!!
Dat was even lichte update!
Kus!
Sweet Love, fijn dat het zo goed gaat! waarom dacht je onvruchtbaar te zijn?
Hoe voel je je verder??
Nog anderhalve week en dan dus de echo? Spannend
@Lily, jij bent echt wel snel zwanger hoor, ik kan me niet voorstellen dat dat niet gebeurt, moet je natuurlijk wel klussen rond je ei
50 km, ja was best ver, maar vandaag niet eens spierpijn, we zijn in noord-holland, utrecht en zuidholland geweest goed he :mrgreen: Konden we tenminste gisteren avond met een gerust hart lekker veel en lekker eten
Vanochtend toch nog even een testje gedaan, toch weer twee streepjes :mrgreen: Al zal er wel een max aan zijn hoe blauw hij wordt, want het blijft een beetje gelijk. Ga morgen moeders voor moeders ook bellen, ga toch maar mee doen. Al is het wel wat een gedoe, maar goed tis voor vrouwen die niet of moeilijk zwanger raken.
Ik heb ook eigenlijk altijd gedacht dat ik onvruchtbaar was, vooral omdat mijn cyclus zo lang was. Als je op internet kijkt, vind je al snel dat als je cyclus langer is dan 35 dagen je grote kans hebt dat je geen eisprong hebt. Maar dat is dus niet altijd zo. En ik heb het ook nog aan de HA gevraagd en die zei dat een klein groepje vrouwen ondanks een lange cyclus prima zwanger kunnen raken.
Debbert en Lily, gezellig! Op met zn drietjes naar een positieve test komende maand! :mrgreen:
Mn ongi was zaterdag al weer over, net als vorige cyclus precies 1 dag geduurd, alleen had ik deze keer helemaal geen krampen op de dag zelf.
In ieder geval ben ik blij dat het geen lange cyclus is geworden, waar ik wel vanuit ging omdat ik dacht dat ik afgelopen woensdag mn ei pas had. Maar dat viel gelukkig mee, en dus is mn cyclus inderdaad een mooie 28 dagen. Volgens mij is alles nu dus wel in balans: eerste cyclus was 31, tweede 24 en derde er dus precies tussen in. Geen vage klachten ook meer, dus wat mij betreft is het klaar met de ontpilling…denk ik :mrgreen:
Kortom: vol goede moed naar ronde 4!
@ regje: ik zie t ineens voor me. Jij, 7 maanden zwanger, met een test in je handen “ja…ik ben écht zwanger…”
@ 111: gezellig, met z’n drietjes, haha. Wanneer is jouw NOD? Mijne 16 sept. Jouw cyclus ziet er ook netjes uit!
Ikzelf zat nogal raar te kijken, want 29 dagen heb ik echt nog NOOIT gehad. Voor de pil altijd een steady 30, en erna dan 33-33-37 (volgens mij mijn eerste “goede” cyclus) -37-32 en dan nu 29, wat ronde 1 was. Dus naast de teleurstelling keek ik behoorlijk raar op :shock:
Mijn eisprong was dus inderdaad het eerste moment dat ik het voelde (4 dagen vroeger dan mn teller) en de dag ervoor idd niet geklust…ik had em namelijk nog niet verwacht… :?
Maarja. 3 is een heilig getal, dus we gaan ervoor, jij, debbert en ik! Of, zoals mn kerel zei: “schat, wanneer kunnen we weer?” :lol:
@vliegje wrote:
Sweet Love, fijn dat het zo goed gaat! waarom dacht je onvruchtbaar te zijn?
Hoe voel je je verder??
Nog anderhalve week en dan dus de echo? Spannend
lees maar http://kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=58148
Lily, volgens de banner is mn NOD nu dus op 12 september. Duurt nog effe :mrgreen:
Gek he, ons lijf… Doet rare dingen :mrgreen:
@Regje wrote:
@Lily, jij bent echt wel snel zwanger hoor, ik kan me niet voorstellen dat dat niet gebeurt, moet je natuurlijk wel klussen rond je ei
50 km, ja was best ver, maar vandaag niet eens spierpijn, we zijn in noord-holland, utrecht en zuidholland geweest goed he :mrgreen: Konden we tenminste gisteren avond met een gerust hart lekker veel en lekker eten
Vanochtend toch nog even een testje gedaan, toch weer twee streepjes :mrgreen: Al zal er wel een max aan zijn hoe blauw hij wordt, want het blijft een beetje gelijk. Ga morgen moeders voor moeders ook bellen, ga toch maar mee doen. Al is het wel wat een gedoe, maar goed tis voor vrouwen die niet of moeilijk zwanger raken.
Ik heb ook eigenlijk altijd gedacht dat ik onvruchtbaar was, vooral omdat mijn cyclus zo lang was. Als je op internet kijkt, vind je al snel dat als je cyclus langer is dan 35 dagen je grote kans hebt dat je geen eisprong hebt. Maar dat is dus niet altijd zo. En ik heb het ook nog aan de HA gevraagd en die zei dat een klein groepje vrouwen ondanks een lange cyclus prima zwanger kunnen raken.
Dat maakt mij bang… omdat vroeger mijn cyclussen al heel lang waren… 2 maanden dus. En mijn 1e cyclus na de pil ook 54 dagen…
Alhoewel ik denk dat ik mijn ei heb gehad van het weekend… maar dat weet ik niet zeker natuurlijk. Hoop het zo.
Ik denk dat het bij mij gewoon lang duurt voor mijn ei rijpt haha.
Ik voel hem wel, dus ik denk wel dat ik een ei krijg. We hebben alleen minder kans als wanneer je normaal 30 dagen cyclus hebt…
Oja Sweet Love, weet het weer! Zo zie je maar, je bent nu zwanger! en bijna de kritieke fase door, alles is dus mogelijk.
Hey hoi allemaal!
Ik ben net weer terug uit het ziekenhuis.
Ben wel moe, brak en misselijk maar verder alles redelijk!
Ik las dat 111 alweer een menstruatie achter de rug heeft??? Jeetje!
Ikzelf nog steeds niets hiero. Volgens de artsen ehbben de medicijnen geen invloed, gelukkig.
Wel heb ik een hoge temp, 37,1 al een tijdje bij het wakker worden en zijn mijn tepels veel groter en ontzettend veel blauwe aderen en kliertjes.
Ik wacht nog even een paar dagen af!
Nou, zal me de komende tijd weer even inlezen maar moet nog wel even rustig aandoen.
Hey myrthe, welkom weer!
Gelukkig dat het redelijk met je gaat!
Maareh…ik zal het wel weer gemist hebben…wat had je nou precies?
P.S. spannend zeg, je temp! Hoeveel dagen nog?
Hey Lily,
Ik heb MS en had een schub (aanval) waardoor ik mijn rechterhand niet zo goed meer kon gebruiken. Daarvoor krijg je dan hoog gedoseerde prednison via infuus, 5 dagen achterelkaar.
Hoeveel dagen weet ik niet eigenlijk. Maar wacht nog ff een paar dagen. Ben op 26 juni voor het laatst echt ongi geweest, daarna op 19 july een bloeding die niets voorstelde, maar wel negatieve testen en nu nog steeds niets. We houden het spannend!
Ohh oke, dan snap ik het. Gaat het dan nu wel beter met je klachten? Wel rottige medicatie trouwens, maarja het is niet anders :?
De klachten zijn nog niet veranderd, maar vaak duurt het ook wel een aantal weken voordat je dat merkt…
Ach, een positieve test aan het eind van de week maakt een hoop goed
O Myrhte, wat een ellende meis! Welkom terug en het klinkt alsof je zwanger zou zijn! Maar dan zou je onderhand positief moeten testen lijkt me?
succes!