Wie gaat er voor een 1e kindje (deel 2)

JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

REGJE GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!! :D:D:D:D

Ben echt megablij voor je!!! :smiley:

Geniet ervan nu, meid!! :-*

Zomervlinder, meid…Wat sneu voor je! :hug:

Kan het geen innesteling zijn?

@zomervlinder, wat jammer voor je zeg, maar waar heb je morgen dan een echo van? Zou idd ook een innesteling kunnen zijn.

Thanks voor alle felicitaties, ben nu langzaam aan het idee aan het wennen.

Maar misschien een hele stomme vraag, maar moet ik nou de HA bellen of meteen een verloskundige bellen of gaat dat via de HA. Of wacht je daar nog een aantal weken mee? :oops:

Regje: ik zou gewoon over een week of 2 de VK bellen.

Bij mij stuurde mijn huisarts me weer terug om 2 weken later weer een afspraak te maken en dan zou hij me doorsturen naar VK>

Dus ik heb zelf gewoon de VK gebeld. En toen prikten zij een datum om de eerste echo te doen…

Die komt ongeveer rond 10 weken (als je geen bloedingen of krampen oid krijgt)

SPANNEND! :mrgreen:

@Regje wrote:

@zomervlinder, wat jammer voor je zeg, maar waar heb je morgen dan een echo van? Zou idd ook een innesteling kunnen zijn.

Thanks voor alle felicitaties, ben nu langzaam aan het idee aan het wennen.

Maar misschien een hele stomme vraag, maar moet ik nou de HA bellen of meteen een verloskundige bellen of gaat dat via de HA. Of wacht je daar nog een aantal weken mee? :oops:

Hoi regje,

Ik hoop dat het zo is, maar is het dan rood!! of bruinig!!

Als het zo is dan ben ik echt helemaal verkeerd aan het tellen voor mijn cyclus.

Ik ga er niet vanuit , maar als het zo is dan is het meegenomen.

Had wel wat krampen in de baarmoeder streek, niet echt ongi klachten.

Mijn vorige cyclus was 65 dagen en nu zou dat dan 35 zijn?? wel een groot verschil.

nogmaals gefeliciteerd en ik zou wel even de HA gebeld hebben.

groeten zomervlinder

@zomervlinder, ik weet nog niet hoe mijn cyclus precies gaat lopen, maar ik ben nu nog even uitgegaan van 28 dgn. Dan zou het inderdaad dinsdag zijn… maar het kan dus ook nog even duren. Aangezien we nu in de 1e ronde zitten is het allemaal nog een beetje nieuw… :oops:

@regje, ik zou ook morgen even de HA bellen, dan weet je in ieder geval wat je moet doen.

Ik denk dat ik morgen gewoon de HA vraag hoe de procedure is. En nu maar hopen dat het blijft zitten.

@Zomervlinder, mijn eerste cyclus was 65 dagen en nu 45 dagen dus het kan best wel verschillen.

@ Regje, ikzelf heb ik de waas van de schrik van toen ik eindelijk zwanger bleek van mijn eerste, op dezelfde dag de VK gebeld. Met de mededeling dat ik vanmorgen positief had getest (toen). Ze moest lachen (want het was idd wel wat vroeg om te bellen), maar ik heb wel al gelijk een afspraak voor de eerste echo kunnen maken. Ik was daar toen heel blij mee. De huisarts heb ik pas gezien toen ik al een paar dagen bevallen was…

@ Zomervlinder, heej, toch een bloeding?? Zet het al door? Ik had bij mijn eerste kindje ook een voorbloeding (dacht ik) op het moment dat ik het ook ongeveer verwachtte, maar het bleek toch iets anders (innesteling??) te zijn geweest, want het droogde op ipv door te zetten. En ik had ook duidelijke verschijnselen. En anders: :hug: , het is echt heel rot, maarja, het is niet anders. Ik ben meestal wel een dag of wat van slag, maar daarna gaat het wel weer.

Dat heb ik nu dus ook: een negatieve test van twee dagen terug, een voorbloeding vandaag. En een gecrashte basistemp (36.9) vanmorgen vroeg (wel brakke nacht gehad overigens). Het lijkt er dus zeeeer sterk op dat wij nu de vijfde ronde ingaan… Helaas! :cry:

hmm, nu weet ik het niet meer, maar denk toch even dat ik de HA bel om te vragen wat precies de procedure is.

@Byke wrote:

@ Regje, ikzelf heb ik de waas van de schrik van toen ik eindelijk zwanger bleek van mijn eerste, op dezelfde dag de VK gebeld. Met de mededeling dat ik vanmorgen positief had getest (toen). Ze moest lachen (want het was idd wel wat vroeg om te bellen), maar ik heb wel al gelijk een afspraak voor de eerste echo kunnen maken. Ik was daar toen heel blij mee. De huisarts heb ik pas gezien toen ik al een paar dagen bevallen was…

@ Zomervlinder, heej, toch een bloeding?? Zet het al door? Ik had bij mijn eerste kindje ook een voorbloeding (dacht ik) op het moment dat ik het ook ongeveer verwachtte, maar het bleek toch iets anders (innesteling??) te zijn geweest, want het droogde op ipv door te zetten. En ik had ook duidelijke verschijnselen. En anders: :hug: , het is echt heel rot, maarja, het is niet anders. Ik ben meestal wel een dag of wat van slag, maar daarna gaat het wel weer.

Dat heb ik nu dus ook: een negatieve test van twee dagen terug, een voorbloeding vandaag. En een gecrashte basistemp (36.9) vanmorgen vroeg (wel brakke nacht gehad overigens). Het lijkt er dus zeeeer sterk op dat wij nu de vijfde ronde ingaan… Helaas! :cry:

hoi byke,

Het is niet overdreven veel bloedverlies en ook geen slijmdraden, lichtelijk helder rood.

Als het toch een innesteling is dan mag ik mijn handen dichtknijpen.

Maar als ik ga tellen dan klopt er niets meer van.

Blijf wel zere borsten houden en er komt nog steeds colostrum uit???

Duizelig en hoofdpijn.

Hoor het morgen wel na de echo.

groeten Zomervlinder.

ps: ik blijf voor je :thumbup: :thumbup:

@Zomervlinder, ik ga het toch nog een keer vragen, waarom heb je morgen een echo :oops: ?

@Regje wrote:

@Zomervlinder, ik ga het toch nog een keer vragen, waarom heb je morgen een echo :oops: ?

@regje,

Die echo staat gepland om mijn cyclus in kaart te krijgen.

Morgen zou ik dus eigenlijk bij menstruatie in mijn 5e dag van mijn nieuwe cyclus zitten, of bij uitblijven menstruatie 5 weken zwanger zijn.

Maar daar klopt nu niets meer van omdat ik nu morgen op mijn 2e dag zit.

Of ik heb verkeerd geteld met mijn cyclus en ze zien wel wat morgen??

Ik wacht af.

groeten zomervlinder

@Zomervlinder, oh zo, veel succes/sterkte morgen.

Zomervlinder, ik duim ook voor je dat er iets leuks te zien is morgen! :wink:

@ ZOmervlinder,

lichtelijk rood, zonder slijm enzo, ja klinkt wel hoopvol. Vind ik zelf. Maar als morgenochtend nogmaals zelf test, geeft je dat misschien een beter gevoel?

Bij mij ook vandaag lekker rood, geen zwartbruin. Maar wel wat slijmerig. Bij mij dus vrijwel zeker mislukt. Maar het kan wel 4 dagen duren voordat bij mij het doorbreekt naar menstruatie.

Wellicht kan jouw echo meer duidelijkheid verschaffen. Zou die een vruchtje van 4 wkn kunnen zien?? :pray: :pray:

Liefs, Byke :-*

@Byke wrote:

@ ZOmervlinder,

lichtelijk rood, zonder slijm enzo, ja klinkt wel hoopvol. Vind ik zelf. Maar als morgenochtend nogmaals zelf test, geeft je dat misschien een beter gevoel?

Bij mij ook vandaag lekker rood, geen zwartbruin. Maar wel wat slijmerig. Bij mij dus vrijwel zeker mislukt. Maar het kan wel 4 dagen duren voordat bij mij het doorbreekt naar menstruatie.

Wellicht kan jouw echo meer duidelijkheid verschaffen. Zou die een vruchtje van 4 wkn kunnen zien?? :pray: :pray:

Liefs, Byke :-*

Hoi byke,

Net mijn echo gehad.

Er was niets te zien , maar ze kunnen pas wat zien als het 6-7 weken is.

Ik had dik baarmoeder slijmvlies.

De bloeding kan een innesteling geweest zijn, of een voorteken op een niet doorzettende menstruatie.

Zwangerschapstest gedaan en daar krijg ik vanmiddag de uitslag van.

Ik denk zelf toch dat het negatief is??

groeten zomervlinder

Spannend zomervlinder, hoop voor je dat ie toch positief is hoor!

YEAH REGJE!!! gefeliciteerd meid geniet er lekker van!!!

zomervlinder hopelijk voor jou ook positief!!! :wink:

Zucht…flufje is ongie

Fluff, balen joh…blegh! :hug: