Wie gaat er ook voor een eerste kindje??

Hey dames,

Daar ben ik weer. Ik heb een tijdje niets van me laten horen. Maar ja ik heb dan ook een lange cyclus (38 dagen) We hebben de afgelopen weken flink geklust. Nu maar hopen dat het reslutaat er ook mag zijn.

Als het goed is kan ik volgende week maandag testen (ook nog op mijn verjaardag) Zou wel een mooi cadeau zijn.

Ik heb deze maand getemperatuurd en de stand van mijn baarmoeder in de gaten gehouden. Ook heb ik op het slijm gelet (sorry)

Rond dag 24/25 was mij eisprong heel duidelijk. Ik kon mijn baarmoeder bijna niet voelen en had veel plakkerig slijm. De dagen erna was mijn temp ook hoger. Op fertilityffriend.com heb ik mijn templijst ook ingevuld en daar geven ze ook aan dat op die dag mijn eisprong geweest is.

Ik houd jullie op de hoogte!

Groetjes, Linda

linda: spannend!! Ik ga voor je duimen dat je zwanger bent!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

En op je verjaardag testen: mooier cadeau kun je toch niet wensen?? :mrgreen:

ook wij gaan voor ons eerste kindje

we zitten inmiddels al in de medische molen maandag weer naar het ziekenhuis voor een follikelmeting spannend :pray:

Vanmorgen heb ik een hele lichte bloeding gehad. Zou een innestelingsbloeding kunnen zijn als je naar mijn banner kijkt. Heb gisteren ook licht steekjes in mijn buik gevoeld.

Menstruatie lijkt mij niet. Heb geen buikpijn en als ik naar mijn templijst kijk kan het al helemaal niet.

Afwachten maar.

Groetjes, Linda

Nou Linda, je maakt het wel heel erg spannend nu!! Ik duim voor je meid!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Ik heb vanmorgen weer een testje gedaan, maar helaas negatief. We gaan vol goede moed verder voor de volgende ronde, maar ik hoop wel snel ongesteld te worden. Ik baal ontzettend van mijn cyclus nu, het was zo mooi en nu zit ik al op 37 dagen :roll:

@Rebecca… wat jammer zeg… en ook balen… altijd regelmatig geweest de laatste tjd?? Tja dan is het wel een beetje vreemd nu een paar dagen over tijd… je vraagt je altijd af hoe dat nou komt… Nou hopen dat ongi snel komt en anders liver natuurlij toch nog een positieve test!!! :hug:

@Linda… Hmmm dit klinkt wel heel erg goed… En dat wordt dus een spannend weekje!!! Hou ons op de hoogte! Verder nog geen symptoompjes??

@ Karen marieke…Wat die testen betreft… Een tijdje geleden ben ik met die testen begonnen. Ik wist toen totaal niet wanneer mijn eisprong was. Heb toen vanaf dag 9 tot ongeveer een aantal dagen voor NOD die testen gebruikt… op een gegeven moment wist ik wanneer het ongeveer moest zijn. Deze cyclus ben ik op dag 12 begonnen, en had op dag 16 mijn ei, dus daarna niet meer getest…

Als je ei rond 13 april is, zou ik rond de 10 zeker beginnen met testen, misschien nog wel een dag eerder… Zeker als je het echt niet goed weet…

Ik vind ze erg handig, je kunt er toch een beetje rekeking mee houden en je weet of je goed zit met klussen! :wink:

Verder hier weinig nieuws! Gister getennist en vandaag lekker een wijntje gedronken met vrienden in de beginnende lentezon… heerlijk was dat!!

Nou dames, tot snel!!!

xzxxx loesje

Verder eigenlijk nog niet echt symptomen.

Nu ga je er natuurlijk wel veel op letten.

Ik denk dat ik af en toe steekjes in mijn buik en borsten voel. Thats it.

Ik vind het nu wel heel spannend worden hoor.

Gr. Linda

@linda: spannend hoor, hoop dat het deze ronde wel raak is :pray: :pray:

@rebecca: balen dat je negatieve test hebt, maar als je nog niet ongie bent kan het natuurlijk altijd nog zo zijn dat je nog niet genoeg hcg hebt :pray:

@roosje: in de mmm dan is het weer extra spannend! Hoop dat het voor jullie mag helpen en dat jullie nu snel zwanger zijn!

Ik ben gister ongie geworden na 29 dagen (vorige keer 26 & 27 dagen) ben vanochtend nog naar de huisarts geweest (voor mn darmen) en moet nu mn bloed laten testen. Over 2 weken de uitslag (waarschijnlijk net na mn ei) en dan gaan we er volgende maand eindelijk echt voor. Het is ff wachten geweest, en nu maar hopen dat het snel raak is :pray:

Ik snap er nu helemaal niks meer van.

Gisteren hele lichte bloeding gehad daarna niets meer. Vanmorgen bij het afvegen wat meer bloed. Niet echt rood bloed, maar echt wel donkerder en ook meer dan gisteren. Ik kan ook nog niet echt zeggen dat ik buikpijn heb.

Zou dit toch nog een innesteling kunnen zijn? Hoeveel bloed kan daarbij vrij komen en hoelang kan dat duren?

Als je op onderstaande site klikt om je op mijn templijst uit. Misschien dat je me dan wat meer kan vertellen

http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php?interface=0

Als ik terug ga kijken in mijn templijst kan het eigenlijk niet en ook heb ik steeds het slijm en stand van de baarmoeder in de gaten gehouden. De baarmoeder zat toen nog laag.

Groetjes, Linda

Linda: ik kan niets zien op je templijst, misschien omdat je ingelogd moet zijn?

@lindabreusers wrote:

Ik snap er nu helemaal niks meer van.

Gisteren hele lichte bloeding gehad daarna niets meer. Vanmorgen bij het afvegen wat meer bloed. Niet echt rood bloed, maar echt wel donkerder en ook meer dan gisteren. Ik kan ook nog niet echt zeggen dat ik buikpijn heb.

Zou dit toch nog een innesteling kunnen zijn? Hoeveel bloed kan daarbij vrij komen en hoelang kan dat duren?

Groetjes, Linda

Wat je hierboven beschreef heb ik vandaag: gisteren geklust, nu heb ik roze afscheiding zeg maar…

En uiteraard nog geen ei kunnen ontdekken, want tot nu toe was mijn temp alle dagen 36,5 en nu vandaag 36.6.

Ik weet niet wat ik er mee moet eerlijk gezegd… :think:

@ Maris. Zou idd kunnen zijn dat ik ingelogd moet zijn wil jij mijn lijst kunnen zien.

Wij hebben gisteren ook geklust en toen ik de handdoek weghaalde zag is lichtroze bloed.

Meestal wanneer je eisprong geweest is stijgt je temp met mininaal 0,2. Bij jou is de 0,1 dus denk nog niet dat jij de eisprong gehad hebt.

Mijn temp lag al die tijd rond de 36,4. Vorig weekend was het:

Zat: 36,1

Zon: 36,3

Ma: 36,5

Di: 36,7

woe: 36,9

do: 37,1

Op Fertilityfriend zeggen ze dat ik di mijn eisprong gehad heb.

Ik denk ik echt ongi ben. Het is wel heel veel bloed voor een innesteling. Als dat zo is snap ik echt helemaal niks meer van mijn temperatuur,maar ook niet van de stand van mijn baarmoeder. het lijkt wel of dat het bij mij andersom werkt. hahaha.

Groetjes, Linda

ah balen als dat zo is, Linda. Is het nu aan het doorzetten???

Dat het lijkt dat het andersom is had ik ook de eerste 2 maanden, vooral die temperaturen die niet klopten met hoe het zou moeten zijn…

Deze maand is het voor het eerst normaal ‘zoals het hoort’. :wink:

Wij gaan de komende dagen gewoon flink verder klussen!! :mrgreen:

(hopen dat ik het deze maand vol hou om geen zwtest te doen voor de 29e dag)

Ik weet eigenlijk niet goed of dat het doorzet. Zit nog niet veel in maandverband, maar wel in vagina zeg maar. Als ik een wc papiertje er wat verder in stop zit die er onder het bloed dus denk echt dat ik ongi ben.

Groetjes, Linda

Hoi meiden!

Mag ik hier ook meekletsen?? December 2007 heb ik de laatste pil geslikt, zit nu in ronde 4 voor ons 1e kindje. Nu zitten we in de klusperiode!!

Hai Cariska, natuurlijk mag je hier mee kletsen! gezellig!! :wink:

Linda - Ik hoop voor jou dat het geen ongi is, maar als ik het zo lees denk ik het haast wel. Dat zou wel heel jammer zijn meis! :hug:

Nou hier hebben de :twisted: :evil: zich vanmorgen aangemeld. :roll: Nou hopen dat het weer snel voorbij is zodat we weer lekker aan de klus kunnen :inlove:

@Cariska Welkom. Klets gezellig mee.

@Rebecca Ik ben er ook bang voor dat ik ongi ben. Ik wel steken in mijn borst maar dat kan ook van de menstruatie zijn.

Ik heb maar meteeen mijn banner aangepast.

Groetjes, Linda

balen linda dat de ongi is gekomen!

Cariska: welkom hier!!! :smiley:

linda: balen voor je… :hug:

Het lijkt hier ook wel of het een menstruatie wordt…

Het is ‘veel’ bruin spul. maar nog wel alleen bij afvegen en niet zo erg als ongesteldheid…

Ik vind het steeds vager worden…

hee cariska.

welkom op dit forum. klets lekker mee en voel je thuis.

voor mij ook eerste kindje ben ook in december gestopt met de pil.

was in jan zwanger maar dat is niet goed gegaan.

dus we zijn weer druk bezig met de volgende poging

nou knuffel karen

hee cariska! Leuk dat je er bent, hoe meer zielen hoe meer vreugde!!

@ rebecca… Je weet nooi waarom je ongi in een keer een paar dagen later is, maar ik zou gewoon 33 dagen aan houden, das toch normaal voor jou?

@ Linda… erg jammer hoor… ik had voor jou echt hele goede hoop! Is het al echt doorgezet??? Ik wil je geen hoop geven, maar heb op het internet gelezen, dat een innestelingsbloeding net zo lang kan duren ddan je normale ongi en net zo heftig kan zijn… en dat je daardoor het verschil niet goed kunt zien en je denkt dat je ongi bent geworden… Ben je nu niet zeker zes dagen eerder ongi dan normaal???

Hier weinig nieuws… Ben nu vijf dagen na mijn ei en ben de hele tijd gespitst op een kleine lichte bloeding of zo… dat zou misschien een innesteling kunnen zijn… Maar ja eigenlijk onzin natuurlijk want meer vrouwen hebben geen innesteling dan wel een innnesteling. Tja NOd komt er zo langzamegrhand weer aan, dus begin mezelf alweer een beetje gek te maken… zucht!! Belachelijk dit :oops: :oops:

xx loesje101