Wie gaat er voor een 1e kindje (deel 2)

hoi meiden,

helaas test was negatief.

Nu moet ik wachten totdat de menstruatie echt gaat doorzetten.

dat is dan dag 1 nieuwe cyclus, 6 dagen later echo voor monitoring cyclus.

Volgens mij wordt het niet erger als nu mijn menstruatie dus voor mijzelf tel ik vanaf dag 10-08-2008 35 dagen.

je voelt je even rot, maar eigenlijk staat de nieuwe periode snel weer voor de deur.

dus we gaan nu voor een mei baby, een goede periode zo vlak voor de zomer.

groeten zomervlinder :vlinder:

@Fluffy, Jammer joh, je had toch wel een positieve test eerst.

@Zomervlinder, ook geen goed nieuws bij jou :frowning: Ja, mei is wel een mooie maand hoor :mrgreen:

Ik voel me redelijk oke, wat een rommelige buik en mijn borsten lijken vanuit mijn oksels te groeien. En soms heb ik het snik heet en soms heel koud. Oja, en wat last van haar uitval :x

@ Regje

Gefeliciteerd joh… echt leuk dat geeft weer hoop van de rest van ons…

Geniet van je zwangerschap…

x Sharlot

@fluffy, dat is jammer zeg!! :hug:

@zomervlinder, bij jou ook minder nieuws :hug: mei is zeker een mooie maand om een baby te krijgen!! (ben ik ook geboren :wink: ) en inderdaad vallen de periodes best mee maar aan de andere kant kunnen ze ook erg lang duren!!!

@regje, inderdaad heb je wel echte zwangerschapsklachten… we moeten er iets voor over hebben :wink: Aan de andere kant ook lekker genieten he?!

Ach Zomervlinder, ik had nog zo’n goede hoop voor je! Jammer zeg!

Regje, vervelend dat je wat klachten hebt maar het schijnt erbij te horen…Ik zou in ieder geval zo met je willen ruilen! :mrgreen:

Hier nog geen zicht op mn ongi, dus mn vorige cyclus van 24 ga ik zeker halen. Heb zelfs weer wat vruchtbaar slijm? Voel me verder wel goed. Af en toe weer een steekje in mn onderbuik en een lichte vlaag van misselijkheid, maar het mag eigenlijk geen naam hebben. Pijnlijke tepels zijn over, wel het gevoel dat mn boobs wat opgezet zijn maar verder niets duidelijks of vreemds. Gok dat mn wachtdagen er toch aan komen en dan wordt het weer spannend komende week! Hoewel, heb niet echt het idee dat het gelukt is deze ronde. We zien wel en wachten maar weer af. Kunnen we zo goed he? :liar:

Ook ik ben een newbie op het forum en momenteel bezig voor een eerste uk. Hoop dat ik mag mee schrijven met jullie zodat we we elkaar een hart onder de riem kunnen steken. Ik weet dat het wel eventjes kan duren en dat wij over 9 dagen gewoon ongi zullen worden aangezien onze eerste poging dus ver buiten de vruchtbare periode is gevallen. Wegens omstandigheden hebben we daar niet eens aan gedacht en was ik kwijt wanneer ik voor het laatst mijn menstruatie had. Deze poging zal dus mislukt zijn maar we gaan gewoon voor een nieuwe ronde en onze eerste poging. :slight_smile:

HelloKitty, van harte welkom!

Meiden,

Kom net bij de neuroloog vandaag en het is inderdaad een schub. Ik wordt morgen 5 dagen opgenomen. Ik hoop jullie na het weekend weer te spreken!

Myrthe, ook hier nog even veel sterkte gewenst!

Wie weet kom je wel terug met leuk nieuws, want onze NOD is over precies 6 dagen (ik gok wel zelf dat de mijne over 8 dagen is ipv 6)!

Ik hoop dat de tijd een beetje snel zal gaan voor je, en dat je snel weer thuis zult zijn! Dikke knuffel!

Thanks, Helaas remt dat medicijn de groei van ongeboren baby’s. Maar als ik het goed heb neemt de ‘baby’, als ie er is, nu nog niets van mij, dus misschien valt het mee. Ga er in ieder geval eerst niet vanuit!

Och jeetje…heb je dat er ook nog bij!

Ik dacht inderdaad ook ergens gelezen te hebben dat er de eerste

6 weken nog geen bloedband is tussen moeder en het ongeboren kind, maar 't lijkt me niet ideaal. Maar je hebt geen keuze meid, kiezen voor jezelf nu!

Precies, maar vind het wel jammer…erg jammer…

he bah zomervlinder had goede hoop voor je!!

@ fluffy balen meid!!!

@regje lekker aan het genieten??

@ sterkte myrthe!!!

hier de klusperiode weer aangebroken :mrgreen: :mrgreen:

Myrthe, werken de medicijnen lang door? Want als dat niet zo is valt het misschien allemaal wel mee. Dan zou evt de eerste groei wat worden geremd, maar dat wordt vast wel weer ingehaald?

Sophie, veel plezier alvast :mrgreen:

Nee, het is een stootkuur. Het ‘zwerft’ nog wel wat na, maar omdat het maar 5 dagen is valt dat wel wat mee. Maar het is wel een behoorlijke hoeveelheid in 1 keer. We hopen dat het meevalt!

veel sterkte Myrthe!! :hug:

@ Hellokitty welkom!! Ben er zelf ook nog niet zo heel lang maar het is erg fijn dat je hier vanalles kunt praten en elkaar kunt steunen!

@Sophie, vele plezier met klussen!! :dance:

Hier geen veranderingen, heb de banner maar weggehaald want zou eigenlijk (als de periode 28 dgn zou zijn) vandaag ongi moeten worden. Dat is nog niet zo en wacht ik rustig af wanneer het dan wel is… ben ik, (net als 111) heel goed in, in wachten :liar:

@myrthe… veel sterkte en beterschap en tot snel!!!

@sophie… veel plezier in deze klusdagen :wink:

@hellokitty… welkom!!! Spannend allemaal he!! volgende ronde misschien al een positieve test voor jou? je weet het nooit!!

@111… op zich verwarrend maar je krijgt zo langzamerhand wel steeds meer inzicht in je lichaam en wat er gebeuert van binnen en dat is wel weer fijn!! En nu weer wachten zucht…

Hier wordt flink wat afgeklust!! Had geen flauw idee over wanneer mijn ei zou zijn, maarheb nu sinds zondag weer dat hele herkenbare gevoel van mijn ei, en heb heel duidelijk sinds gister vruchtbaar slijm. De ovulatietesten (matcare) zijn eigenlijk niet duidelijk. Ben ook niet zo tevreden over de testen van matcare… Ik denk dat ik maar meer naar mijn lichaam kijk en luister dan naar de testen. Zondag en gister geklust… en vanavond waordt maar even een moetje!! haha… het is niet anders. Ik weet wel dat om de dag het beste is, maar een een keertje drie keer achter elkaar zal ook vast niet erg zijn :oops: :oops:

Dus mijn NOD op mijn banner klopt niet, wordt dus pas volgende week donderdag of vrijdag…

xx loesje101

xx loesje101

Bedankt voor jullie welkom. Ik moet even inkomen in al jullie verhalen maar dat gaat vast wel goed komen!

Loesje, dat is absoluut waar! Helaas denk ik dat mijn cyclus van 31 dagen moet worden opgerekt met misschien wel een dag of 10… Ik heb nog steeds vruchtbaar slijm (ERG vruchtbaar slijm!) en dus denk ik niet dat ik over 6 dagen mijn NOD ga hebben :mrgreen:. Dan zou ik nu namelijk in mn wachtdagen zitten ZONDER slijm…

Nou ja, ik probeer het maar positief in te zien: langer vruchtbaar slijm, dus een langere knutselperiode met hopelijk een positieve uitkomst :mrgreen: Maar vreemd vind ik het wel!

@Myrthe, sterkte meid, wat vervelend allemaal voor je.

@111, misschien is idd je ei wat later is natuurlijk goed mogelijk :slight_smile: Zolang je maar klust nu het zo vruchtbaarslijm is.

@Loesje101, wij hebben 3 weken lang om de dag gevreeen (ook weleens een moetje dus, maar we wisten niet wanneer me ei zou zijn.

@Welkom kitty, veel succes met het raak schieten :lol:

Hier wel genieten ervan hoor, maar ook wel een beetje voorzichtig, je weet tenslotte maar nooit. Maar goed, ik kan zwanger worden daar ben ik al zo blij mee, en zo snel ook, gewoon in de 2de ronde al :shock:

ja regje die is duidelijk genoeg hoor!!!

heb je de verloskundige al gebeld voor een afspraak?