Wie gaat er ook voor een eerste kindje??

KK - Moeilijk heh dat wachten! Ik heb het idee dat het bij mij ook altijd zo ontzettend lang duurt!! Vooral de dagen na de NOD vind ik verschrikkelijk! :roll:

hoi allemaal

ik ben hier nieuw en weet nog niet zo goed hoe alles werkt.

weet iemand hoe ik een cyclus baner kan toepassen en waar ik die kan vinden?

een klein stukje over mezelf

in jan hebben we besloten om met de pil te stoppen en willen graag proberen om voor een eerste kindje te gaan.

ik wil iedereen heel veel succes wensen met zwanger worden!

groetjes

Hai Simone,

Welkom hier! Spannend ook voor jullie meid, ik hoop dat jullie ook snel in verwachting zijn van een mooi wondertje!

Wat betreft een cyclus indicator, die kun je aanmaken op de homepage van kindje op komst. Dit kun je [a href=http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/ticker_cyclus.htm]HIER[/a] vinden :wink:

voor jou is het vandaag ook een spannende dag!

ik hoop voor je dat het raak is.

ik moet jammer genoeg nog even wachten want ik zit pas net in het begin van ronde 4.

bedankt voor het helpen met mijn banner, ik heb hem gevonden!

alleen nu weet ik niet hoe het verder moet?

als je alles hebt ingevult staat er dat je op bewerken moet drukken? bedoelen ze linker muis knop en dan knippen en plakken? ik heb hem toen in mijn profiel geplakt alleen zie ik dan de code staan op de site maar niet het plaatje? ik ben niet zo handig. :?

groetjes

hoi allemaal!

@ Simone welkom! Kom gezellig meekletsen en natuurlijk voor jouw hopelijk ook snel een positieve zwangerschapstest!!!

@Rebecca… Nog geen :twisted: :twisted: te bekennen??? Al getest???

@Visje… tja snap heel goed dat je de moed alweer in de schoenen zakt! Weet hoe teleurstellend het kan zijn… Maar totdat er geen helder bloed te zien is houden we hoop natuurlijk!!!

Hier deze maand maar eens de ovulatietesten van CB gebruikt. Vond al die andere testen toch beetje onduidelijk soms, is het streepje nog even donker of donkerder of juist niet… Dacht ook steeds daardoor dat mijn ei ergens op dag 16 of 17 was, maar wat denk je… Net een hartstikke positieve test (dikke smiley :slight_smile: ), dat kan niet missen dus en dat op dag 15! :dance:

En had ook beduidend andere slijmpjes vandaag! (sorry voor de details!)

Merk nu toch wel dat je zo na een aantal maanden je lichaam wel goed leert kennen! En das toch ook wel handig toch… Nu nog zwanger!

Nu mannetje nog proberen warm te maken voor klussen vanavond… Tja om de dag valt niet mee voor de mannen haha :lol: :lol:

Nou zo oppassen op kindje van een vriendin 8)

xx loesje101

Simone - Ik heb niet zo heel veel tijd om te reageren nu, ik zal straks proberen om je een uitleg te geven over de banner :wink:

Ik wilde alleen even melden dat er hier nog geen :evil: :twisted: te bekennen zijn. :pray:

Rebecca :pray: dat ze weg blijven

Hier zijn de :evil: doorgekomen. Maar wel anders dan anders heb helemaal geen krampen. Had ook niet eerst 1 dag bruin, heb maar 2 keer iets gezien met afvegen. Het was gisteren wel helder rood maar heel weinig. En nu ben ik op dag 2 en is het nog steeds heel weinig.

Ik heb weleens gehoord dat als je positief blijft dingen makkelijker voor elkaar te krijgen zijn dus ben ook heel positief. Heb zelf beetje gevierd dat ik ongi ben geworden gisteren heb namelijk een heerlijk broodje carpaccio gegeten :lol: :lol:

Ik heb me voor genomen dat ik volgende ronde wel zwanger word

@visje79… heel goed, al die positiviteit!!! Maar toch ook een :hug: voor jou, want stiekem…

@ Rebecca… Spannend!!! Testuuuuuuuuuuuuhhhh!!! :pray: :pray:

Niet nieuwsgierig natuurlijk :smiley:

spannend voor iedereen zeg.

soms vind ik het zelf nog wel een beetje een raar idee dat het toch zomaar een keer raak kan zijn. het leek namelijk altijd zo ver weg maar als je stopt met de pil wordt het plots zo dicht bij. het is ook wel een raar idee als je zwanger zou worden dat je dan als papa en mama verder gaat.

maar volgens mij is het ook iets heel moois.

ik hoop voor iedereen dat de maand april een geluks maand is!

Visje79: ben je toevallig ook kortgeleden gestopt met pil of andere hormoon-anticonceptie?

Deze ronde had ik namlijk maar ook 1 dag een beetje een normale menstruatie, de andere dagen was ‘restjes’. Op die ene dag had ik denk alles in 1 keer, omdat er met douchen een 'grote prop’kwam (eetze dames :lol: sorry voor de details)…

Heb nog geen zwangerschaptesten gedaan omdat ik gewoon niet verwacht dat ik nu zwanger zou zijn… :wink:

Hai dames,

Het is hier nu 22.00 uur en ik ga zo mijn bedje in, ik wilde alleen even melden dat er hier nog geen :twisted: zijn en ik ook niet het gevoel heb dat ze er aan zitten te komen. Heb vanavond een testje gedaan die negatief was. (Ik weet het, het is geloof ik niet al te slim om het 's avonds te doen, maar ik was wel een beetje nieuwsgierig) Maar zolang er geen bloed is is er hoop zeggen ze toch? :wink:

Simone - Wat betreft de banner, zodra je de stijl gekozen hebt die je voor je banner wilt gebruiken, klik je op genereren. Er wordt dan een nieuw venster geopend waarin je een html code ziet die je moet kopieren en vervolgens moet plakken in je onderschrift in je profiel

Hopelijk kun je hier iets mee :wink:

Truste dames!

Rebecca: spannennnnnd!! Ik blijf nog even voor je duimen! :mrgreen: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Rebecca ik blijf voor je duimen want zo als hier vaker gezegd wordt geen bloed geeft moed

Maris ik ben sinds oktober 2007 gestopt met de pil.Maar de ongie is nu zoals altijd alleen voor mijn gevoel is het normaal op dag 2 heftig en nu is het op dag 3

Vanmorgen opnieuw een testje gedaan, omdat je toch vaak hoort dat het beter is om het met de eerste urine van de dag te doen, maar weer negatief. Afwachten dus nog :wink:

bedankt voor alle uitleg,lief van je.

ik ben er achter gekomen dat ik het gelijk al goed deed alleen de html uit staat. ligt aan mijn computer.

heel veel succes met testen, en alle anderen met zwanger worden.

@simone: welkom op dit gezellige klets festijn. iedereen houd iedereen op de hoogte. ik hoop dat je gauw een dagen lijn enbij krijgt is wel leuk.

@rebekka, ooo wat spannend. ik hoop echt voor je dat het straks een mooie lijn mag zijn in je test. spannend… :pray:

nou volgende week word het voor ons weer een sport week. we zijn al flink aan het oefenen hihihi.

ik hoop dat het eigenlijk gelijk weer raak zal zijn. zo na de eerste keer wat fout ging.

nou lekker kletsen met zijn allen

knuffel karen

hallo dames!!!

@ Rebecca… wel spannend… nog steeds niets??? Balen dat de testen negatief zijn,maar dat kan natuurlijk met de dag veranderen!

Hier gisteren mijn ei gehad… Hebben de avond ervoor en gisteravond geklust, hebben goed ons best gedaan! :lol:

Dus nu is het weer afwachten… vreselijk! Gaan we weer!! :frowning:

:pray: :pray:

Wist je maar meteen of het raak is!!

Nou dames bijna weekend. Ga vanavond met mannetje naar de film!! gezellig!

xxx loesje101

Hai dames,

Hier nog steeds geen :evil: :twisted: te bekennen. Ik wil proberen te wachten tot zondag om een nieuwe test te doen, mocht ik tegen die tijd nog niet ongesteld zijn.

Ik zag hier gisteren op het forum een foto waarop iemand 3 testen had geplaatst. 1 dag voor de NOD - negatief. 1 dag na de NOD - heeel licht positief en 7 dagen na de NOD - duidelijk positief. Bovendien had iemand bij de novemberstoppers, waar ik mee schrijf pas een positieve test na een week!

Dus we houden nog steeds een klein beetje hoop.

Loesje101 - Het wachten is inderdaad verschrikkelijk meid!! Ik hoop dat je snel duidelijkheid zult hebben! Ik duim in ieder geval voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

hee hallo

@loesje: wanneer ben je gaan testen met die strips, want ik heb ze ook gehaald maar weet niet exact wanneer ik moet gaan beginnen.

volgens mijn cyclus planner zou ik 13 april mijn ei moeten hebben, maar wanneer is dat het beste om te gaan testen…

ik had zo iets van na mijn miskraam wil ik ook wel eens weten wanneer ik mijn ei heb. maar hoe en wat dat weet ik allemaal nog niet.

nou bedankt allemaal alvast voor de uitleg

knuffel karen