Heb echt een mega rommelige buik en ook soms ongi krampen :roll: Ik hoop dat het een positief teken is. Die ongi krampen heb ik trouwens al een aantal dagen (dag of 5). Ik weet het Loesje dat je eerder kan testen maar durf het niet, nu durf ik nog hoop te hebben dat ik zwanger ben :oops:
Alle nieuwelingen welkom
@regje hoop voor je dat je snel een positive test in handen heb.
Ik ga zondag lekker met vakantie. Lekker naar de zon. Heb er veel zin in. Als het goed is moet mijn ei er ook bijna zijn dus we kunnen in de vakantie lekker gaan klussen. VOlgens mij klopt mijn banner niet helemaal maar ik moet het allemaal effe afwachten omdat mijn eerste ronde zo lang duurde. Dus heb ik de banner op ongeveer 40 dagen gezet maar of het klopt moet ik nog afwachten.
Iedereen een fijn weekend
Groetjes
@Fijne vakantie vanholland Geniet ervan he. Misschien dat ik voor zondag nog nieuws heb :lol:
Oeh Regje, ik hoop het zo voor je meid! Zou geweldig zijn!
Vanholland, veel plezier op vakantie. Geniet ervan!
Myrthe, hier nog wat vruchtbaar slijm maar het neemt wel af. Zal na het weekend wel in mn wachtdagen zitten. Heb jij nog klachten? Ikke alleen pijnlijke tepels, verder eigenlijk niets meer.
VanHolland, enjoy the holiday en klusse :thumbup:
Plannen voor het wknd??? Ja, morgen ga ik naar beverwijk, bruidsjurkjes uitzoeken voor onze bruidsmeisjes, heb daar erg veel zin in. :lol:
Heb wel weer een vraagje: ik merk idd dat ik een periode vruchtbare slijm hebt en dan weer niet. Dit heb ik dus vanaf zaterdag. Maar wat me nu opvalt en wat ik voorheen niet had, is dat ik vind dat ik nu meer vloeibare slijm hebt dan normaal. Ik heb vandaag al 4x een inlegkruisje moeten wisselen :eh: snap er nix van. Kent iemand dit en weet iemand misschien wat dit inhoudt?? Het lijkt nu ook net of ik elke verandering in de gaten hebt sinds dat we hebben gezegd dat we er nu gericht voor gaan. Gek he?
xxx
Vandaag mijn laaste dag morge mijn nod
Nod is toch je ongie dag?
Maar goed heb hier een staafje van clearblue digi (heb het aparaatje een tijd gelede perongeluk wegegooit erg dom)
Maar goed als ik kijk zie ik (erg licht) een 2e streepje gewoon afwachten en daarna weer testen?
@Fluffymaartje, ik ken het, heb hetzelfde nog niet ongi (zou het vandaag of morgen moeten worden), maar wel een heel heel heeel heeel vaag 2de streepje, mijn mannetje heeft het bevestigd. Dus ja, durf nog niet te juichen, zo bang ben ik dat het niet waar is.
Dus ja ben heel vaag zwanger zo te zien :shifty:
Bij mij verschilt de hoeveelheid vruchtbaarslijm ook per cyclus hoor
111, heb nog steeds wat vruchtbaar slijm en verder niets eigenlijk.
Wachten, wachten, wachten.
Dinsdag naar de neuroloog voor controle. Heb weer krachtverlies in mijn rechterhand. Kan zijn dat ik weer aan de predisolon moet. Zucht.
Regje, vaag streepje? SPANNEND! Geen foto gemaakt?
Regje!
Ik had het over het hoofd gezien!
Een heel voorzichtig Gefeliciteerd!
Ik du ook eigelijk…erg vaag streepje.
Maar goed je kan toch erg licht bloed verlies hebben? hoe zit dat ijgelijk (das de innesteling toch?)
FluffyMaartje, Ja, dat is heel goed mogelijk, dus voor jou ook een voorzichtig gefeliciteerd!!
meiden wat spannend zeg…
fluffy maartje wil je niet ongerust maken, maar je mag niet kijken naar het apparaatje van de digi cb, want dat kan valse hoop geven!!
heb zat meiden gehoord die niet zwanger waren bij een tweede streepje
maar hopelijk geldt dat voor jou niet!!!
Hopelijk is de test over een paar dagen wel positief meiden
SPANNENND!
Als ik jullie was dames zou ik en nog eens testen
Wat spannend Regje en FluffyMaartje!!!
Maar een vaag streepje is toch een streepje, toch??!!!
Wat is het spannend hier!!!
En? Al een positieve uitslag, Regje en Fluffy??
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Morgenochtend ga ik nog een test doen en als er dan nog steeds een tweede streepje heb geloof ik het. In iedergeval is er geen bloed dus hoop. Heb mega gespannen boobs, trekt helemaal door tot mijn rug en buik en soms ongi krampen (dan denk ik NEEEEEEEE).
We zaten vanochtend echt zo van, ja er is echt een tweede streepje, ja toch, ja het zit er echt. Tis vaag maar het zit er wel, zucht, was het maar duidelijker, maar goed het is er wel, hahaha.
@Regje wrote:
Morgenochtend ga ik nog een test doen en als er dan nog steeds een tweede streepje heb geloof ik het. In iedergeval is er geen bloed dus hoop. Heb mega gespannen boobs, trekt helemaal door tot mijn rug en buik en soms ongi krampen (dan denk ik NEEEEEEEE).
We zaten vanochtend echt zo van, ja er is echt een tweede streepje, ja toch, ja het zit er echt. Tis vaag maar het zit er wel, zucht, was het maar duidelijker, maar goed het is er wel, hahaha.
Spannend regje,
Ik ga voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Het zit vast wel goed een streepje is een streepje.
Met welke test heb jij het gedaan??
groeten zomervlinder.
( mijn laatste test van romed gaf weer een vaag 2e streepje aan )
Jij ook een vaag 2de streepje zomervlinder Hier met de etos huismerk gedaan.
Spannend Fluffymaartje! Test je morgen ook opnieuw?
@ Regje let me know morgenochtend!!!
Hier erg pijnlijke borsten…niet zoals voor ongi (dat is ook pas over 10 dagen) weet niet wat ik ervan moet denken. Heb altijd gespannen borsten voor ik ongesteld word, maar ze zijn niet echt gespannen. Ze doen gewoon, pijn. ofzo…Ik had ongeveer een week geleden mijn ei, dan is het ERG vroeg om dingen te voelen, toch?
Maarja, zwanger in de 1e ronde zou TE mooi zijn…
En tegelijk met Regje zou helemaal too good to be true zijn…(regje is een vriendin van me :lol: )