helaas geen goede uitslag
nul levende zaadcellen aangetroffen
we zijn helemaal overdonderd!!!
Hoi meiden ik breek ff in voor sophie
Jeetje meid wat is dat een domper :shock: :shock: !!! Ik kan me goed voorstellen dat je nu ff helemaal niet weet wat je nou moet!
Gaan ze nou nog een keertje testen of is het nu āoverā zeg maar??
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Liefs
nee niet helemaal overā¦er zijn zaadcellen gevonden, maar dodeā¦dus we hebben een gesprek met de fert. arts hoe nu verder en of we in aanmerking komen voor icsi
O dat is wel fijn.
Spannend. Met icsi hebben ze natuurlijk maar een paar zaadjes nodig. Ik duim voor je dat dit een goed gesprek wordt! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Dank je newbe
lief van je
Nou 111 nog steeds niet ongesteld, erg raarā¦had het gisteren moeten worden en heb ook al vanaf dinsdagavond de bekende aankomende ongesteldheidsklachten, nu ook lichte pijn in mijn buik maar nog steeds nul komma nul. Oh god en ik heb pijnstillers genomen omdat ik overtuigd was dat ik ongesteld aan het worden was, dus hoop nu toch wel dat ik gewoon ongesteld ga worden nu en dan de 2e ronde gezond aan de slag.
Oh Sophie wat vreselijk klote voor jullie om dat te moeten horen, ik hoop dat wij een beetje een steun/uitlaatklep voor je kunnen zijn in deze periode. Ik hoop echt dat het allemaal gaat lukken voor jullie.
Nou Debbert zitten we in hetzelfde schuitje, wel de klachten maar geen bloed te bekennen, vind dit ook maar vervelend dus hoop dat het gewoon wel doorzet.
Regje in ieder geval in blijde verwachting, super
Maar heb ook wel last van het ontpillen hoor, misselijk, moe, steken in mijn buik en ik maar denken dat ik zwanger was
@sophieā¦ wat een vreselijke teleurstelling :hug: :hug:
Ik kan me voorstellen dat het er allemaal even donker uitzietā¦
Je weet het heā¦ hier kun je alles van je afkletsen ook je teleurstelling, daar zijn we voorā¦ Hoop dat jullie er met zijn tweeen goed doorheen komen en dat er snel andere mogelijkheden op je pad komen. Als eerste een positief gesprek met de fertiliteistarts!!! :hug:
@lady en debbertā¦ heel vervelend zeg. Maar helass ook bekende verhalenā¦ helaas moeten we volgens mij allemaal door die eerste maanden heenā¦ Om de boel weer goed op gang te krijgenā¦ Drama hoor!!! Hopen dat er snel duidelijkheid komt voor jullie!!
Hier de afgelopen dagen de duidelijk ovulatiepijntje gahd, maar dacht dat de testen van matcare niet goed werktenā¦ maar had toch ineens woensdagavond een test die aardig richting positief ging!!! Gelukkig belachelijk veel geklust deze week! Zondag, maandag, dinsdag en donderdagochtend. Dus daaraan zal het niet liggenā¦ Nu is de pijn over, dus heb nu duidelijk mijn ei gehad. Wordt het niets, dan is het jammer maar dan is in ieder geval mijn cyclus weer mooi snel op gang gekomen na de MKā¦
Nu volgende week zaterdag mijn NOD!!!
liefs loesje101
Sophie wat erg zegā¦ Heel veel sterkte! Hopelijk kunnen ze iets voor jullie betekenen.
Hoe is je vriend eronder?
Lijkt me heel erg voor hem ook.
@Sophie, wat erg voor jullie zeg, zeker ook voor je vriend, ik bedoel het moet echt voelen als falen van het lichaam. Ik leef erg met je mee, hier een knuffel van me :hug:
Natuurlijk zal ik de echo dan laten zien, maar ik ben nu nog een beetje voorzichtig met happy zijn, mijn motto is eerst zien dan geloven.
Ik weet wel al hoe ik de babykamer ga inrichten. Het thema word, Winnie de Pooh, tijgertje en ioor :inlove:
Ja, idd je weet pas of je wel of niet zwanger bent door ongi of positieve test. Ik was er van overtuigd dat ik niet zwanger zou zijn, maar de test zei iets anders.
trouwens ik heb geen last van ochtendmisselijkheid, meer van misselijkheid tegen de avond, ik eet ook het liefst wat, want dan is dat gevoel weg :mrgreen: Maar ja alles voor het goede doel.
Hey allemaal, hier nog steeds geen veranderingen en geen ongiā¦ :? We wachten wel weer af.
@111, hou vol met wachten!!! ik hoop het voor je dat je een positieve test zult krijgen!!!
@Sophie, jeetje zegā¦ heel veel sterkte voor jullie samen!!! :hug: :hug: :hug: :hug:
@lady, we zitten inderdaad in hetzelfde schuitje!!! :? Weten we in ieder geval wat we doormaken Heb jij trouwens al een test gedaan of wacht je nog even?
@loesje101, inderdaad denk ook dat die eerste maanden totdat het op gang is gekomen erg lang gaan durenā¦ Ach ja uiteindelijk doen we het allemaal voor dat mooie wonder
@regje, leuk dat je al weet hoe je de kamer in gaat richten! Heb hier op het showforum echt een hele mooie muurschildering gezien, hieronder staat de link:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=27531&postdays=0&postorder=asc&start=60
Die moet je ff zien! Er staan ook hele mooie andere kamertjes op!
En er schijnen hele goede lollyās te zijn tegen het misselijk zijn! Ze helpen echt, een vriendin van mij gebruikte ze ook!
linkie :
http://www.bellypops.nl/
Iedereen een fijn weekend!!! En veel plezier met klussen!!! :dance:
Wow, die Pooh enzo schildering echt geweldig. Bij ons wordt het denk ik iets eenvoudiger :mrgreen:
Ohh sophie wat een enorme teleurstelling moet dat zijn! Jeetje, kan me voorstellen dat je echt helemaal verpletterd wordt door zoān berichtā¦
@ Lady28, spannend! Nog maar even afwachten danā¦
@ Regje: Dat wordt dan toch jullie āenigeā rommelkamer opruimen :lol: neehoor grapje. Wel fijn dta je zo snel van je angsten verlost wordt
Ikzelf heb nog steeds pijnlijke borsten, nu dus al een week. Heb ook de hele week kleine steekjes en ongi-achtige krampen gehad. Ik lijk ook meer dorst te hebben en droge ogen, maarja dat heb ik sowieso van tijd tot tijdā¦ Ik moet deze week alleen heel veel (onregelmatig) werken, dus als ik niet ongesteld word heb ik donderdag pas de kans te testenā¦en dan moet ik ook de hele dag werken :x
Och Sophieā¦! Wat enorm heftig nieuws meidā¦Ben er stil van! :hug:
Ik ben door naar de volgende ronde. Gisteren is mn ongi begonnen, vanochtend alweer bijna weg. Blijkbaar dus toch niet mn ei woensdag toen ik zoveel krampen had, maar tekenen van mn aanstaande ongi.
Mn banner heb ik aangepast op 28 dagen, maar zien wat deze keer brengt. :mrgreen:
@Ja, die rommelkamer moet dan echt goed verbouwd worden :mrgreen:
@111, wat jammer dat je weer ongi ben geworden, wel een mooie standaard cyclus zeg.
Had net bij het afvegen licht oranje slijm. Dus ik word vandaag ongesteld denk ik.
[edit] ongesteldā¦
Hoi allemaal,
Hier vanochtend ongi geworden, gelukkig eigenlijk. Want na de test dacht ik nou kom dan maar op met die ongi, al dat wachtenā¦ En vandaag is het dan gekomen! Vind het op zich wel netjes 32 dagen voor de eerste periode. Wij beginnen vanaf vandaag dan officieel aan de 2e perode!! :dance:
@111, beginnen we (bijna) tegelijk aan een nieuwe periode! Zitten we in hetzelfde schuitje
Fijne avond iedereen!!!
Succes meiden met de volgende rondes!
Ik dacht mijn ei te hebben gisterā¦ maar manlief was niet thuis! Maar weet het ook niet zeker, vorige cyclus was 54 dagenā¦ nu zou het dan rond de 30 zijn. Dus geloof niet dat het mijn ei is geweest, aangezien mijn slechte cyclussen. Maar je weet het niet natuurlijk.
Maar is het mijn ei geweest, dan zouden we toch te laat zijn denk ikā¦ ei leeft niet lang he.
Maar straks nog ff een ovutest doen.
Heb wel erg veel witte vloedā¦ iemand enig idee of dat voor of na een eisprong voor kan komen?
@ Debbert: en wij dus ook Dat wordt veel spanning over een maandje hier in het topic!
@Lily, wat jammer nou zeg, ik had echt gehoopt dat je zwanger zou zijn
@Debbertje, ja als je niet zwanger bent dan wil je wel graag ongi worden, kan je tenminste weer opnieuw beginnen.
@Vliegje, heb je nog getemperatuurd? Een ei leeft kort maar een zaadcel kan het wel een tijdje uithouden hoor, en je cyclus kan nu een stuk korter zijn hoor. Wanneer je witte vloed hebt, ik dacht voor je ei maar het kan ook na je ei zijn. Heb je ook vruchtbaarslijm gehad.
Hier gaat het best oke, vandaag even 50 km gefietst :shock: , was toch iets langer dan gepland, haha. Maar goed nu kan ik lekker eten zonder te denken dat het te veel calorieen zal bevatten.
Ja ik temp nog, vanochtend was hij iets lager.
Als ik mijn ei heb gehad, verwacht ik hem morgen of maandag omhoog gaanā¦
Geen vruchtbaar slijm gehad. Maar was vorige maand ook niet echt.