Regje, kan niet missen meid!
Myrthe, wil je nog even heeeeeeeeel veel succes wensen vandaag en de komende dagen. Hopelijk ben je weer snel thuis meid! :hug:
Hoi ik ben nieuw hier, dus hoop dat ik hier goed zit!
Begin juli gestopt met de pil en vandaag helaas voor de 2e keer ongesteld geworden dus nog geen zwangerschap bij mij. Maar op naar de volgende ronde
Wanneer ben je nou eigenlijk op je vruchtbaarst? Is dat 14 dagen na laatste ongi dag?
ligt eraan lady of je een cyclus hebt van 28 dagen, dan is het ongeveer bij de 14de dag…welkom trouwens en veel forum plezier
ja volgens mij rond de 28 dagen ja, 17 juli was 1e ongesteldheidsdag en vandaag of morgen dan weer.
dank je wel, en dat gaat zeker lukken :thumbup:
leuk dat hier ook persoonlijk op je gereageerd wordt, ik zat eerst op een ander forum maar dat was zo druk dat niemand echt op je reageerde omdat je na een dag alweer 8 pagina’s verder was. Vind dit dus een stuk fijner!!
@lady 28, ook hier welkom!! zit ook net als jij nog bij degene die in juli zijn gestopt. Het is zeker fijn hier omdat we inderdaad ook op elkaar reageren en elkaar een hart onder de riem steken als dat nodig is!
En het ligt aan je cyclus wanneer je het vruchtbaarst bent, dat is voor iedereen anders… veel succes en plezier in ieder geval!!! :dance:
@regje, hoe voel je je?? ben benieuwd!!
Hier nog steeds geen veranderingen, niet ongi geworden…doe morgen voor mijn eigen geruststelling maar een testje… :shifty:
Houd jullie op de hoogte!!!
Debbert:
Haha ok dus ook voor jullie de eerste?
Maar als ik het goed begrijp is het nu allemaal ff heel spannend, hoe lang ben je nu overtijd?
Lady welkom hier. Ik ben zelf ook nog hartstikke nieuw en dus aan het ontdekken wie wie is en wie wat waar.
Regje Die kan niet missen hoor!!! Mag ik je alvast voorzichtig feliciteren?
Hellokitty
Ik zie het ja, net zo nieuw als ik, dat is fijn ben ik niet de enige dwalende hier hahaha
Wel onwijs leuk hoor, iedereen met hetzelfde bezig enz!
Voel me rederlijk oke, beetje last van maagzuur en af en toe een vlaag van misselijkheid. En af en toe wat krampen. Vanacht ook weer flinke krampen maar dat bleek een grote hoop te zijn (sorry, een vrouw poept toch roze blaadjes :mrgreen: ), gelukkig maar want ik dacht echt o nee nu gaat het fout.’
@lady28, welkom hier.
@hellokitty, dankje
Regje: absoluut die roze blaadjes. Het ruikt ook altijd zo lekker naar bloemetjes, toch :mrgreen:
Lady28: gezellig dat je meeschrijft! Voor jou dus ook al meteen spannend met een op handen zijnde ongi… Ik ga voor je duimen!
Goeiemorgen (nog net!) meiden, hoe is het hier…
Ben even een paar dagen niet geweest, nouja wel meegelezen hoor
Mijn NOD komt eraan maar volgens mij word ik gewoon ongesteld. Heb al een week last van pijnlijke maar wel zachte borsten en had kleine steekjes in zn buik, maar nu soms ook krampen en last van mn rug. Geloof er dus niks van dat er iets zit deze keer…
Hebben jullie nog nieuws? Ik las van iemand, weet vene niet meer wie die naar de neuroloog moest en een schub heeft…wat is dat en hoe gaat het?
111: Nou word gewoon ongesteld vandaag hoor, dacht dat het gisteren al zo ver was want werd al gek van de buikpijn maar vandaag ontplof ik bijna :wall: Dus op naar de 2e ronde dan maar, we zijn wel ff teleurgesteld maar andere kant was dit pas de eerste poging en nu heb ik nog ff langer de tijd om de multivitamine met foliumzuur te slikken :thumbup:
he meiden,
nou morgen moeten we naar de gyn voor de uitslag van mijn mannetjes zaad
pfffffffffffff spannend hoor…als het weer niet goed is gaan we de mmm in
hallo meiden,
ik ben nieuw op het forum zal eerst even wat vertellen.
ben 24jr en gaan voor een 1e kindje.
ik heb de 28 juli mijn mirena laten verwijderen na 4 jr, had wel hele lichte bloedingen tijdens de mirena.
we zijn er maar meteen voor gegaan, had vruchtbaar slijm en dus flink geklust.
vandaag zou ik ongesteld moeten zijn geworden dacht ik… :?
maar geen menstruatie en ook de zwangerschaptest is negatief.
heb (gelukkig) ook nog helemaal niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden… was er namelijk voor de mirena altijd flink beroerd van…
nu denk ik dus, maar afwachten??? mischien is mijn lichaam in de war door verwijderen mirena??
hebben meer meiden hier last van?? of dit meegemaakt, zal mijn test alsnog positief worden? wanneer zal ik weer testen??
Natuurlijk moet ik gewoon afwachte, maar vind 't fijn even mijn verhaal kwijt te kunnen.
iedereen succes met alles!
liefs.
Sophie, succes morgen!!
Regje, hoe voel je je??
Zwangerworden, succes! Misschien dat je lichaam in de war is, is heel normaal.
@Vliegje, ik voel me een klein beetje misselijk en wel wat moe, maar verder wel oke. Ik kan 3 september al naar de VK, krijg ik ook me eerste echo, ben dan nog niet eens 8 weken. echt tof.
@Sophie, heel veel succes, zal voor je duimen.
@zwangerworden, ik had ook last van ontpillingsverschijnselen, het heeft ruim 2 maanden geduurd voordat me normale cyclus weer op gang kwam en daarnaast had ik veel last van zwangerschapsklachten terwijl ik niet zwanger was.
@Lily, Je weet het nooit, ik wist ook bijna zeker dat ik niet zwanger zou zijn, en je weet het wat de uitslag van de zw-test was.
vliegje en Regje, bedankt voor jullie reactie erg fijn.
regje gefeliciteerd met je zwangerschap!!! en al zo snel naar VK super!
vliegje: succes.
hallo iedereen, daar zijn we weer. Vanochtend test gedaan voor mijn eigen gemoetsrust, maar helaas geen 2e streepje… Nu heb ik onwijs hoofdijn en meestal was dat een voorbode van :evil:
Van mij mag ie komen! des te eerder kunnen we de 2e ronde in!
Zwangerworden, welkom hier!! ik denk dat je last hebt van ontpillingsverschijnselen maar dan van je mirena
Lady28: hier op 't forum wordt gezegd “zolang er geen bloed is, geeft het moed” :mrgreen: en is er dus nog steeds kans op een positieve test meid! Of zijn de :evil: inmiddels gearriveerd?
Lily: wat ik hierboven voor Lady28 schreef, geldt ook voor jou! Je weet het pas zeker als je ongi doorzet of een positieve test in handen hebt, dus mijn duimpjes draaien ook voor jou! En je bedoeld Myrthe denk ik, met die schub. Als het goed is is ze nu in het ziekenhuis. Geloof dat ze 5 dagen zou worden opgenomen, dus maandag zal ze zich hier hopelijk weer melden.
Ik wacht ook af, zit nu denk ik net in mn wachtdagen dus ik mag nog effe :mrgreen: Ach ja, ik heb ook zooooveeel geduld :liar: :mrgreen:
Nog 2 dames vergeten:
Sophie, wat spannend voor jullie. Ik hoop dat jullie een goede uitslag te horen krijgen!
Regje, fijn dat het meevalt met de kwaaltjes. En 3 september is al snel joh, wat leuk voor je! Foto’s wel laten zien he als die worden gemaakt!!!