hoi hoi!
Ben vandaag weer voor het eerste naar mijn werk geweest, sinds drie weken (de miskraam, 2x operatie en herstellen) en was gelukkig heerl erg leuk. Had ook weer behoefte om andere mensen te spreken!!!
Blij dat ik er weer was!!
@Myrthe… tja als het dan geen positieve test wordt dan maar snel een ongi… kun je verder en weet je wat je cyclus doet he… dit is ook helemaal niets…
xx loesje101
Vandaag de auto in geladen want we gaan lekker 3 wkn op vakantie.
En uiteraard hoop ik dat als ik terug kom en weer heel wat kindjes op komst zijn
Dus bij deze Au revoir en A bientôt
Veel plezier Dragon en tot over 3 weekjes!
@Newbe, In de eerste fase van je cyclus is hij vrij laag en daarna stijgt hij ongeveer 0,3 tot 0,5 graden celsius. Wat je temperatuur is in de eerste fase van je cyclus kan bij iedereen anders zijn. Dus ook de hoge temperatuur. Daarom is het beste om te gaan tempen als je ongi bent dan weet je zeker dat je in de eerste fase van je cyclus zit dus weet je wat je lage temperatuur is. Bij mij is mijn lage temperatuur tussen de 36,6 en 36,8 en mijn hoge temp is 36,9 tot 37,2. Maar als jou lage temp 36,2 en 36,4 ligt dan kan best je hoge temp 36,6 tot 36,9 zijn bijvoorbeeld. Dus alleen als je hele cyclus meet kan je er wat van zeggen.
Hoe lang waren je cyclussen eigen hiervoor?
Hier wat misselijk en buikpijn en moe, zal wel weer ontpillen zijn.
Fijne vakantie Dragon!
Wij hebben gister weer geklust, niet echt geklust om het klussen, we hadden gewoon zin Ben bijna van mijn menstruatie af namelijk
Goedemorgen meiden,
wat een mooi weer hier!!!
@dragon fijne vakantie
@loesje, fijn dat je weer aan het werk kan, heb je weer even lekker andere dingen aan het hoofd!!!
@myrthe, hopelijk heb je toch nog een posi test!! kan het trouwens niet zijn dat je ei later was??
@vliegje haha klussen buiten de echte klusperiode moet je ook blijven houden toch?
moet helaas werken vandaag!!! We hebben vorige week een nieuw waterbed gekregen dus die moet nog even uitgeprobeerd worden :mrgreen: :mrgreen:
maandag heeft mijn mannetje zijn potje weer naar het ziekenhuis gebracht, waren ze het etiket vergeten en die vrouw achter de balie die zou wel even het potje met inhoud eruit halen om het etiket erop te plakken…mijn mannetje knalrood hoofd met allemaal mensen achter zich!!! erg professioneel van deze mevrouw :twisted:
Nu krijgen we 15 aug. de uitslag
fijne dag iedereen
Hey Sophie!
Werkse vandaag!
Ja, alles kan, he! Maar mijn cyclus kan ook in de hobbel zijn ofzo, we wachten rustig af! Ik voel vanzelf wat schoppen, haha!
hahahah hopelijk merk je wel eerder wat anders zit je nog zo’n 12 weken in spanning
Dat hoop ik ook!
Maar als ik straks weer negatief test ga ik echt uit van een verschuiving van mijn cyclus. Zou, bij een zwangerschap, dan nu zo onderhand wel eens positief moeten kunnen testen…
Ik dacht gisteren vruchtbaar slijm te hebben, maar het zet niet door. Nog steeds erg veel witte afscheiding.
Krampen in mn buik zijn ook weer terug, begin onpasselijk te worden van sterke luchtjes (reuk is ook beter) en heb weer pijnlijke tepels. Vaag hoor!
Kan dit bij de ovudagen horen?
Ik geloof het wel.
Heb sinds gistermiddag rekbaar (vruchtbaar?) slijn en verder nog alles hetzelfde. Raak wel een beetje frusti in de zin van; ik zou morgenavond zwemmen, maar voor hetzelfde breken de :twisted: door en dan?
Wel weer aan het klussen, you never know…
Myrthe, rekbaar slijm, bedoel je daarmee dat je het kan uitrekken? Dat is dus vruchtbaar slijm, dus dan zit je in je ovudagen!
Is het helder van kleur of nog steeds wit?
Als je in je ovudagen zit, wordt je niet ongi hoor, dus je kunt met een gerust hart lekker gaan zwemmen! :mrgreen:
Euh, het is helder van kleur en je kunt het best ver uitelkaar trekken… :oops: Heb zondagavond geklust, dan zou je zeggen dat ik goed bezig ben, zeg maar… :mrgreen:
En als ik dan jou banner zie, klopt het ook wel aardig, of verkijk ik me er nu op??
Yep, je bent goed bezig! :mrgreen:
Nee, je ziet het goed hoor! Groen is ovu in de banner.
Dus bij jou zet het slijm wel door? Hmmm…
Nah, ik ga donderdag testen en istie negatief dan gooi ik mijn banner er even uit totdat er weer wat regelmaat (of zwangerschap :inlove: ) in zit.
Zet het bij jou niet door dan??
Nee, gisterochtend had ik wat zeer vruchtbaar slijm (met witte stukken erin :sick: ) maar 's middags was het alweer “gewoon” flinke witte vloed. En dat heb ik dus nog steeds.
Wel weer pijnlijke tepels, dat had ik alleen in de eerste ronde. En ben ook weer wat onpasselijk van alle geurtjes en heb weer krampjes in mn onderbuik.
Was van plan om gewoon mn ongi af te wachten volgende week, maar denk dat ik nu toch maar zaterdag nog eens ga testen… Vaag lijf heb ik hoor!
Ja, ik weet wat je bedoeld, kan het nu niet zwanger zijn toch niet helemaal loslaten geloof ik…
dat slijm en alles klinkt toch als ovudagen en als ik naar de banners kijk dan klopt het ook wel!!!
ik heb ook altijd krampen en pijnlijke tepels rond de eisprong!!!
succes meiden
Thanks!
Dus donderdag testen en anders over een dikke twee weken weer :lol:
Eens een positieve test!!