Wie gaat er ook voor een eerste kindje??

Hey Amanda,

Alvast heel voorzichtig gefeliciteerd hoor meid :dance:

Dat zou echt geweldig zijn.

Wij zijn nu ook weer begonnen met klussen. Vorige keer cyclus van 38 dagen gehad, maar ja wie weet was dat maar eenmalig.

Ben benieuwd naar de foto.

Liefs, Linda

Ohhhhhhhhhhh Amanda :dance: :dance: Een streepje is een streep zeggen ze hier inderdaad!

:dance: :dance: :dance:

Deze is heel duidelijk kijk zelf maar!!!

Ga zo direct even mijn banner aanpassen :smiley:

Heey Gefeliciteerd!!!

Amanda gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: Super goed nieuws geniet er van. Ik hoop voor alle klussende dames dat die ook zo’n succes hebben en voor de dames die bijna hun NOD krijgen deze niet krijgen.

Hier weinig nieuws ben begonnen met ovulatietesten van sensitest ( de dipstick) maar heb nog geen ei gehad hopelijk komt ie snel

we komen net bij mijn vader weg

Onze hond wilde de kaart niet in de bek nemen haha

Mijn vader had zoiets van he wat is dit dan, ik heb echt geen idee vanwaar een kaart

Toen hij hem open maakte zei hij van meen je dat, is het zo

Ik zei toen van ja, ik ben zwanger

Mijn vader en zijn vriendin waren heel erg blij

mijn vader stond op en ik kreeg een dikke knuffel van hem en zo ook van zijn vriendin

Morgen wil mijn vader met ons uit eten om het te vieren

Heerlijk nieuws meid!! Hartelijk gefeliciteerd!!! :dance: :dance:

heey amanda,

gefeliciteerd!!! :dance: :mrgreen:

mooie banner!! :thumbup:

Amanda,

GEFELICITEERD!!! :clap:

:dance:

Liefs, Linda

amanda, gefeliciteerd!!! :dance: :dance:

geweldig om "zwanger"op die test te zien staan!!!

Iedereen bedankt hoor :smiley:

hee amanda

van harte meid met je zwangerschap echt geweldig om te horen dat het bij 1 van de dames nu echt raak is.

nu wij nog laten we maar zeggen

echt meid van harte.

nu lekker je gang gaan en hopen dat het goed gaat.

echt gefeliciteerd.

KOM OP DAMES NIET OPGEVEN HE!!!

knuffel karen

(ik ben na mijn miskraam van 18 feb nog steeds niet ongesteld geworden)

@ amanda: proficiat meisie, draag je wondertje met liefde en de mooiste baby van de wereld ligt dan na enige tijd in je armen. Gelukzalig zal je kijken naar jullie eigen creatie, eentje gemaakt, gedragen en opgroeiend in met Liefde.

grtz

Hoi allemaal!

Ik ben loes en ben in november gestopt met de pil! Ook ons eerste kindje dus erg spannend. Om ons heen al veel mensen met kinderen, en niemand verwacht het nu van ons, dus das wel spannend. :mrgreen:

Eerste cyclus was 39 dagen (ontpillen!!), 2de was 26, dagen en nu al drie keer 25/26 dagen. Ben net gister weer ongi geworden… :frowning: .

Heb dus gelukkig een vrij korte cyclus, maar ga nu dus al ronde 6 in…

Heb afgelopen maar voor het eerst ovulatietesten gebruikt (van http://www.zwangerenzo….) en moet zeggen dat ik daar mee heel goed mijn ovulatie kon zien. Tenminste dat denk ik dan he… :lol:

Heb mijn ovulatie niet op dag 14 maar op dag 16/17… Toch handig om te weten!!! Maar voel ook behoorlijk veel krampen rond deze dagen, dus dat zou dan wel kunnen kloppen!

Elke maand maak ik mezelf gek, door allerlei symptomen te zien bij mezelf, ik zie donkere tepels, voel me opgeblazen, heb krampjes enz, maar tot nu toe nog niets… en heb er ook al heel wat testjes tegenaan gegooid. Tja wat kunnen we soms gek doen he…

Ik weet dat men gemiddeld zegt een half jaat tot een jaar, maar hoop toch dat het een keertje mag lukken. Wil het zo graag, zo’n klein beebje…

Lijkt me ook zo bijnzonder om zwanger te zijn… Ben zo bang dat mijn lichaam het niet kan. gek he… hebben sommige van julie dat ook?..

Anyway, ik begin weer aan een nieuwe ronde deze maand, dus alle zeilen worden weer bijgezet, haha!!! :lol: :lol:

x loes

oh ja

PS hoe maak ik nou zo’n leuke banner voor mezelf???

Hey Loesje,

Jij schreef toch ook mee bij ons novemberstoppers ? Enige tijd geleden vroegen we ons nog af hoe het inmiddels met jou ging! Je kunt nog altijd mee kleppen met ons heh als je dat wilt :wink:

En zo een banner kun je vinden op de home page van kindje op komst. KLIK HIER :wink:

heey meiden,

@ loesje; zo ronde 6 al weer!! fijn dat je zo’n korte cyclus hebt!! Heb je wat meer kansen he? Ik ga nu ronde 4 in (ook november stopper) Maar mn ongi zet niet echt goed door. Rare cyclus :?

xxx

:mrgreen: Ik zit allemaal verhalen te lezen over loesje en denk HUH, maar zie nu dat er ook een loesje101 is :lol: Ook met korte cylussen :mrgreen: en in ronde 6, wij zitten in ronde -2 :wink: (mijn eerste echte cyclus zou met koninginnendag pas beginnen) voor de verwarring misschien handig om er voortaan 101 of 79 achter te zetten.

@Amanda: :dance: :dance: GEFELICITEERD :dance: :dance:

Loesje dankje!!

Ik ben ook heel erg blij hoor!!!

Hey Amanda… leuk allemaal! Ook leuk dat je vader er zo blij mee was…

Ik heb zaterdag de 15e mijn laatste pil geslikt… (ik ben een week eerder gestopt met mijn pil, ik kon er niet langer op wachten) Ik werd wel direct daarna ongesteld… al 5 dagen inmiddels…

Ik hoop nu dat mijn cyclus gewoon op orde is, maar dat weet ik natuurlijk nog niet…

Weet iemand ook iets over anita… Zou ze al zwanger zijn???