Inderdaad, wat heerlijk dat je alsnog zwanger bent geworden Vuegje! En nog wel door de pil heen!
En Karin, het is goed om te merken dat alles weer werkt, maar het zal niet makkelijk zijn geweest. Balen dat het fout is gegaan. Succes met de nieuwe pogingen!
Er zijn nu twee kennissen van mij zwanger, maar ik ken ze niet goed genoeg om hierover te praten. Maar ik ben wel heel erg aan het vissen naar informatie. Hoe lang het geduurd heeft enzo. Bij de ene 10 maanden en bij de andere 2 maanden. Gemiddeld kom je dan weer uit bij die 6 maanden die er voor staat.
Ik moet mezelf tegen houden niet alvast een test te kopen. Zaterdag is mijn NOD, en het is niet verstandig nu alvast een test te doen…maar ik wil zo graag weten of het is gelukt of niet. Maar de kosten lopen wel op als ik zo doorga. Dus ik probeer mezelf te bedwingen! :snooty:
Hoe zijn jullie mannen (of vrouwen ) hieronder, zijn ze betrokken? Mijn vriend denkt niet net al ik de hele dag aan zaterdag, omdat hij wilt weten of het is gelukt of niet. Hij denkt zelf dat het pas gaat leven zodra het zover is. Mannen zitten er misschien toch anders in.
Tot een volgende keer weer.
Groetjes.
@Vuegje
Ontzettend heerlijk dat het na al die ellende dan toch zomaar lukt. En die tip van dat glas wijn drinken klinkt erg goed :lol:
@Karen Marieke
Snap je tweeslachtige gevoel, natuurlijk wil je gewoon hartstikke zwanger zijn… maar weten of je lichaam weer goed werkt en je dus weer volop nieuwe kansen hebt is ook fijn. Nu kun je verder… even een dikke :hug: voor jou!
En uh… Kan iemand mij in godsnaam vertellen hoe ik er niet teveel mee bezig moet zijn???
Ik bedoel heb geweldige baan, en ga straks weer lekker competitie tennissen! En drink gezellig een borrel met vriendinnen, maar… het blijft hoor!!
Mijn mannetje weet dat ik er veel mee bezig ben, en is daarom af en toe best geinteresseerd, maar heb toch het gevoel dat ie dat mee voor mij doet dan voor zichzelf. Hij is er wel klaar voor maar is er toch niet zo mee bezig dan ik… Logisch denk ik ook, en tja het blijven mannen he. Pas als het zover is vind ie het denk ik ook allemaal wel erg interessant en spannend!
Nou ik ga zo even theeleuten!!
X loesje101
heee hallo
@tonno bedankt voor je berichtje.
@loes jij ook bedankt.
ik weet wel dat ik er ook erg mee bezig was toen we besloten hadden dat ik zou stoppen met de pil.
op internet kamertjes kijken en kinderwagens enzo.
en info over zwanger worden opzoeken enzo.
mijn man jacco was er niet zo mee bezig wel vragen van hoe gaat het want ik had heel erg last van ontpillen echt vreselijk er mocht geen vinger naar mijn borsten uitgestoken worden want dat deed al zeer en veel krampen.
maar ik denk ook dat de dames er veel mee bezig zijn omdat wij het voelen enzo en wij het toch intensiever mee maken. maar wat ik wel deed was ervan genieten en het was bij gezonde spanning. ik werd niet gek van de zenuwen enzo.
en laat je maar lekker informeren enzo. leuke dingen bekijken.
maar ga ook gewoon je eigen dingen doordoen. dat doe ik ook gewoon lekker sporten. maar ik ben toen wel gestopt met drinken geen alcohol meer. ik weet niet waarom maar dat wou ik gewoon niet.
maar goed zoals jullie ook al zeggen het zijn mannen hé gewoon nuchter.
nou dikke :hug:
karen
Hahah mijn mannetje dacht dat ik wel zwanger zou zijn.,…
Dus ik hem op de hoogste stellen dat als je zwanger wilt worden wel gemeenschap gehad moet hebben… HAHA
Hij is er dus stiekem ook wel veel mee bezig, al zegt hij van niet!!
Misschien denkt je man aan een onbevlekte bevangenis maris :lol: :lol:
hahaha hij snapt er gewoon niks van
Kan het blijven uitleggen :lol:
@Tonno wrote:
Hoe zijn jullie mannen (of vrouwen ) hieronder, zijn ze betrokken? Mijn vriend denkt niet net al ik de hele dag aan zaterdag, omdat hij wilt weten of het is gelukt of niet. Hij denkt zelf dat het pas gaat leven zodra het zover is. Mannen zitten er misschien toch anders in.
Mijn vriend is wel heel betrokken maar gelukkig een stuk nuchterder als ik. Elke ongesteldheid dan zakt me de moed weer in de schoenen, hij is dan degene die mij opbeurt, en zegt dat het allemaal wel goed komt! :inlove: Vrouwen zijn er emotioneel meer mee bezig denk ik.. Je ziet om je heen allemaal kinderwagens en zwangere vrouwen, dat doet je toch wel wat...
Mijn man is ook heel erg betrokken. Vind het ook hartstikke interessant, vooral rond de ei-sprong dagen, want dan bespring ik m regelmatig :mrgreen: We zijn nog niet echt bezig (ben wel al met de pil gestopt, dus cyclus en hormonen doen zn werk) dus we zitten nog niet in de zenuwen aan het eind van de maand, maar ik denk dat dat zodra we echt bezig zijn wel komt. Hij vind het ook al harstikke leuk om in de prenatal naar spulletjes voor ons aanstaande kind te kijken, als we er toevallig zijn voor een kado voor een vriendin. Ook heeft i het boek zwanger worden helemaal gelezen en vond i dat we alvast een boek over zwanger zijn in moesten slaan voor als het zover is :inlove: wat een schatje is het toch :inlove:
Hallo dames!
Allemaal lekker weekend?
@Loesje79
Wel heel leuk dat je mannetje zo meeleeft en zich zelfs inleest! Dat doet mijn ventje niet hoor… Komt nog wel denk ik…
Maar ik… ik heb echt nog nooit zoveel achter het internet gezeten om maar allerlei informatie te lezen en dit soort forums uit te pluizen… Uren, haha!!! :lol: :lol:
Tja gek wat het hele zwanger willen wordne met je doet he… Heb nog nooit zoveel zwangere vrouwen in de stad zien lopen! En het lijkt wel of iedereen om je heen zwnager wordt en jij niet! :oops: :oops:
Herkenbaar voor sommigen???
Ben verder met alles wat er dit jaar te doen is en te plannen valt, in mij hoofd bezig met het feit dat ik dan wel een keertje zwanger hoop te zijn… Kan verder ook niet wachten om voor mijn eigen beebje dingetjes in te gaan slaan… Heerlijk lijkt me dat.
Dacht deze ronde ga ik er echt eens wat minder mee bezig zijn, maar nu onze klusdagen erweer aan komen, is het er toch weer hoor… Heb pas ergens vanafh woensdag of donderdag mijn ei, maar we zijn toch maar aan het klussen alvast… je weet maar nooit. In principe klussen we in deze week om de dag (proberen dan he, zonder het een verplichting te maken natuurlijk) dan goed moeten zijn. Hoewel ken ook wel een verhaal van iemand die een week voor haar ei maar 1 keer geklust had en toch zwanger bleek… Tja dat zegt dus ook weer weinig …
Hoe plannen jullie het klussen rondom je vruchtbare dagen???
Hoop zo dat het deze maand een keertje raak is, zitten nu in ronde zes, zucht…
Tja mag niet zeuren als ik soms andere verhalen lees maar goed…
Hoop natuurlijk dat voor iedereen het deze maand heel positief zal zijn!!!
Wij klussen hier ook de hele maand door hoor Loesje101! Je weet maar nooit waar het goed voor kan zijn. Voor hetzelfde geldt valt je ei eerder of later dan normaal. (Bovendien hoor je ons niet klagen hoor over het klussen :oops: :inlove: )
Volgende week woensdag heb ik mijn NOD. Ben benieuwd. Heb nog geen speciale gevoelens of iets. Misschien alleen wat krampjes hier en daar, geen mensturatie krampjes maar het is anders. Wat ook anders is is dat mijn borsten deze maand nog geen pijn doen, terwijl ik dat normaal gesproken al ruim zo een twee weken voor mijn menstruatie heb.
@ Rebecca… Hmmm alles wat anders is dan normaal klinkt mij goed in de oren! Spannende dagen dus voor jou… Nou zal vast beginnen met duimen draaien voor jou! :thumbup: :thumbup:
xx loesje101
Dank je, maar ik heb niet echt het gevoel dat het raak is. Ik weet niet… Afwachten denk ik maar
Hoi allemaal…
Ik heb me hier lang geleden voorgesteld, maar momenteel praat ik wat meer bij maartstoppers… Dus ik zal me nog eens voorstellen:
Ik ben Sylvia 21 jaar en een kindje zou meer dan welkom zijn bij ons.
Ik heb de eerste pagina’s van dit onderwerp nog eens gelezen, maar wel heel grappig om te zien dat er 3 dames achter elkaar zeggen dat ze bezig zijn, en eigenlijk al snel zwanger zijn…
ik zit momenteel in mijn klusdagen… afwachten dus.
ik herken helemaal wat (…) naam kwijt… verteld dat je nog nooit zoveel info hebt opgezocht, en dat iedereen om je heen zwanger lijkt te zijn… heel raar, wat dat met je doet!
Rebecca spannende tijden voor je. dat het raak is
Ik moet ook wachten tot woensdag en ook dat het raak is, heb wel last van mijn tepels en merkte vandaag dat ik weinig geduld had met de kinderen van een vriendin dus wie weet ook een hotmaao kwestie
hey dames,
tis hier maar stillekes.
hier nog een week wachten, ik heb nergens last van, tzou ook al wat vroeg zijn he.
Momenteel ben ik er ook niet constant mee bezig, ale ik probeer dat toch, ik lees wel dagelijks alle berichtjes, maar ik ben niet elke seconde van de dag bezig met de vraag “ben ik al dan niet zwanger”
en jullie?? spookt die vraag steeds door jullie hoofden???
Hallo allemaal!
TÃs hier inderdaad nogal stilletjes!
@KK Tja herken dat zeker. Ik probeer er niet de hele dag aan te denken en gelukkig lukt dat wel goed. Mijn werk is echt mijn hobby dus overdag valt het mee… Alhoewel, ik werk op de operatiekamers en zie daar regelmatig vrouwen bevallen met de keizersnede en al dat babygeluk zie ik natuurlijk maar al te goed!
Als ik thuiskom, her eerste wat ik doe is KOK opstarten en kijken naar eventuele nieuwe berichten enz… Tja zit nu in mijn klusperiode, dus vraag me nu alleen nog maar af of het dan deze maand mag lukken. Maar naarmate mijn NOD dichter bij komt zie ik toch stiekem weer zogenaamd allemaal dingen die erop zouden kunnen wijzen dat ik zwanger ben… zucht het is echt verschrikkelijk :lol:
Mar ik moet wel zeggen het is toch wel de hele dag bij me hoor, die gedachten… Kan er ook niets aan doen geloof ik…l
Hoest met de andere dames???
@Visje en Rebecca??? spannend voor jullie!! Nog 12 dadje… stiekem nog niet getest???
@ Loesje79, ook voor jou bijna je NOD!!!
Wat denk je???
xxxx loesje101
hier weinig te melden (ik denk bij nog een paar van ons), vandaar dat het wat rustiger is?
Het wordt nu spannend, morgen mijn NOD. Als mijn menstruatie uitblijft dan ga ik denk ik van het weekend testen.
Ik heb zondag een test gedaan, ik heb sensitest en die kunnen 4 dagen voor NOD. Test was negatief, maar had nog wel hoop. Sinds vanmorgen bloederige afscheiding maar geen echt bloed dus ben de moed een beetje boel kwijt nu. Al hoewel het natuurlijk nog innestel bloed kan zijn. Als het niet erger wordt ga ik misschien nog een keer testen
@ loesje: hoe is het bij jou meid? hier nog steeds niets geen last van iets
alleen lijkt 7 april maanden weg van hier
hopelijk kan je je gedachten op iets anders zetten. hier is er weer eentje zwanger, ale toch een vriendin van me, dus … balen, kwil ook snel mijn beebje, ik heb geduld maar toch,
KK