@Loesje101: Ben inderdaad eerder ongi dan ‘normaal’, maar ja heb ook pas 1 echte ongi gehad na het stoppen met de pil.
Voordat ik aan de pil begon was ik altijd heel regelmatig rond de 28 dagen. Dus denk wel dat dit een echte ongi is. Op naar de volgende ronde.
Manlief is er toch wel anders mee bezig. Hij denk nu al dat het aan hem ligt. Dat komt omdat zijn zus via ICSI een kind heeft gekregen. Zij kreeg nooit een eisprong en zijn zaad was niet actief genoeg.
Nou een eisprong krijg ik wel anders zou ik niet ongi worden. Ik heb nu een vruchtbaarheidstest bij de Wehkamp voor hem besteld. Voor zijn eigen gemoedsrust. Heeft iemand dat ooit geprobeerd? Of doen we dat wel heel snel nu? Maar ja ik heb ook geen zin om maanden met een man te zitten die denkt dat het aan hem ligt.
Groetjes, Linda
Karen, jij ook hier?? Gezellig!! (ik klets ook in het topic gestopt in december 2007 haha)
Maris, hoop dat het niet doorzet!!
Loesje, ken het helemaal dat je jezelf gek maakt…altijd moeilijk dat wachten!!
Linda, Ken hem niet de vruchtbaarheidstest. Hoop dat je je mannetje gerust kan stellen!! En het zegt niets hoor dat het bij zijn zus niet vanzelf ging!
Ik kom ook weer even hier kijken.
Wij zijn ook voor een eerste kindje bezig.
Na 2 perfecte cyclussen (beiden 28 dagen, rond dezelfde tijd ook nog ongi geworden), nu 3 dagen overtijd. Negatieve testen.
Dus het is spannend. Succes allemaal!
spannend zeg littlewonder! Ik duim voor je!!!
Hoi allemaal,
@linda; misschien wel snel, maar als het de gemoedsrust helpt waarom niet. Als je mannetje daardoor van het gevoel af kan komen is dat toch prima, kan alleen maar positief helpen dacht ik zo. Geen idee hoe die testen werken.
@Loesje101: nog maar een paar daagjes, spannend hoor, voel je je al ‘anders’???
@cariska: welkom, gezellig het worden er steeds meer.
@littlewonder: hoi, ook hier :lol:
Ik ben weer ongie, heb inmiddels uitslagen van testen waar ik op zat te wachten en die zijn negatief, dus er staat ons niets meer tegen. Ben wel op andere uitslagen aan het wachten, maar die staan het niet zwanger worden niet tegen. We hebben besloten deze ronde nog even uit te zitten en er volgende maand voor te gaan (als dat nog lukt, nu hebben we iig geen medische reden meer om het niet te doen)
loesje, mooi dat de testen goed zijn uitgevallen voor jullie!
Dat is zeker mooi Loesje
Gisteren maar meteen de test bij mijn mannetje gedaan.
:dance: Test gaf aan dat hij zeer vruchtbaar is :dance:
Ik was er niet bang voor, maar ben toch blij dat het zo is. Tja en mijn mannetje loopt sinds gisteravond met een grote op zijn gezicht.
Groetjes, Linda
@Cariska: nee is niet door gezet gelukkig!!
@Linda: mooi dat je je man gerust hebt kunnen stellen!!
Op naar de volgende ronde!
@littlewonder: Ik blijf voor je duimen!! Al nieuws intussen?
Hoi allemaal!
Ben ik weer!
@Littlewonder!!! welkom in dit clubbie!!!
@Maris, goed dat het niet heeft doorgezet, maar wel een beetje gek dat bruinverlies. Aan je banner zie ik dat je midden in je cyclus zit? Heb je je ei al gehad denk je? Misschien was het daarvan??? Of anders een innesteling misschien maar dan moet je je ei al veel eerder hebben gehad? :think:
@ Linda, fijn dat je man zich nu weer helemaal het “mannetje” voelt! :lol:
Daar ligt het dus niet aan! :lol:
@Cariska. Kom je nog een beetje aan klussen toe, las dat het voor je de sporttijd is
@Loesje79… tja nog vijf daagjes… Ik voel me eigenlijk totaal niet anders dan anders zucht… Maar ja helaas weet ik dat dat ook niets zegt… :eh:
Verder is de tijd tussen mijn ei en mijn ongi 11 a 12 dagen, dus ik heb mijn ongi iets eerder dan gemiddeld. Dat betekend dat als ik een cylcus van 28 dagen zou hebben, dan zou ik eigenlijk nu pas een week voor mijn ongi zitten. Ik denk dan ook dat als ik al zwnager zou zijn het iets te vroeg is om al iets te voelen…
Heel af en toe denk ik wel wat steekjes te voelen in mijn buik, maar denk dat ik dat meer wil dan dar het echt zo is. Bovendien had ik dat andere maanden ook… Dus kortom gewoon afwachten maar…
Dank je wel!
En nee, nog steeds niks nieuws. Weer een negatieve test (dat kan ik toch niet laten om te doen ) maar ook geen ongi ofzo.
Dus ik duim maar verder
Hai dames!
Loesje101 - Ik duim voor je hoor meid :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Het hoeft natuurlijk helemaal niets te zeggen dat je nog niets voelt. Sommige meiden voelen in het begin van de zwangerschap nog helemaal niets
Littlewonder - Ook spannend voor jou zeg!
Linda - Wat fijn dat je je mannetje nu lekker gerust hebt kunnen stellen!! Mijn man begint daar ook iedere maand over. We zijn pas 4 maanden bezig en gaan nu ronde 5 in, maar zodra hij weet dat het niet gelukt is, denkt hij dat het aan zijn zwemmers zou kunnen liggen! Ik had nooit gedacht dat mannen ook zo onzeker konden zijn
Ik zit hier nu op de 3e dag van mijn menstruatie en het is al weer minder aan het worden, dus hopelijk kunnen wij ook snel weer klussen :inlove:
Linda, wat mooi dat de test positief was!
Maris, gelukkig is het niet doorgezet!!!
loesje101, ja hoor we klussen erop los :lol:
Rebecca, hoop voor je dat je gauw weer kunt klussen!!
Loesje: ik heb geen ei kunnen ontdekken, dus ik snap er niets van. Ik wacht maar af of ik ongesteld word of niet, want ik kan er nu toch niets mee.
We klussen rustig verder!! :mrgreen:
@Maris. Kan toch weleens wat bloedverloes tussendoor. Misschien is je ei wat later? Gebruik je ovulatietesten? Ik heb deze net binnengekregen van Sensitest. Wil daar deze ronde toch mee beginnen aangezien ik mijn temperatuur niet vertrouwen.
@Rebecca. veel succes met klussen
@littlewonder: En al nieuws?
Ik ben al een paar dagen erg misselijk. Denk door het ontpillen komt. Vorige cyclus 38, nu 31 scheelt ook wel een week dus vindt het eigenlijk ook niet gek dat ik misselijk ben tijdens ongi. Maar het is wel vervelend. Zelfs als ik 's morgens wakker wordt ben ik al misselijk. Ik hoef gelukkig niet over te geven, maar fijn is het niet. :?
Groetjes, Linda
@linda: nee gebruik ze (nog) niet. Ik wilde tot ik onregelmatig ga werken blijven tempen, maar heb de komdende anderhalve maand alleen late diensten, dus vandaar dat ik bleef tempen. Maar mss ga ik toch maar ovu-testen gebruiken ja.
Vervelend ook die misselijkheid hoop dat het snel ophoud voor je!
hee hallo
ik gebruik sinds deze week de ovutesten. echt wel leuk eigenlijk want ik ben er achter gekomen wanneer nou ei is.
ik voelde vreselijke krampen in mijn buike en de dag daarna had ik getest en daar stond een mooi streepje.dus we zijn deze week flink aan het klussen geweest.
vind het wel leuk om te zien hoe je lijf fuctioneerd. en zo kan je ook voelen van nu komt het.
dus ik hoop dat ons klussen word beloond.
liefs karen
Ja, wel nieuws. Sinds gister wel ongi geworden. Helaas. Raar lichaam, na twee mooie cyclussen opeens zoiets.
Nouja, op naar ronde 4 dan maar, vol goede moed
Jammer Littlewonder!! Hopelijk heb je volgende ronde een mooie positive test in handen
@ Littlewonder: Jammer, op naar de volgende ronde. Soms kan het zo raar zijn. Voor de pil was ik altijd heel mooi ongesteld. Nu na de pil 38, 31 en erg heftig.
Ik ben er gelukkig bijna vanaf en dan kunnen we weer gaan klussen. We willen niet te vroeg beginnen, maar ik denk dat we woensdag gaan starten. Of zou dat weer te laat zijn? Pff ik weet het niet meer hoor.
Groetjes, Linda
Linda: opzich maakt het niet uit, als je in het groene maar om de dag of elke dag klust voor een wondertje, zou de kans groter moeten zijn dat het lukt.
Bij mij was de menstruatie voor de pil 9 dagen, waarvan 7 heel heftig, daarna jaren de pil,
toen een jaar nuvaring en tijdens de pil en nuvaring was mijn menstruatie al een paar dagen korter.
Nu is het helemaal niet veel meer… de eerste paar keer 5 dagen, maar afgelopen keer 2 dagen
een beetje gemiddeld en 2 dagen vrijwel niks. Opzich dus alleen maar vooruitgang hier