@sylly: ik was toen ik stopte ook vreselijk ongesteld. Heel veel en lang, had wel 1e ronde een cyclus van 27 dagen, die keer ook heel erg ongesteld en na een cylcus van 26 dagen was ik nu eindelijk weer normaal ongesteld. Dus dat je meer ongesteld bent hoeft niet te betekenen dat je cyclus niet meteen goed is. (kan natuurlijk wel, heb al genoeg verhalen van ontpillende vrouwen gelezen)
@amanda: Ben je lekker met je vader uit eten geweest? Kan me voorstellen dat je super blij bent. En nu alle leuke dingen gaan regelen, harstikke spannend!! :dance:
@karen: :hug: voor je miskraam. Ik hoop dat je snel ongesteld wordt (beetje raar) maar dan weet je lichamelijk iig weer waar je aan toe bent :hug:
@loesje101: Leuke naam :mrgreen:
maar zijn jullie ook allemaal de eerste maand ‘beschermd’ gaan klussen???
Dat was namelijk eigenlijk niet mijn bedoeling.
Wel leuk om op dit forum te zijn, maar aan de andere kant lees je dan zoveel verhalen van mensen bij wie het zo verschrikkelijk lang duurt…
En dat is natuurlijk de realiteit, maar ik wil liever geloven dat ik deze maand nog zwanger wordt haha… volgende maand is ook goed hoor!
Alle mensen die er al wel heel lang mee bezig zijn wens ik in ieder geval heel veel geluk!
En geef vooral niet op, ik ken iemand waarbij het allemaal ook niet lukte… zelfs niet na alle behandelingen in het ziekenhuis. maar daarna toch gewoon spontaan zwanger werd!
Sylly: ik heb eerst 1 echte menstruatie afgewacht voordat we zouden beginnen. Dan weet je in ieder geval een klein beetje hoe je cyclus gaat verlopen en weet je zeker dat de hormonen voor het grootste deel er uit zijn.
Deze maand zouden we voor het eerst ervoor gaan, maar wegens spit bij mij in de rug hebben we besloten te wachten tot ik weer ‘gezond’ genoeg ben
Dus misschien volgende maand.
hoi hoi
@loesje101, hier nog een novstopper, leuk weer wat van je te lezen
alles goed verder???
@sylly, ik was de 2de ronde pas heftig ongesteld,
de eerste cyclus was heeel weinig!!
ik ben er gelijk voor gegaan niet eerst een maand afgewacht
maakt voor het ontpillen enzo niet uit begreep ik
@maris, hopelijk ben je snel weer van je pijn af!!
Hier ook gelijk er voor gegaan. Ik was trouwens gelijk de eerste ronde al heftig ongesteld.
hee
loesje dank je voor je reactie.
het is nu een maand geleden, en nog niet ongesteld. maaar we zijn wel gewoon aan het sporten gegaan laat maar zeggen. dus misschien he? je weet maar nooit.
ik heb gisteren de poli gynacologie gebeld werk namelijk in het ziekenhuis. maar het is zo dat je cyclus weer opnieuw zou moeten beginnen.
dat zou ikhouden dat ik 1 deze dagen ongesteld zou moeten woren. officieel rond de 18e.
dus ik vind het allemaal wel heel spannend.
als ik begin april nog niet ongesteld ben geworden dan ga ik naa de gynacoloog in het ziekenhuiis en vraag even of ze een inwendig onderzoek wil doen. wel een voordeel als je verpleegkundige bent.
want ik durg eigenlijk geen test te doen. ben bang dat hij positief uitvalt en dan dat het toch nog negatief is door de vorige zwangerschap. (zo ff een noodbel tussendoor, was gelukkig niks aan de hand)
maar goed.
ik ben 1 dec gestopt met de pil en werd drie januari voor het laats ongesteld en was toen zwanger daarna. dus het hoeft echt geen half jaar tot een jaar te duren.
nou leuk om weer nieuwe mensen te ontmoeten enzo.
nou knuffel karen
Hallo allemaal!
Lekker weekend tot nu toe??
@ simba, mell en rebecca! Zwaai zwaai!!
Ja schreef ook mee met novemberstoppers! Is er alleen een hele tijd niet van gekomen, en ben dus ben er een beetje uitgeraakt Erg gezellig cluppie, en veel gezellig geklets, dus gaat hard ! Zal ook daar mijn neus eens weer laten zien! Ben ondertussen niet meer zo druk met studie en allerlei andere dingen, dus kan me weer onder de fanatieke schrijvers gaan voegen haha!
@loesje79 Vind jou naam ook errug leuk! :drool: Zal in ieder geval de toevoeging 101 gebruiken om verwarring te voorkomen!
Hier zijn mijn :twisted: :twisted: gelukkig alweer bijna voorbij. Ben tegenwoordig maar 4 dage ongi dus das wel lekker!
Heb besloten deze maand maar weer eens wat ovulatietesten te gebruiken. Wil toch wel beetje weten wanneer klussen het handigste is hoor…
Verder mezelf vanmiddag lekker verwend met twee nieuwe geurtjes… Light Blue en dat groene bolletje van donna karen, wat zo naar appeltjes ruikt, heeeeerlijk!!!
Nou dames, ik ga even een uurtje tennissen!!! Doeeeegggg!!
xx loesje101
Eindelijk heb ik dan ook zo’n leuke banner… Wie weet helpt het!
xx loesje101
Hallo allemaal,
Dit is mijn eerste bericht op het forum. Ik wilde er eigenlijk niet aan beginnen, maar kan het toch niet laten. Dit is de vierde maand dat mijn vriend en ik aan het “klussen” zijn voor een kindje en ik maak me vaak zorgen of het wel gaat lukken. Ik weet verstandelijk wel dat ik me nog nergens druk over hoef te maken, maar mijn emoties gaan met mij aan de haal. Komend weekend zou ik ongesteld moeten worden, hopelijk niet natuurlijk. Het is lastig om hierover te praten met mensen, niet veel vriendinnen zitten in dezelfde fase.
Nou goed, het lucht al op om even mijn hart te luchten…bedankt.
Groetjes
Tonno welkom hier!!
Ik zit in hetzelfde schuitje, dat ik de enige ben die op dit moment met zwangerschap bezig is, vandaar dat ik ook hier ben!
Veel plezier hie en als je vragen hebt moet je ze gewoon stellen hoor!! :mrgreen:
Dank je wel Maris,
Wat ik heel vervelend vind is alle dingen die ik voel waardoor ik denk dat ik misschien zwanger ben. Pijnlijke borsten, opgezette buik, soms misselijk, maar dit heb ik de afgelopen maanden ook en het was steeds vals alarm. Ik probeer niet teveel erbij na te denken, maar ik merk dat ik daar niet zo goed in ben :?
Als het deze maand niet is gelukt, dan ga ik een ovulatietest aanschaffen.
Het lijkt me zo gezellig om een dikke buik te krijgen!
Groetjes
Hoi Tonno!
Troost je! Denk dat veel dames hetzelfde hebben als jij, elke maand denk je… zal het dan zo zijn? Je voelt van alles… of niet???
Ik ook, ga nu 6de ronde in, en ben erg bang dat ik niet zwanger kan worden! Angst is nergens op gebasseerd, maar ja zo gaat dat als je iets erg graag wilt! :lol:
Ben er ook continu mee bezig hoor, hoewel ze zeggen dat je er maar beter niet teveel mee bezig kunt zijn! Dan zou het sneller gaan, nou makkelijker gezegd dan gedaan :(!
Maar lucht hier je hart en stel je vragen of gewoon lekker zeuren tegen elkaar over allerlei kwaaltjes en hopelijk dat we elkaar snel goed nieuws mogen vertellen! :mrgreen:
xx loesje101
Hoi Tonno,
Welkom!! Leuk hoor, om hier te schrijven! Vooral als je de enige bent in je omgeving die bezig is met zwanger worden. Ik heb dat namelijk ook en ik vind het heerlijk om hier lekker van me af te kunnen babbelen, met mensen die in hetzelfde schuitje zitten
Ik denk dat je inderdaad niet de enige bent die zich druk maakt om het wel of niet lukken…Zou het ja of nee… Hier nog een. Wij zijn sinds november gestopt en zijn nu bezig in ronde 4. Mijn nod is op 2 april. En ondanks dat ik mezelf voor genomen had om me er niet zo veel mee bezig te houden is dat toch makkelijker gezegd dan gedaan
Hoi Tonno,
Welkom!! Leuk hoor, om hier te schrijven! Vooral als je de enige bent in je omgeving die bezig is met zwanger worden. Ik heb dat namelijk ook en ik vind het heerlijk om hier lekker van me af te kunnen babbelen, met mensen die in hetzelfde schuitje zitten
Ik denk dat je inderdaad niet de enige bent die zich druk maakt om het wel of niet lukken…Zou het ja of nee… Hier nog een. Wij zijn sinds november gestopt en zijn nu bezig in ronde 4. Mijn nod is op 2 april. En ondanks dat ik mezelf voor genomen had om me er niet zo veel mee bezig te houden is dat toch makkelijker gezegd dan gedaan
hey tonno,
hier ook bezig met ons eerste wondertje,
wij hebben net de babyboom gehad, dus khoop dat mensen niet gaan beginnen te denken dat ik gewoon een kindje wil omdat zij er ook hebben…
zolang mijn vriend en ik er voor de volle 200% achter staan, trek ik me der nie veel van aan.
Hoi Tonno
mijn man en ik zijn nu met de 2de ronde bezig en probeer er inderdaad niet te veel mee bezig te zijn. Heb wel al ovulatietesten gekocht en deze maand ook gebruikt maar vond het erg lastig om elke dag op zelfde moment te testen dus alsnog afwachten.
Maar het gaat helemaal goed komen en bij jullie ook
heey meiden,
@ tonno, welkom!!
ik zit nu ook in ronde 4, en ben ook wel eens bang dat t niet gaat lukken… we zullen geduld moeten hebben!! Ik merk dat ik t zelf ook fijn vind dat je hier op t forum je verhaal kwijt kan. In je omgeving gaat dat idd niet!! En idd al die kwaaltjes… pfff is denk ik ook wennen aan je lichaam. Bij mij in ieder geval wel!!
xx
Even er tussen door meiden …
Over dat het in je hoofd zit …
Ik heb veel Mk’s gehad en ik ben een dochter verloren. Bij de laatste heeft de Gyn gezecht dat samen met mijn hormonaal probleem ik geen kinderen kon krijgen…
ik zat in zak en as …
Binnen de maand was ik zwanger (DOOR DE PIL HEEN) en het resultaat light heerlijk in zijn bedje …
Dus ik zou zeggen echt probeeren om er minder aan te denken … geef jezelf taken … ga sporten, schoppen elke dag een glas wijn drinken
Sux6 allemaal !!
Je hoort dat zo vaak he? Mensen die moeilijk zwanger worden, worden t wel wanneer ze er niet mee bezig zijn!! Maar ja is zo makkelijk gezegd er niet mee bezig zijn!!
Maar jeetje vuegje… wat mooi dat je alsnog zwanger bent geworden zeg!!
xx
hallo
@tonne welkom hiero op dit forum. voel je thuis en klets lekker een rond uit. is leuk
nou meiden ik ben ongesteld geworden na mijn miskraam. het heeft even geduurd maar toch.
soms hoopte ik er toch op dat ik zwanger zou zijn, maar toch soms ook niet om gewoon te weten of alles wel goed zou zijn na mijn miskraam en dat is het gelukkig.
dus nu kunnen we er weer tegen aan.
en hopen dat het de volgende keer allemaal goed gaat.
ik dacht dit wil ik toch even mededelen.
knuffel karen