@Melissa, ja het klopt dat je temperatuur hoog blijft na je ei, kijk maar na mijn temperatuur is nog steeds hoog na mijn temperatuur 36,5 graden celsius. En als het goed is duurt dat nog een paar dagen maar ik hoop langer want dan ben ik zwanger. Ik heb ook weleens tussendoor een hoge temperatuur, want het komt allemaal heel krap, je moet geen alcohol op hebben ervoor, je moet goed geslapen hebben enzovoort. Maar als je drie dagen achter elkaar een hoge temperatuur hebt dan heb je bijna altijd een ei gehad.
@Byke, Ja is volgens mij wel bekend hier, voor mij is het niet zoveel want ik ben heel onregelmatig en dan kost het me echt te veel geld. Daarom temperatuur ik, dan weet ik wel wanneer ik ongi moet worden. Maar misschien is het iets voor Melissa.
Ja, als je redelijk regelmatig bent (let’s say, schommelingen van max 5 dagen ofzo), dan is het wel het proberen waard denk ik.
ja idd, als je regelmatig bent is het wel te doen…al zou je op basis van je temp ook kunnen gokken…ohnee want je ziet het pas achteraf he? Hmm…
Hier voel ik me een beetje raar. Ik ben al ruim een maand aan het afvallen (en al wat centimetertjes eraf, joepie!)
Alleen sinds een aantal dagen lijk ik last te hebben van een wat lage bloeddruk…ik heb normaal al een wat lage bloeddruk maar nu heb ik sinds een aantal dagen last van me licht in mn hoofd voelen als ik opsta en dergelijke…
Naja. Gaat wel weer over…truste allemaal!
@ Regje, sinds ik ben gestopt met de pil drink ik helemaal geen alcohol meer, maar nu ik er aan terug denk, die dagen was het in mn kamer wel super warm (met die warme dagen). Njah, ik moet ook gewoon geduld hebben, t is de 1e ronde. Waarschijnlijk omdat ik nu een beetje regelmaat heb in het temp. Voorheen tempte ik met een oorthermo en die gaf echt verschillende waarden. Nu temp ik rectaal en zie dat de waarden veel beter zijn.
ik hoop ook voor je dat je temp hoog blijft!!! :dance:
@ Byke, heb ff terug gelezen op een ander topic ja en ik zal op onderzoek gaan
@ Lily2006, ik heb me ook zo gevoeld toen ik aan het “bakkeren” was. Ik ben namelijk altijd een goeie (lees grote :lol: ) eter geweest en toen moest ik in een keer veel minder eten. Had in het begin veel last ervan maar daarna viel het eigenlijk wel weer mee. Ben wel 10kg lichter
Dooeeegggg
@Lily, kan heel goed hoor, wel uitkijken hoor dat je niet te veel hier last van hebt anders kan je ook problemen krijgen met je vruchtbaarheid lijkt me.
Naja ik weeg voorlopig nog geen 45 kg met mn 1.74 hoor
Ik had gisteren gewoon lekker friet op (dat mag 1x in deweek) dus ik had nie tbepaald te weinig gegeten
@ Melissa: inderdaad, ik doe ook sonja! Maar, blijf wel redelijk, ik ga namelijk echt niet 200 gram PREI eten GADVER…dan kies ik een andere groente. En als ik s’avonds voor ik ga slapen nog honger heb eet ik gewoon nog iets kleins
Dadelijk met mn konijn naar de dierenarts…om onduidelijke redenen plaste ze zichzelf de afgelopen dagen onder, en ondanks schoonmaken heeft ze nu toch huidirritatie op haar pootjes… Dus nu staan ze ff gezellig binnen
Regje, ga je nog niet testen???
Debbert, welkom!
Byke, ik ga gelijk even kijken, al schommelt het bij mij ook teveel…
Die staafjes, ik heb van sensitest van die ovutesten, bedoel je dat?
Het lijkt op je beschrijving namelijk
Fijn dat ik er ook bij mag!!!
wij zijn pas net begonnen… Ik ben gestopt met de pil op 11 juli. Dus wij zijn ook bezig in de 1e ronde.
Op zich weet ik nog niet hoe mijn periode loopt, maar als het “gewoon” 28 dgn is dan zou ik volgende week ong moeten worden. Hopelijk niet natuurlijk, gewoon nog ff afwachten…
Het fijne van hier is dat ik lekker erover kan kletsen terwijl niemand eigenlijk weet dat we aan t klussen zijn voor ons 1e wondertje…
@ Debbert, idd lekker kletsen en van alles kunnen vragen aan elkaar en iedereen begrijpt wat je meemaakt en hoe je je voelt.
Wij zijn ook bezig met onze 1e ronde, erg spannend allemaal.
Groetjes
@Vliegje, mijn banner gaat tot 44 dagen maar loopt eigenlijk tot 45 of 46 dagen. Dus ik ga pas na het weekend testen mocht ik dan nog niet ongi zijn.
Spannend Regje, hoop op een positieve uitslag
@debbert en byke…
Welkom hier! TÃs hier hartstikke leuk engezellig en super handig als je eens iets wilt weten of je onzeker bent!!!
@regje… dat je het zo lang kan volhouden… pffff ben super nieuwsgierig… ik duim voor je!!!
Hier volop aan de ovutesten… helaas nog geen ei te spotten… Normaal gesproken zou ik hem gistern of vandaag moeten hebben gehad…
Maar zo na een miskraam kan het iets langer duren… Misschien ergens aankomende week… We klussen in ieder geval om de dag deze maand… dus daaraan zal het niet liggen!!!
xx loesje101
@loesje dat is niet niks zeg een MK! Maar ik zal voor je :thumbup: dat het deze keer goed gaat en er snel een ei te spotten is!!
@regje, idd dat je het nog vol kunt houden zeg! Ik zou ook al getest hebben. Knap van je!
Ik verwacht gewoon ongi te worden en trouwens de meeste testen kan je pas gebruiken een dag na je NOD en die is pas over 2 of 3 dagen. En nu heb ik het idd dat ik nog zwanger zou kunnen zijn en anders weet ik nog steeds niks als de test negatief.
@regje daar heb je inderdaad ook gelijk in! Dan kunnen die paar dagen er ook nog wel bij!
Toch maar een banner erbij gezet, vond ik zo leuk. Weet niet of ie klopt maar dat zien we nog wel…of niet
Ja, zo’n banner is leuk he :lol: Vind ik ook was blij dat ik er 1 kon plaatsen al heb ik een iets langere cyclus dan mogelijk is.
met een banner is het allemaal nog net iets tastbaarder he…
@regje… er zijn ook testen die je al eerder kunt gebruiken he… zo zijn er de testen van matcare, die je vier dagen voor je NOD al kunt gebruiken en ik heb zelf met CB ook voor NOD positief getest…
Maar snap je ook wel als je zegt ik wacht nog even hoor!!!
xxloesje101
Ik heb hem alleen nog maar geplaatst omdat ik hem zo leuk vond , want ik weet nog niet precies hoe mijn cyclus gaat lopen. Aangezien dit pas de 1e ronde is, maar ik kon het niet laten. Dus het kan nog best zo zijn dat ik hem nog moet gaan veranderen…
En inderdaad met zo’n banner is het toch tastbaarder, weet niet waarom maar je kunt op die manier van dag tot dag bekijken hoe het gaat.
@loesje, alweer wat geleerd vandaag, wist niet dat er testen waren die je al eerder kon gebruiken dan NOD. :lol:
Fijn weekend iedereen!!! :dance:
Hey hoi allemaal en welkom voor de ‘nieuwelingen’!!
Hier nog geen banner, niet eerder dan dat ik weer ongi wordt of een positieve test in handen heb.
Verder alles goed met iedereen? Nog plannen voor dit weekend?