Wie gaat er voor een 1e kindje (deel 2)

Oh ja Sophie? Nou, dan hoort dat ook vast bij mijn cyclus. Kan alleen nog niet rijmen waarom mijn slijm niet doorzet. Pfff…

Ik probeer af te wachten maar en dan toch maar niet te testen zaterdag :mrgreen:

haha de fabrikanten van de zwangerschapstesten zullen blij met jullie zijn : :wink:

Sophie, hopelijk is de uitslag goed nu!

Heb sinds gisteren en vandaag nog een tikje erger van die vreselijke krampen :frowning: Wat kan dit nou zijn, ben zo bang dat het endometriose is zo vlak voor mijn NOD. Omdat het echt wel krampen zijn, ben ook ontzettend moe. Maar omdat ik al eens eerder gestopt ben met de pil en toen ook steeds deze klachten had, geloof ik echt niet dat het zwangerschapsklachten zijn. Ik hoop het natuurlijk wel, maar ben bang van niet.

@Sophie, ik duim voor een goede uitslag voor je.

Hallo,

ik ben hier nieuw en wij gaan ook voor ons 1e kindje. Erg spannend allemaal. Ben via een vriendin bij KOK tercht gekomen en merk dat dit erg handig is voor als je vragen hebt.

Ben alleen nu voor het eerst bezig op een forum, dus weet nog niet zo goed hoe alles werkt. Maar kan aan jullie reacties zien dat jullie elkaar wel erg helpen :thumbup:

welkom Melissa,

Ook uit 1979:-) Ik begon me al oud te voelen :wink:

Hey hallo Regje,

tja die 3 kruisjes komen nu al aardig in de buurt zo. :wink:

Ik moet zeggen dat ik zo’n forum echt handig vindt. Heb waarschijnlijk onder een steen gelegen ofsj :oops: maar dit is zo handig, als je met vragen zit, iedereen zit natuurlijk in hetzelfde schuitje en maakt van alles mee.

Mn vriend en ik gaan nu ook voor het eggie :dance: wel erg spannend allemaal.

Ohh regje je temp ziet er goed uit!

Hoeveel dagen nog?

Ik ben nog steeds in dubio over mn ei…bang dat ik t nie goed gevoeld heb ofzo en hij toch op de dag is die mn banner aangeeft (vandaag) maar ik had overduidelijk pijn t weekend…

Zucht. Allemaal spannend zo’n eerste ronde…

@ Melissa: Welkom! Veel leesplezier en gewoon lekker rondklikken :wink:

Dank je wel Lily,

dat ben ik nu zeker ook aan het doen.

Krijg nu wel steeds meer het gevoel dat ik niet de enige bent, die met vragen zit.

Zoals: ik ben gestopt met de pil eind febr dit jaar. En ik wilde kijken hoelang mn cyclus is zonder de pil. Omdat ik namelijk helemaal niet ongi werd tijdens het slikken van de pil. (ook erg vreemd dus :think: ) Maar mn 1e cyclus duurde 31 dgn. Toen werd ik weer zoals vanouds ongi. Voelde me iedere geval opgelucht dat ik vloeide. Cyclussen daarna was: 27,27,30,30. En wat ik ook vreemd vond, was dat in de 2e en 3e cyclus ontzettend last had van gevoelige borsten en buikkrampen en daarna tot nu toe weer geen ongi symptonen.

Ik weet niet of dit normaal is.

heee meiden…

@melissa… hier nog een ouwe: in ben uit 1978, haha!! welkom hier.

Moet zeggen heb hier op dit forum al zoveel geleerd en zoveel kunnen vinden, is echt superleuk en handig!!

@regje… ik vind je temperatuut ook wel een beetje verdacht hoor… misschien toch wel goed nieuws!!

@sophie… ik dum voor een goeie uitslag voor jullie!

xx loesje101

@Lily en Loesje, nog tot zaterdag ongeveer en dan zou mijn temperatuur weer moeten zakken.

Heb wat krampen steeds en al een tijdje witte vlokjes in mijn urine (ga morgen even naar de HA om mijn urine te laten onderzoeken op evt infecties). Ik hoop het toch zo maar durf er niet aan te denken. tis pas dinsdag he. Misschien stort al snel mijn temp in.

@Lily anders eens morgenochtend temperaturen voor 1 keertje als je dan 37,0 of hoger hebt dan weet je zeker dat je ei hebt gehad.

ohh, werkt dat dan?

Naja…ik zei toch dat ik zaterdag allemaal al steken had…maar als ik al die steken moet geloven heb ik 4 eisprongen gehad…lijkt me niet :shock:

Ik heb wel vaker een dubbele, maar ik weet nu niet meer wat wel en niet een ei is geweest in de afgelopen 4 dagen… :?

@ Melissa: je cycli zien er keurig uit toch? dat je ene keer meer klachten hebt dan de andere keer is volgens mij heel normaal :slight_smile:

Melissa en Lily, welkom. Spannend hoor! Melissa, wat raar dat je niet ongie werd tijdens het slikken van de pil. gelukkig nu wel en nog vrij regelmatig ook!

Regje, jouw temp is echt hoog!

De mijne schommelt weer onwijs! Zit nu een week in ronde 2.

Hey Melissa, van harte welkom!

Hier heb ik vanmorgen voor de laatste keer getest en:

Negatief!

Ik haal mijn banner even weg omdat ik niet goed weet hoe mijn cyclus nu is.

Fijne dag!

he meiden,

ja wij hopen ook op een goed resultaat :smiley:

enne hiero ook 1 uit 79 zit er al zo mee volgend jaar 30 :cry:

melissa welkom!!! hopelijk hebben jullie snel een positieve test!!!

Jullie zijn nog broekies dames…

Hier een oude oma uit 1976 :eh: :mrgreen:

Myrthe, balen joh…

Volgens mijn banner zit een ongi er ergens volgende week aan te komen. Aangezien we behoorlijk gelijk opgingen, kun jij daar misschien ook wel van op aan?

Daar hou ik het inderdaad wel op. Zodra er weer een ongi is (hoop het niet natuurlijk) zet ik weer een banner. Tot die tijd hou ik die van jou in de gaten :wink:

:mrgreen: :thumbup: :mrgreen:

Hallo allemaal,

Bedankt voor al die verwelkomingen, heb ook gevonden hoe ik een banner moet maken, gelijk maar toegevoegd. Zie dat ik nu in mn vruchtbare dagen zit. Errruuugg handig :thumbup:

Vanaf zaterdag zijn we al flink aan het klussen.

Aan de ene kant hoop je natuurlijk dat er positief resultaat uit komt, maar ik heb af en toe nog twijfels. Dit komt omdat we niet op de “normale manier” gericht kunnen klussen. Mijn vriend kan alleen buiten mij klaar komen en dan moeten we nog wat handenarbeid verichten om die jongens bij mij binnen te krijgen.

Maarja dat hebben we er wel voor over natuurlijk!!!

Ben iedere geval blij dat ik dit heb gevonden, ik kan hier mn ding kwijt bij mensen die in hetzelfde schuitje zitten qua gedachten/gevoelens enz.

Iedere geval erg veel succes allemaal!!!

@Mellisa79, als het zaad maar naar binnen komt hoor, hoe maakt niet uit :wink:

UIT 1976, Jeetje jij bent OUD :wink: Grapje hoor.

Over 3 jaar ben ik ook zo jong :lol:

Hier geen krampen meer, wel wat rommelige buik nog. Maar goed, wat dat gisteren nou was geen idee.

Heb ook urine ingeleverd bij de HA omdat ik steeds witte vlokjes erin heb. Ze hadden nu nog niks afwijkends gevonden maar, ze gaan het nog op kweek zetten en morgen krijg ik daar de uitslag van.

@Lily, dat van meerdere kanten steken voelen, ken ik ook, volgens mij krijg ik een 6-ling haha, zoveel steken gevoelt. Maar door mijn temp weet ik wel dat ik zeker een ei heb gehad.

Je kunt morgenochtend zodra je wakker wordt (niet eerst naar de wc gaan) even je temp opmeten (rectaal, helaas) als hij dan hoog is heb je waarschijnlijk wel een ei gehad. En hoe was je slijm?