Hier ook niet zo veel te melden…
Hou nog 2 weken mijn temperatuur bij, daarna begin ik weer met werken, onregelmatig (nachtdiensten enz.) dus dat werkt dan niet meer.
Wij zijn ook nog druk aan het klussen, maar aan mijn temperatuur te zien is er nog geen eisprong geweest… We gaan vrolijk door! :lol:
@maris, jij ook aan het tempen
is dit ook je eerste ronde dat je tempt???
hier ook weinig te vertellen eigenlijk
volgens mij zitten de meeste hier voor de klustijden
allemaal veel klusplezier :mrgreen:
@simba83: nee het is mijn 2e tempronde, en helaas ook de laatste
Vond het wel makkelijk eigenlijk om te doen en bij te houden. Weet niet wat ik nu zal doen, aangezien ik nogal hoge temperaturen heb rond menstruatie en verder alles gelijk is rond de 36.7…
Misschien nog maar een maandje aankijken zonder temperaturen, want ik gok dat ik deze maand niet zwanger zal zijn…
Tenzij de eisprong binnen nu en …? komt natuurlijk, maar tot nu toe denk ik niet dat er iets geweest is
Hier is het ook nog steeds spannend
Nog 6 dagen en dan is mijn nod, wat duurt het wachten lang
Heb nu wel gevoelige (.)(.) en tepels en voel ook een kleine kramp in mijn buik die ik anders ook voel als ik ongi moet worden
Dus afwachten maar
Maris heb je weleens ovulatietesten geprobeerd? Dan kun je ook achter je eisprong komen…
Jet: nee nog niet geprobeerd… ben te lui om uit te zoeken hoe en wanneer je dat moet doen :oops: hahaha
Iemand ervaring?? Tips zijn dan welkom!
Ervaring met ovulatietesten bedoel je? Ik gebruik ze nu wel en tis wel handig hoor! Temperatuur ook, maar daar kom ik soms niet helemaal uit. Ik voel ook een beetje buikpijn tijdens mn ei dat scheelt…
de laatste tijd voel ik dingen die ik wil voelen, dus ik vertrouw mijn ‘pijntjes’ niet meer…
Ovulatietest: wat kost dat ongeveer (haha schriep dat ik ben)?
En wanneer moet dat: hele maand lang??
Ik heb een tijd terug via sensitest een hele set met ovulatietestjes gekocht, waren toen helemaal niet zo duur… Ik begin meestal op dag 11 en dan elke dag een testje te doen totdat hij positief is en dan is je ei op komst. Moest wel even wennen aan de testjes want alleen een duidelijke streep is dus positief. Maar ik ben dr nu wel aan gewend en t helpt wel een beetje om de eisprong te spotten.
hey hey,
ik denk dat ik volgende maand ook ga beginnen met tempen & ovu-tests. Ik snap helemaal niks van mn cyclus!! Dus ben benieuwd!!
xx
Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten wat nu precies je cycles is
Ik heb ook zoiets van als ik nu niet zwanger ben hoop ik wel dat mijn cycles 30/31 dagen blijft hoor, want dan weet ik precies wat mijn cycles is
Heb nu trouwens al bijna 4 dagen last van gevoelige (.)(.) en was gisteren heel erg moe ook
Zo nu en dan voel ik wel krampen onder in mijn buik
Vind het steeds spannender worden hoor
Amanda: voor jou is het al bijna zover!!! :mrgreen:
Ik ga voor je duimen! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ondertussen ga ik even zoeken naar ovulatietesten
Succes met zoeken naar ovulatie testen
Voor mij is het bijna zover!!
Het is nu steeds spannender hoor!!
Amanda, spannend voor jou meid!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Idd heel erg spannend!!
Hier nog 9 dagen als alles klopt, maar misschien wordt het wel een paar dagen later, misschien is het nog wel onregelmatig… . :think:
Ik heb het niet vol kunnen houden en heb net toch een test gedaan
Er is een dikgedrukte roze streep bij de controle lijn en daarnaast zit een heel licht roze streepje
Durf alleen nog niet al te blij te zijn…
ECHT??? foto!!
Streepje is zwanger, zeggen ze hier toch???
Durf je nu nog niet te feliciteren… :think:
Ik heb een foto proberen te maken van de test, krijg hem er alleen niet mooi op
Maar vanavond gaan mijn man en ik een clearblue test doen en staat daar de + komt die foto zeker weten
succes!!! Ik las net al in het andere forum, daar denken ze ook dat het een positieve test is!! :mrgreen: